2007-04-28, 00:51
Medlem
broes avatar
tja grappar! jag r s extremt less p wc4 tft nu, jag lyckas inte koppla upp till battlenet hur jag n frsker! installerade det p min nya laptop. r inte speciellt duktig p datorer s jag skulle behva lite go hjlp av er! har prvat stnga av brandvggen men inget bttre gr det!

HJLP! suget av en TD vxer
Citera
2007-04-28, 01:09
Medlem
vad hnder nr du frsker komma in p Bnet d?
Citera
2007-04-28, 01:11
Medlem
broes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viewstuhl
vad hnder nr du frsker komma in p Bnet d?

frklara vad r det? jag tror det beror p mitt virusskydd, inte sker p vad jag ska stnga ner, har redan frskt allt knns det som
Citera
2007-04-28, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broe
frklara vad r det? jag tror det beror p mitt virusskydd, inte sker p vad jag ska stnga ner, har redan frskt allt knns det som

allts sg exakt vad som hnder nr du klickar p Battle.net inne i tft...
Citera
2007-04-28, 02:13
Medlem
broes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viewstuhl
allts sg exakt vad som hnder nr du klickar p Battle.net inne i tft...
det hr kommer upp-> http://img209.imageshack.us/my.php?image=vafanoq1.jpg
Citera
2007-04-28, 02:23
Bannlyst
Anvnder du dig av rauter? Frsk stnga av ditt virusskydd och brandvgg och se om det funkar, gr det det d s kan du ju ppna porten fr WC3.
Testa tryck bredvid "Battle Net" knappen ocks och byt server och se om det gr ngon skillnad.
Citera
2007-04-28, 10:30
Medlem
ppna porten ska inte spela ngon roll s lnge du inte ska hosta, och i s fall r default porten 6112.

Inloggningsproblemen br som sagt vara brandvgg, sker p att ingen sdan r aktiverad?
Citera
2007-04-28, 10:44
Medlem
VenGyrs avatar
Varje gng jag installerar om wc3 och ska patcha (man gr det frsta gngen man ska in p battle.net) s kommer det up en Norton ruta som frgar om jag ska tilllta wc3 att anvnda internet, s prova alt-tab och se om det kom upp ngon ruta (om du nu har norton).
Citera
2007-04-28, 12:38
Medlem
Allra mest troligt r det som sagt en virusskydd eller brandvgg som blockar. Kolla ven s du inte har windows egna brandvgg igng, den tenderar att stlla till en del problem.

Behvs kanske inte sgas, men om du 'crackat' spelet s fungerar det inte ver battle.net.
Citera
2007-04-28, 14:04
Medlem
broes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olof af Mesters
Allra mest troligt r det som sagt en virusskydd eller brandvgg som blockar. Kolla ven s du inte har windows egna brandvgg igng, den tenderar att stlla till en del problem.

Behvs kanske inte sgas, men om du 'crackat' spelet s fungerar det inte ver battle.net.
Stngde av bda brandvggarna och nu funkar det kalas! nu blir det TD all day long, tackar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in