• 1
  • 2
2007-06-24, 13:38
Bannlyst
Socialdemokraterna går kraftigt bakåt
Väljarstödet för socialdemokraterna faller kraftigt tillbaka i sista mätningen före semest*rarna. Avståndet mellan de politiska blocken minskar även om det fortfarande är tvåsiffrigt.
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=554&a=664242

Mona babblar likt en Carl Bildt, men vad har de gjort konkret egentligen som är bra?
Citera
2007-06-24, 13:45
Medlem
Ankdammsmans avatar
Hurra! Nu hoppas vi bara på en Ohly-effekt och en MP-effekt också innan valet.

Jag vill även skänka en tanke till Sven Otto Littorin, som behöver piggas upp.
Citera
2007-06-24, 13:47
Bannlyst
Ställer samma fråga som jag görde vid förra oppinionsundersökningen

När kommer nästa smutskastning?
Citera
2007-06-24, 14:04
Bannlyst
Littorins fusk var en vinnare för M eller det faktum att Mona inte håller måttet?

Hon talar väl men tänker fel för ofta.
Citera
2007-06-24, 14:27
Medlem
softizs avatar
Börjar faktiskt redan tröttna på dessa undersökningar...
Citera
2007-06-24, 19:37
Medlem
Problemet är väl att pöbeln känner igen sig i Mona och röstar på henne bara av den anledningen.
Citera
2007-06-24, 19:47
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Svenskarna gillar inte vare sig Jättebebisen eller Muslim-Mona men det märkliga är att de kommer att rösta på dem i nästa val i alla fall.

Folk är idioter.
Citera
2007-06-24, 20:00
Medlem
Ko Fångares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
Svenskarna gillar inte vare sig Jättebebisen eller Muslim-Mona men det märkliga är att de kommer att rösta på dem i nästa val i alla fall.

Folk är idioter.

vem röstar du på då?
Citera
2007-06-24, 20:05
Medlem
shotguns avatar
Anledningen till att Sossarna går tillbaka nu är ju att Mååååna varit väldigt lite synlig i media. Eftersom jag tror att offentlighetens ljus inte är till Monas fördel, hoppas jag naturligtvis på ännu lägre opinionssiffror för S när hon väl tittar fram ur sin håla.
Citera
2007-06-24, 20:08
Medlem
Ko Fångare:

Citat:
vem röstar du på då?

Eftersom det bara finns idioter att rösta på så finns det bara två alternativ, antingen rösta blankt eller på något missnöjesparti för att visa mitt missnöje.
Hur som helst så är högerfascism eller vänsterflummeri och islam- och terroristkrameri inget för mig.
Jag är demokrat, sionist och arbetare jag.
Citera
2007-06-24, 20:35
Medlem
Ko Fångares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
Ko Fångare:

Eftersom det bara finns idioter att rösta på så finns det bara två alternativ, antingen rösta blankt eller på något missnöjesparti för att visa mitt missnöje.
Hur som helst så är högerfascism eller vänsterflummeri och islam- och terroristkrameri inget för mig.
Jag är demokrat, sionist och arbetare jag.

Du vägrar fortfarande att säga vad du röstar på. Vilka röstade du på i valet 2006 om inte på såååååssarna?
Citera
2007-06-24, 20:38
Medlem
Ko Fångare:

Citat:
Du vägrar fortfarande att säga vad du röstar på. Vilka röstade du på i valet 2006 om inte på såååååssarna?

Javisst, då resonerade jag som så att jag tog det minst onda. Det gör jag inte längre. I och med Mona-Muslim så är det numer helt otänkbart att lägga min röst på dem.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in