Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-07-10, 13:02
Medlem
Hejsan!
Nu sitter jag och en polare planerandes att ka ner till Koh samui i 2-3 veckor i slutet av november->december, vi vill sjlvklart ha hyffsat med party, men ven fina strnder. S jag har ngra frgor till er

r det en bra eller vrdels tid att ka?
Stllena dr, bra eller kassa?
Mycket ungdomar?
Vad fr man inte missa?

ker vi till helt fel stlle eller r det a good place to be?

Tack!
Citera
2007-07-10, 15:14
Medlem
-jOE!s avatar
Det r hgssong s ni lr f fest s det rcker och blir ver. Frn Koh Samui s kan ni ven ta er vidare till Koh Phangan (fullmoon-party!) och Koh Tao (billig dykning!).
Citera
2007-07-10, 15:20
Medlem
milks avatar
Var dr en svng i Mars...Hll er p hor-gatorna s slipper ni en massa jvla barnfamiljer och skit (vilket det finns jvligt lite av i vilket fall) P de olika horgatorna hittar ni BRA barer med bra musik och snygga brudar som ni kommer f spela spel med, dom r galna i olika spel, biljard, tre i rad och en massa annat kul, rena kungariket...Se till att ka till Chaweng bara...Rena kungariket, ni kommer inte ha trkigt en sekund...Sjlv vistades jag p den mindre stranden som ligger vid sidanav den stora stranden p chaweng, lungt, billig l och schysst mat, inga problem att slappa dagarna i nda dr...!
Citera
2007-07-14, 19:36
Medlem
2big4yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saerstin
Hejsan!
Nu sitter jag och en polare planerandes att ka ner till Koh samui i 2-3 veckor i slutet av november->december, vi vill sjlvklart ha hyffsat med party, men ven fina strnder. S jag har ngra frgor till er

r det en bra eller vrdels tid att ka?
Stllena dr, bra eller kassa?
Mycket ungdomar?
Vad fr man inte missa?

ker vi till helt fel stlle eller r det a good place to be?

Tack!

Koh Samui r kanon,var dr en mnad i hstas.
Bodde p "The Montein house",Chaweng beach, riktigt bra bungalows till bra pris,vid stranden,pool och hela skiten.
Discon mm.finns vid "Green mango",ett jvla drag dr.
Nr det r dax fr fullmoonparty tar ni bten till Koh Panghnan(stavn.hmm)
Ta en taxi till Lamai Beach,finns sjysta stllen xo.
Citera
2007-07-15, 03:20
Medlem
Koh Samui gillade jag inte pga av hor-stllena! Dremot var dr en schysst strand och det r nra till Koh Panghan med fullmoon som ni INTE fr missa. Koh Tao som ocks ngn tipsa om ligger ngra timmar bort med bt och dr kan ni f grym dykning billigt!
Citera
2007-07-15, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitou
Koh Samui gillade jag inte pga av hor-stllena! Dremot var dr en schysst strand och det r nra till Koh Panghan med fullmoon som ni INTE fr missa. Koh Tao som ocks ngn tipsa om ligger ngra timmar bort med bt och dr kan ni f grym dykning billigt!

Ryckte det till i baguettern nr du sg dom vackra damerna eller varfr detta hat?
Citera
2007-07-15, 22:49
Medlem
Nixes avatar
Fullmoon r de bsta partyt i den regionen. Kho Tao r bra och billig dykning. Rekomenderar Big Blue Diving. Startades av en Svensk och har varit dr och tagit alla min cert, dom hur bra som helst. Och Kho Tao ligger inte ngra timmar bort...mer 20 minuter med katamaranen
Citera
2007-07-15, 23:00
Bannlyst
Varfr heter stllet Kossa Mu?
Citera
2007-07-16, 12:54
Medlem
Nixes avatar
Kho betyder , Sen namnet p n...inte s svrt va? Men varfr heter hisingen Elevator Nobody p engelska?
Citera
2007-07-23, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zerbor
Ryckte det till i baguettern nr du sg dom vackra damerna eller varfr detta hat?

Vill jag knulla i Thailand gr jag inte p andrahandssorteringen och dessutom betalar fr det.
Citera
2007-07-23, 19:53
Medlem
Lnar lite.

Om man drar till phuket och spenderar en vecka dr sedan ska drar sig vidare till Koh samui. Hur gr man detta p enklast stt? (backpackersvis).
Citera
2007-07-24, 09:53
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettkall
Lnar lite.

Om man drar till phuket och spenderar en vecka dr sedan ska drar sig vidare till Koh samui. Hur gr man detta p enklast stt? (backpackersvis).

Minibuss frn Phuket r det billigaste. Har gjort det en gng. Om jag sger s hr: Jag flyger hellre.
Citera
Denna trd visas ven p Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f513588

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in