2007-07-08, 14:17
Medlem
hej hoj. jag har inte sökt osv så moderator kan väl lacka och slänga i papperskorgen så det blir mkt bättre för alla om han har lust.

nån som har någon koll på deras biljetter. sitter just nu i tokyo och ska åka hem till svedala på onsdag. köpte ekonomy biljett. jag köpte dock en 3000 kr dyrare för att det (som jag fattade ) skulel gå att boka om. men nu gåre ju fan inte. vad fan betalade jag extra för? inte fan vare maten..

någon som har koll på finnairs biljetter och som har lust å berätta?
Citera
2007-07-08, 15:31
Medlem
paggans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heftigbanan
hej hoj. jag har inte sökt osv så moderator kan väl lacka och slänga i papperskorgen så det blir mkt bättre för alla om han har lust.

nån som har någon koll på deras biljetter. sitter just nu i tokyo och ska åka hem till svedala på onsdag. köpte ekonomy biljett. jag köpte dock en 3000 kr dyrare för att det (som jag fattade ) skulel gå att boka om. men nu gåre ju fan inte. vad fan betalade jag extra för? inte fan vare maten..

någon som har koll på finnairs biljetter och som har lust å berätta?

Olika regler på olika biljetter. Om du ringer Finniar och de säger att det inte går så går det inte. Det finns hur många priser som helst. Billiga biljetter säljs ut först och är i regel mer oflexibla medans flexibiliteten kommer med högre priser. Dock varierar det. Ring
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f512663

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in