• 1
  • 2
2007-05-17, 17:44
Medlem
En 29rig smbarnsmor blev ju strypt i en lgenhet natten till ons av en jmrig bekant dk upp hos polisen och erknde. Det blir ju ptrngande redan d det var i samma trapp som en arbetskompis bor, skjutsade ju hem han till drren ett par timmar innan mordet (han var inte skyldig......). Kunde lsa lite mer om det idag och det blir n mer ptrngande. Har ev trffat kvinnan nyligen. Finns det ngot bra stt att f reda p namnet? Det var ju i mrdarens lgenhet mordet skedde.

Mikael
Citera
2007-05-17, 17:53
Medlem
Namnet p mrdaren eller namnet p den mrdade?

Vilken adress var det?
Citera
2007-05-17, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don Tomaso
Namnet p mrdaren eller namnet p den mrdade?

Vilken adress var det?

Det var namnet p kvinnan som blivit strypt jag skte. Adressen ger inget p mrdaren eftersom det enbart verkar vara hlften av uppgngens hyresgster som har ett reggat telefonnummer.

Mikael
Citera
2007-05-17, 18:05
Medlem
Andra mordet p kort tid i den dr hlan.
Verkar fr vrigt vara en stad full av missbrukare?
Citera
2007-05-17, 18:18
Medlem
offas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke-71
Det var namnet p kvinnan som blivit strypt jag skte. Adressen ger inget p mrdaren eftersom det enbart verkar vara hlften av uppgngens hyresgster som har ett reggat telefonnummer.

Mikael

Sker du personer p eniro eller hitta.se? Glm deras tjnster och anvnd upplysning.se eller ratsit om du vill kunna hitta ngon.
Citera
2007-05-17, 18:25
Medlem
AT4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offa
Sker du personer p eniro eller hitta.se? Glm deras tjnster och anvnd upplysning.se eller ratsit om du vill kunna hitta ngon.
Tjejen var invandrad till Sverige fr 3 r sedan,men namnet p mrdaren r hur svenskt som helst!

Str en del hr-http://www.kanon.se/
Citera
2007-05-17, 19:16
Medlem
Jo killen verkar ju vara helsvenne och tjejen latinamerikansk. Killen dyker inte upp ens p ratsit eller upplysning ifall man sker. Lite skumt.

Kanske nyinflyttad eller skriven p annan adress. Killens namn som jag gissar p har initialerna MN bryr jag mig inte s mycket om. Ingen jag knner till eller ens vill knna till. Hoppas bara att han fr sitt straff.
Citera
2007-05-17, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AT4
Tjejen var invandrad till Sverige fr 3 r sedan,men namnet p mrdaren r hur svenskt som helst!

Str en del hr-http://www.kanon.se/

S jkla obehagligt ifall det skulle visa sig vara den tjejen jag brjar oroa mig fr.
Citera
2007-05-18, 18:44
Medlem
LabbeLassilas avatar
Vad hla?

Vet inte om Karlskoga r nn hla?
Det r fr jvligt vart den n hnder.
Jag r inte kristen fr fem re, men jag hoppas att svin kommer till platsen som de frtjnar: t helvete.

Mvh Labbe.
Citera
2007-05-18, 18:52
Medlem
AT4s avatar
ang hktningen http://www.kanon.se/070518/haktningklar.htm

I gr skrev ju Aftonbladet att han ven skulle vldtagit offret, vet inte vart de fick den detaljerade berttelsen i frn. Inget av det verkar ju uppkommit p dagens hktning, fr d borde ven det vart en talspunkt.

ur Aftonbladet http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...072301,00.html
Citera
2007-05-18, 19:02
Medlem
Yays avatar
Om det nu r den tjejen jag tror r hon frn Brasilien och var ute mycket p krogen,,inte direkt fru material
Citera
2007-05-18, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yay
Om det nu r den tjejen jag tror r hon frn Brasilien och var ute mycket p krogen,,inte direkt fru material

Tror att vi tnker p samma tjej. Mtte henne p KH en onsd kvll (dagen fre skrtors), bgge 2 fulla som kastruller och det blev lite flrtigt. Jag har fr mig att hon sa att hon jobbat som dansare i Brasilien. Kanske fel av mig men jag nskar att det INTE r hon (det innebr ju att jag nskar livet ur ngon annan som jag aldrig mtt). Knns ju s jkla olustigt.

Mikael
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in