2013-10-23, 13:56
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidLynch
Jag har aldrig lirat dom tidigare Deus Ex-spelen, gr det ngot?

Jag har kpt Deus Ex 3-spelet p Steam nr det kom, men lirat det och trttnat. Jag har krt kanske tre gnger, och trttnat p ungefr samma stlle. Det r precis efter man blivit cyborg i brjan, ngot uppdrag efter det kanske jag krt.

Jag gillar fria spel, som GTA, antar att jag borde gilla spelet? Ska jag ge det en chans och spela igenom hela?

Ja allts du har ju bara spelat en brkdel av spelet, och den mest stngda delen av spelet drtill.
Citera
2013-10-23, 21:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 20/20
Spelet blir betydligt friare efter de frsta uppdragen och man kan vlja fritt i vilken ordning man tar dom.

Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Ja allts du har ju bara spelat en brkdel av spelet, och den mest stngda delen av spelet drtill.

Tack, det lter intressant. Kan man som i Elder Scrolls-spelen skita i mainquesten och bara glida runt och utforska p egen hand, fr att sen senare g tillbaka till mainquesten?
Citera
2013-10-24, 02:47
Medlem
Korders avatar
Citat:
Tack, det lter intressant. Kan man som i Elder Scrolls-spelen skita i mainquesten och bara glida runt och utforska p egen hand, fr att sen senare g tillbaka till mainquesten?

Nja, det finns side quests vid sidan av main questen ja, men det r inte en gigantisk ppen vrld likt Skyrim eller GTA. Alla quests r ju dock betydligt mer vlskrivna och intressanta n de i Skyrim.
Citera
2013-10-24, 14:51
Medlem
PrinceMeandors avatar
Citat:

Inte direkt. Spelet r indelat i flera zoner dr varje zon har bde side och main quest. Nr alla main quest r klara lmnar man zonen och ker till nsta. Zonerna r ganska sm men vldigt vlgjorda och fulla av mjligheter(beroende p hur du r som spelare och vilka augs du har levlat upp) vilket gr att det finns flera stt att lsa alla quests.

Vill du ha ett sandbox spel i stil med Skyrim eller GTA s har du kommit fel. Vill du dremot ha en perfekt mix av action, steath och rpg toppat med en utmrkt story s har du kommit rtt
Citera
2014-02-03, 01:17
Medlem
Askenars avatar
Fantastiskt spel, kpte det fr tv r sen p rea men fann aldrig tid att spela det. Nu kpte jag det igen pga Missing Link DLC som jag ville ha. Detta r det frsta Deus Ex spelet jag krt och atmosfren i Human Revolution tilltalade mig vldigt mycket. Sjlv krde jag stealth approach med mycket hacking gmmande av mnniskor i ventilationen s ingen skulle mrka de.
Citera
2014-06-27, 20:01
Bannlyst
Spelet har enorma laddningstider p datorn, s det gller att ha bra tlamod. Jag gav upp efter drygt 5 minuters laddningstid.
Citera
2014-06-27, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Spelet har enorma laddningstider p datorn, s det gller att ha bra tlamod. Jag gav upp efter drygt 5 minuters laddningstid.

Din dator mste ju suga balle, jag har spelat igenom det 2 ggr och jag har inte haft n problem med laddningstider, och det var p en dator som r i nulget nstan 7 r gammal. ;P
Dock grafikkortet ca 3 r gammalt.
Nu har jag en fetare dator och funderar p att spela igenom spelet med SSD disk och flsk gfx kort.
Citera
2014-06-28, 08:07
Medlem
EdgeofEndings avatar
Ngon har spelat bde p pc & WiiU?
Citera
2014-06-28, 08:41
Medlem
PrinceMeandors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdgeofEnding
Ngon har spelat bde p pc & WiiU?

Helt underbart spel oavsett om du spelar det p PC eller konsol. I och med att den fre detta Wii-U exklusiva "enhanced edition" finns till alla konsoler s knde jag inte fr att betala det dubbla fr att f spela p Wii-U istllet fr PS3.
Citera
2014-09-26, 10:01
Bannlyst
Jag klarar verkligen inte av detta spelet, fr mycket smygmoment och jobbiga moment i spelet som jag str mig p. Jag hatar att smyga i spel verkligen, frstr ett spel som kunde bli ett bra spel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in