Eftersom jag lskar allt som har med cyberpunk att gra s var jag tvungen att ladda ner den lckta prebuilden och testa, och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Designen r fantastisk, miljerna ger mjlighet att spela precis hur man vill, det gr att smyga sig frbi folk eller skjuta dem i ansiktet. Man gr en hel del val i dialoger med personer, vilket alltid r trevligt. Men samtidigt s r det vissa saker jag str mig p. Gr man ett spel med snygg grafik s mste
allt vara snyggt, annars mrks det som inte r s snyggt vldigt vl. I prebuilden s r det pfallande ofta som armbgar och axlar rr sig p ett stt som hr hemma i ett spel frn 2005. Sarifs klder r pfallande kantiga. Det frstr illusionen och sger "kom ihg att det hr r ett spel".
Hur som helst, det var bra nog fr att jag skulle frhandsbestlla Augmented Edition till PC. Tnkte frst kpa Collector's Edition, men tvhundra spnn extra bara fr en liten statyett kndes inte s prisvrt.
Usch, jag har alldeles fr mnga spel bokade: Deus Ex Human Revolution, The Elder Scrolls V: Skyrim, Dark Souls, ICO / Shadow of the Colossus - Collection och Final Fantasy Versus XIII. Och jag lr vl kpa Catherine och Uncharted 3 ocks. Vilket spelr!