jag har oxå undrat över Ketamin, jag vet inte
om det verkar så bra, kom igen liksom, bedövningsmedel för hästar, vad är det för nåt egentlige. fast jag har läst i TRP att
det är jävligt bra som verktyg för metaprogramering. nån som har erfarenhet, jag är kluven
Ketamin finns i Ketalar, ett snabbverkande anestetikum.
Från Fass:
Under uppvaknandet från anestin kan patienten genomgå en fas av livliga drömmar, som manifesteras av förvirring och irrationellt beteende.
LOL :-)
Ketamin är som PCP fast svagare... PCP är bra. Det ger dig pheta hjärnskador...
Ketamin är bra, DM Turner blev beroende av det och dog i badkaret under en Ketamin-tripp. Han kunde inte ens bryta missbruket trots att DMT-andarna sagt åt honom att sluta med skiten.
saftigt psykedeliskt - avklingat efter ca 2-3 timmar. injektion är att föredra. långtids effekterna är dock anledningen till att det inom sjukvården används på djur och i enstaka fall spädbarn - det har visats att det i många fall leder till ökad självmords-benägenhet.
pretty shitty stuff if ya ask me...
Ketamin är som PCP fast svagare... PCP är bra. Det ger dig pheta hjärnskador...
Ketamin är bra, DM Turner blev beroende av det och dog i badkaret under en Ketamin-tripp. Han kunde inte ens bryta missbruket trots att DMT-andarna sagt åt honom att sluta med skiten.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!