Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-22, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sensiseeds
Jag var där idag och köpte. Tro inte på allt du läser åk ditt.

Jasså? så hur är kvalle? lika bra eller är det inte värt att åka ngn timme fram o tillbaka för att ordna något gott, samt är det både grönt och brunt som finns i stånden?
Citera
2024-11-22, 17:30
Medlem
Sensiseedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dropoppy
Jasså? så hur är kvalle? lika bra eller är det inte värt att åka ngn timme fram o tillbaka för att ordna något gott, samt är det både grönt och brunt som finns i stånden?

lackk det finns dunder cali grön och dunder la mouse med utgånget datum rökat är minst 1 år gammalt allt för att ge dig som kund cancer.

tacka regeringen för att dom tillåter detta och inte legaliserar.
Citera
2024-11-22, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sensiseeds
lackk det finns dunder cali grön och dunder la mouse med utgånget datum rökat är minst 1 år gammalt allt för att ge dig som kund cancer.

tacka regeringen för att dom tillåter detta och inte legaliserar.

Jag förstår, lite tråkigt att det är alltid sverige som ska vara sist för allt inom legalisering.. vi kommer vara sist inom legalisering ifall det händer.
Citera
2024-11-22, 17:43
Medlem
Sensiseedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dropoppy
Jag förstår, lite tråkigt att det är alltid sverige som ska vara sist för allt inom legalisering.. vi kommer vara sist inom legalisering ifall det händer.

ja i sverige gillar vi bara bajs och matos all annan lukt är främmande för oss och ska vara olaglig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in