Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-02-13, 19:03
Medlem
Relead, du e bst! Jo Reggea Pub var kultfrklarat redan fr 22 r sedan, those were the days
Citera
2014-02-13, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashcash
yeah right. turister droppar av 1- 2v efter sonkran och kommer tillbaka d charter resorna drar igng i november. Sep r ju i mitten av monsunen, ven om den r sen eller tidig lr du grarnterat uppleva den. dr i mot r ju temperaturen densamma ret runt.

Typ rtt men hyfsat mycket turister ven juni/juli, f svenskar, men tror det r prime time fr tex australiensare etc.
Givetvis inte jmfrbart med runt nyr, men knappast som i maj/september.
Citera
2014-02-13, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maradonuts
Relead, du e bst! Jo Reggea Pub var kultfrklarat redan fr 22 r sedan, those were the days

Kan tnka mig det, har sett en del foton frn tiden d n sg ut som en klassisk by, Bar-gatorna och Fisherman Village har vl genomgtt hyfsad frndring p bara de tio senaste ren
Citera
2014-02-13, 21:01
Medlem
ett tips. ska ni till chaweng(koh samui s rkna med dyra damer och f damer. Ska ni parta och knulla tajjor vlj patong eller pattis instead!
Citera
2014-02-17, 23:49
Medlem
Nej jag ska inte nuppa thais, men om jag velat finns det mngder av dem p Samui ocks. Lamai Beach var hemskt fr ngra r sedan d det kryllade av damer som ville ha sllskap. Patong p Phuket finner jag vidrigt och det jag hrt om Pattaya har aldrig intresserat mig det minsta. Hade jag tyckt thailndskor var attraktiva och kunde skilja p katoy o ickekatoy s kanske jag tnkt om. Har inte ens ftt en Happy ending p totalt 17 v. i Thailand. Men kanske testar i sommar
Billig mat och dryck, vita strnder, 28 C i vattnet, bra party, massage och kanske ngt gratis one night stand r vad jag r ute efter. Rcker gott!
Citera
2014-02-18, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maradonuts
Nej jag ska inte nuppa thais, men om jag velat finns det mngder av dem p Samui ocks. Lamai Beach var hemskt fr ngra r sedan d det kryllade av damer som ville ha sllskap. Patong p Phuket finner jag vidrigt och det jag hrt om Pattaya har aldrig intresserat mig det minsta. Hade jag tyckt thailndskor var attraktiva och kunde skilja p katoy o ickekatoy s kanske jag tnkt om. Har inte ens ftt en Happy ending p totalt 17 v. i Thailand. Men kanske testar i sommar
Billig mat och dryck, vita strnder, 28 C i vattnet, bra party, massage och kanske ngt gratis one night stand r vad jag r ute efter. Rcker gott!

hehe antar att du gillar killar
Citera
2014-03-11, 21:19
Medlem
Kurango, antar att du skmtar. Lt mig drfr skmta om dig, tror du har: (verstt till engelska, och upprepa 5 ggr) kp, hav, ftlj, tio.
Senast redigerad av maradonuts 2014-03-11 kl. 21:22.
Citera
2014-03-13, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurango
ett tips. ska ni till chaweng(koh samui s rkna med dyra damer och f damer. Ska ni parta och knulla tajjor vlj patong eller pattis instead!

Jag tyckte tjejerna va ganska billiga p Samui (Chaweng) utbudet kan jag inte heller klaga p.
Citera
2014-03-27, 19:41
Medlem
Vad vet ni om grannns Ban Tai? Bra eller ej?
Senast redigerad av maradonuts 2014-03-27 kl. 20:06. Anledning: Repetition
Citera
Denna trd visas ven p Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f513588

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in