2024-06-03, 23:15
Medlem
Fick han någonsin barn el tjej
Citera
2024-07-02, 21:18
Avstängd
Är Arklöv utsläppt? Han är skriven i storuman, eller är det fängelset. Jag har inte läst igenom tråden så ber om ursäkt om det är fängelse adress.
Citera
2024-07-03, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Är Arklöv utsläppt? Han är skriven i storuman, eller är det fängelset. Jag har inte läst igenom tråden så ber om ursäkt om det är fängelse adress.
Han ansökte väl om tidsbestämt för ett tag sedan men fick avslag. Både Axelsson och Olsson är dock fria idag.
Citera
2024-08-16, 18:09
Medlem
Han är ute förmodligen eller fått obevakad permission i Stockholm, för såg han idag när han klev på pendeltåget i Handen.
Citera
2024-08-24, 18:20
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johli25
Han är ute förmodligen eller fått obevakad permission i Stockholm, för såg han idag när han klev på pendeltåget i Handen.

Så här står det på Wikipedia:
Citat:
I september 2020 ansökte Arklöv på nytt om tidsbestämt straff.[30] Örebro tingsrätt avslog även denna gång ansökan på grund av att man anser att Arklöv riskerar att återfalla i allvarlig brottslighet.[31] I juni 2023 tidsbestämde Örebro tingsrätt straffet till 41 år.[32] Domen överklagades och i januari 2024 beslutade Göta hovrätt att inte tidsbestämma Arklövs fängelsestraff.[33] Arklöv överklagade hovrättens dom till Högsta domstolen, som i april 2024 beslutade att inte meddela prövningstillstånd. Därmed stod hovrättens dom fast.

Låter därför väldigt konstigt att du såg honom kliva på pendeltåget då han knappast få ha obevakade permissioner. Måste varit en bevakad sådan trots allt, om det nu var honom du såg.
Citera
2024-08-24, 23:37
Medlem
Då måste det varit en bevakad eller så har han rymt från fängelset 😝 haha nej men jag är 100 % säkert på att det var han för kände igen han från en artikel (kroppsbyggnad, det buskiga håret, tänder allt var likt) som gjorts nyligen utöver det hade den personen jag såg en identisk tatuering på smalarmen. Fick en konstig känsla av han också.

Han har haft obevakade permissioner btw.. det är bara att googla..
Senast redigerad av Johli25 2024-08-24 kl. 23:46.
Citera
2024-08-25, 11:40
Medlem
Nån som kan låsa upp eller berätta mer om denna låsta artiklar.
https://www.vk.se/2023-09-16/lista-h...ill-umea-52407
Citera
2024-08-25, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johli25
varför tog du inte något kort?
Han hade permission i Stockholm i juni -24 vet jag. Att han skulle vara i Stockholm i Augusti igen finner jag tveksamt.
Citera
2024-12-29, 08:27
Medlem
Clodiuss avatar
Märklig person. Den intellektuella mördaren, som skrivit sociologiska böcker från fängelset. Har någon läst något av honom?
Citera
2025-01-10, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Märklig person. Den intellektuella mördaren, som skrivit sociologiska böcker från fängelset. Har någon läst något av honom?
Nej inte än men jag har boken, Sebastian i drömmen, i bokhyllan, ska läsa den framöver, han har skrivit den boken under ett annat namn som är Martin Östensson.
Citera
2025-01-14, 08:50
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Challenger1996
Nej inte än men jag har boken, Sebastian i drömmen, i bokhyllan, ska läsa den framöver, han har skrivit den boken under ett annat namn som är Martin Östensson.
Återkom gärna med en recension när du läst den - det här är väl mer av en roman än ett sociologiskt verk?
Citera
2025-01-16, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Återkom gärna med en recension när du läst den - det här är väl mer av en roman än ett sociologiskt verk?
Jag återkommer när jag läst!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in