2007-05-18, 14:27
Medlem
roaders avatar
Eidos bekrftade igr att Deus Ex 3 r i startgroparna. Det r Eidos studion i Montreal som skall utveckla spelet - tyvrr r inte Warren med p skutan.

Skulle de ltit ett av vrldens bsta spel-serier haft en ngorlunda vrdig dd, eller kan det bli bra?

http://pc.ign.com/articles/789/789321p1.html
Citera
2007-05-18, 14:33
Medlem
Liemanns avatar
deus ex 2 va inte s bra. hoppas trean blir det.
Citera
2007-05-18, 14:45
Medlem
Arkhons avatar
Spector var vl med och gjorde tvan? Det blev hursomhelst inget lyckat resultat. Jag har inte s stora frhoppningar p trean.
Citera
2007-05-18, 15:52
Medlem
tvcasualtys avatar
Dom frstr ju bara.. tvan skulle inte ens ha slppts imo. Sen r ju fortfarande ettan hur spelbart som helst, finns ju gott om moddar och pack med frbttrade texturer.

Citat:
Ursprungligen postat av roader
Skulle de ltit ett av vrldens bsta spel-serier haft en ngorlunda vrdig dd, eller kan det bli bra?[/url]
En av topp tre spelserier, om man rknar bort invisible war
Citera
2007-05-18, 15:54
Bannlyst
Jvlar va soft, har varvat dem andra tv...
Citera
2007-05-18, 16:02
Medlem
askers avatar
Med den konsollifiering som sker nufrtiden finns det inget som tyder p att de skulle ta spelserien tillbaka till dess rtter. Strmlinjeformning och frdumning fr hela slanten r antagligen att vnta.
Citera
2007-05-18, 16:05
Medlem
Gunniss avatar
Hoppas de lyckas med 3:an d 2:an var en total flopp enligt mig. Lite halvskumt knns det att Spector inte ska vara med och utveckla d han var hjrnan bakom hela grejen.

Aja, man fr hoppas p det bsta.
Citera
2007-05-18, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roader
Eidos bekrftade igr att Deus Ex 3 r i startgroparna. Det r Eidos studion i Montreal som skall utveckla spelet - tyvrr r inte Warren med p skutan.

Skulle de ltit ett av vrldens bsta spel-serier haft en ngorlunda vrdig dd, eller kan det bli bra?

http://pc.ign.com/articles/789/789321p1.html

Gillade inte 2an men sat tsmnls till 1an ,,

Hoppas p bra rsultat !

*kollar lnken*
Citera
2007-05-18, 17:46
Medlem
SkinnyFistss avatar
Det fanns mycket att klaga p i tvan, men den innehll fortfarande en hel del djup nr det kom till storyn vilket r det viktigaste i serien fr mig.

Utan Warren tror jag det kommer g t helvete.
Fr det frsta har jag svrt att tro att skaparna kommer frst att politiken och filosofin i spelen r s viktig.
Fr det andra s.. vad fan ska dom gra? Deus Ex 2 hade ett ganska definitivt avslut.. skulle vara om de krde p en prequel, men d vet vi ju redan hur det slutar vilket gr de egna valen svrare att genomfra.

Ph.. misstnker att det blir ett rtt kasst spel.
Citera
2007-11-27, 02:01
Medlem
SkinnyFistss avatar
Deus Ex 3 p G!

Upptckte just att en teaer nyss laggts upp p Gametrailers.
Frvnta er inget frn den men det innebr ju i alla fall att det blir av.

S vad tror ni?
Ett nytt Deus Ex eller ett nytt Invicible Wars?
Vad kommer spelet handla om? Vad jag minns var de flesta sluten i DE:IW ganska absoluta. Prequel?
Vad hoppas ni det ska innehlla?

Jag strde mig enormt p att trailern sa "For centuries, man has struggled to understand his true nature..."
Borde det inte vara "her?" Trodde frst de menade JC Denton.
Citera
2007-11-27, 02:08
Medlem
lordos avatar
D r ju frgan given:

r Warren Spector med i det hela?
Citera
2007-11-27, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lordo
r Warren Spector med i det hela?