Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-06-13, 10:49
  #1
Medlem
Vukovics avatar
Ja, det har säkert diskuterats förr.

Men hur i helvete kunde Jackie Arklöv välkomnas av nassarna?
Citera
2007-06-13, 10:56
  #2
Medlem
Squalos avatar
En nazinigger eller liknande lustigkurre är väl alltid trevligt?
Citera
2007-06-13, 11:09
  #3
Medlem
AndreaS1s avatar
Han var väl först och främst inte finsk. Det är alltid ett plus i kanten.



(Reserverar mig för påhopp, då jag inte är allvarlig)
Citera
2007-06-13, 11:14
  #4
Medlem
Doktor Kottes avatar
Minns så väl första gången jag hörde talas om honom. Det var ett "gråtaut-reportage" i Aktuell Rapport,tidigt 90-tal, alltså pre-Malexander. Vill minnas att hans (styv-)pappa då stolt berättade om sonen som var ute och krigade som legoknekt på Balkan.

En lite väl trigger-happy kille kanske
Citera
2007-06-13, 11:37
  #5
Avstängd
Roger Perssons avatar
Arklöv var efter vad jag förstod en så kallad "packåsna", d.v.s. en korkad typ vars stora färdigheter låg på det fysiska planet. Han var tydligen fruktansvärt lojal, ifrågasatte aldrig en order, gjorde sitt bästa i alla lägen och tänkte inte själv. Lägg därtill en psykopatpersonlighet som utan att blinka kunde avrätta kvinnor och barn och som till råga på allt hade flerårig stridsvana i olika förband från olika krig. Där har Du orsaken till att nazisterna hade överseende med att han var neger. I allt utom sin hudfärg var han en stor tillgång för "saken".

// Roger P.
Citera
2007-06-13, 11:38
  #6
Medlem
Eagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vukovic
Ja, det har säkert diskuterats förr.

Men hur i helvete kunde Jackie Arklöv välkomnas av nassarna?

för att han var idelogist sätt var övertygad ns.
Citera
2007-06-13, 13:06
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Arklöv var efter vad jag förstod en så kallad "packåsna", d.v.s. en korkad typ vars stora färdigheter låg på det fysiska planet. Han var tydligen fruktansvärt lojal, ifrågasatte aldrig en order, gjorde sitt bästa i alla lägen och tänkte inte själv. Lägg därtill en psykopatpersonlighet som utan att blinka kunde avrätta kvinnor och barn och som till råga på allt hade flerårig stridsvana i olika förband från olika krig. Där har Du orsaken till att nazisterna hade överseende med att han var neger. I allt utom sin hudfärg var han en stor tillgång för "saken".

// Roger P.
Det lustiga är att när väl nassarna hade tagit över makten över Sverige, då hade Herr Haddock tvångssteriliserat honom för att han är en rasbastard
Citera
2007-06-13, 13:09
  #8
Medlem
Tror inte Arklöv är en rasbastard.
Han är adopterad från Liberia och det är nog då troligt att båda föräldrarna har samma etnicitet.
Citera
2007-06-13, 13:32
  #9
Avstängd
Roger Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GayMan
Det lustiga är att när väl nassarna hade tagit över makten över Sverige, då hade Herr Haddock tvångssteriliserat honom för att han är en rasbastard
Alternativt så hade han helt enkelt skjutits av.

// Roger P.
Citera
2007-06-13, 15:01
  #10
Medlem
tro inte att arklöv är den enda färgade nazisten, som jag skrev i en annan tråd, bara man är politiskt övertygad så accepteras man av ns
Citera
2007-06-13, 15:05
  #11
Avstängd
Roger Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zyxelia
tro inte att arklöv är den enda färgade nazisten, som jag skrev i en annan tråd, bara man är politiskt övertygad så accepteras man av ns
Gäller det även judar?

// Roger P.
Citera
2007-06-13, 15:07
  #12
Medlem
stfu!s avatar
Den nationella rörelsen är inte kända för sunda ideal direkt, så en svartskalle som går deras ärenden funkar väl. Hitler kunde ju förklara judar som "ariska" om han tyckte om dem.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback