Hehe, fast inte så tuffa ue-bilder. Kan ingen rota fram?
Fanns ett nedlagt Sanatorium i Söderby utanför Stockholm förut har jag läst men det har visst blivit bostäder nu.
Fanns ett nedlagt Sanatorium i Söderby utanför Stockholm förut har jag läst men det har visst blivit bostäder nu.
Tror snarare dom är skyddande just för graffare och liknande pack inte ska förstöra stället. Visa att ni är där i dokumentärt syfte så visar dom nog mer respekt.
Vi var till sjukhuset i Sandträsk igår (Söndag). Oh my god vilket ställe alltså, var det grymmaste man sett inom UE på länge. Hade inga problem med någon intillboende, men som man bäddar.. Åker det nu dit 10 tanklösa ligister med moppemucha så är dom ju säkert mer misstänksamma. För att citera inlägget ovan, visa att ni är där i "dokumentärt" syfte. Och om någon nu åker dit så SNÄLLA ha inte sönder något!! Detta är en UE skatt och ska bevaras, vandalisering och UE har inget med varandra att göra!
Har de verkligen kommit så långt att allt är borta nu?
Jag var där i vintras och då fanns det en byggnad kvar de inte ens påbörjat att jobba med
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!