Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-06-22, 00:11
Medlem
Ful Fisks avatar
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...101318,00.html

Vad kan det mer finnas för förklaringar till detta? Är det någon som vet något liknande som hänt tidigare? Först tänkte jag att aftonbladet skulle skylla på växthuseffekten men det beskonades vi .

ps. Var lite osäker på var tråden skulle ligga då detta är en relativt ny forumsdel. Hoppas det blev rätt i alla fall. ds.
Citera
2007-06-22, 00:37
Medlem
seriouss avatar
Haha, såg exakt det här på text-tv Jävligt kul faktiskt, det första jag tänkte var det som också stod i Aftonbladet - att vattnet runnit ner i sprickor/grottor. Ett alternativ är ju också att en hord lamor kom dit, törstiga som fan efter en löptur på berget(?)
Citera
2007-06-22, 00:41
Medlem
Höjas avatar
Den försvann snabbt med, värsta Ducktales scenariot med sjön, björnligan har typ stulit den :P

Lite skumt att en sjö bara försvinner, men kan gissa att sånt har hänt tit som tätt under jordens historia
Citera
2007-06-22, 01:30
Medlem
Ful Fisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serious
Haha, såg exakt det här på text-tv Jävligt kul faktiskt, det första jag tänkte var det som också stod i Aftonbladet - att vattnet runnit ner i sprickor/grottor. Ett alternativ är ju också att en hord lamor kom dit, törstiga som fan efter en löptur på berget(?)

Jo den som postades i aftonbladet låter ju onekligen som den mest sannorlika hittills. Fast Roger P. kan vara något på spåren.
Citera
2007-06-25, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ful Fisk
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...101318,00.html

Vad kan det mer finnas för förklaringar till detta? Är det någon som vet något liknande som hänt tidigare? Först tänkte jag att aftonbladet skulle skylla på växthuseffekten men det beskonades vi .

ps. Var lite osäker på var tråden skulle ligga då detta är en relativt ny forumsdel. Hoppas det blev rätt i alla fall. ds.

På nyheterna körde dom ett inslag om sjön och en av tre teorier dom arbetar efter är tydligen just växthuseffekten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in