Svara
  • 6
  • 7
2014-03-28, 23:17
Citat:
Ursprungligen postat av 46532
Vad menar du, går du runt & egodör mest hela tiden eller? Njaa skulle inte säga att man skapar ett nytt ego, de är mer så att efter du blivit egoupplöst (oavsett substans) så får du nycklarna till att ändra vde & därigenom bli en bättre människa.. Huruvida man vill använda dessa nycklar & verkligen ändra sig är upp till var & en & är mycket personligt.

Absolut, jag vill inte fortsätta och beskriva min situation i ytterligare en tråd (har befläckat alltför många) men jag upplevde alltså en egodöd och inte en egoupplösning. Nu vandrar jag runt som ett tomt skal och befinner mig i ett vakum. Det är som om jag eller någonting aldrig existerat. Min förhoppning och mitt sista hopp är att jag på något mirakulöst sätt lyckas, med hjälp av någon drog eller något mirakel, samla ihop mitt utspädda ego och låta det återvända till min kropp och min hjärna.
Senast redigerad av Kalasgott 2014-03-28 kl. 23:20.
Citera
2014-03-28, 23:22
Medlem
46532s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasgott
Absolut, jag vill inte fortsätta och beskriva min situation i ytterligare en tråd (har befläckat alltför många) men jag upplevde alltså en egodöd och inte en egoupplösning. Nu vandrar jag runt som ett tomt skal och befinner mig i ett vakum. Det är som om jag eller någonting aldrig existerat. Min förhoppning och mitt sista hopp är att på något mirakulöst sätt lyckas, med hjälp av någon drog eller något mirakel lyckas samla ihop mitt utspädda ego och låta det återvända till min kropp och min hjärna.

Du klarar ju av att skriva fin fin! Tror dina problem kan lösas av psykadelika, helt klart!!
Det du beskriver låter som en Avtändning.

Kör du Salvia så kommer de där vakumet du beskriver miljard dubblas i några minuter sen kommer de sakta sakta komma tillbaka & då kommer du inte ens förstå varför du beklagade dig i nån gamal tråd på FB -Var så säker!

Edit: Lycka till med dina problem!
Citera
2014-03-28, 23:30
Citat:
Ursprungligen postat av 46532
Du klarar ju av att skriva fin fin! Tror dina problem kan lösas av psykadelika, helt klart!!
Det du beskriver låter som en Avtändning.

Kör du Salvia så kommer de där vakumet du beskriver miljard dubblas i några minuter sen kommer de sakta sakta komma tillbaka & då kommer du inte ens förstå varför du beklagade dig i nån gamal tråd på FB -Var så säker!

Edit: Lycka till med dina problem!

Det är alltid värt att testa. Och ingen vore gladare än jag om någon substans lyckades med bedriften att ÅTERSKAPA mitt förlorade ego istället för att upplösa det. Finns det inget kvar att upplösa så kanske det vore intressant att se vad som sker. Det var TS rubrik som väckte mitt intresse och mitt sista hopp.
Senast redigerad av Kalasgott 2014-03-28 kl. 23:32.
Citera
2014-03-31, 20:09
Medlem
psyDucks avatar
Mycket bra rapport. Det är fascinerande hur mind-blown man kan bli när man på nytt upptäcker alldagliga saker som t ex att man kan kommunicera med ljud, för att tio minuter senare ta det för givet igen.
Citera
2014-04-02, 01:18
Medlem
Vindlings avatar
Nej nu jävlar blir det till att inhandla salviaextrakt på minst x10 och därmed basta

BRILLIANT och mycket välskriven tripprapport! Otroligt faschinerande hur du såg världen "för första gången" så att säga. Det ger en verkligen tankar kring hur subjektivt allt är. Hur du, mottagaren, också är källan.

5 av 5 universella medvetanden
Citera
2014-04-20, 15:40
Medlem
orrecrists avatar
Underbar 5/5
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto