Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Svara
2007-07-16, 15:03
Medlem
nops avatar
Ojoj, hoppas du tar lägre doser flödder framöver om du väljer att ha längre avbrott imellan intagen. Intressant och känslosam berättelse i vilket fall som helst.

Håller med de flesta andra att det är trevligt att du kom tillbaka till livet. Ännu har du 50+ år att leka med

Krya på dig gubben, din klant!
Citera
2007-07-16, 16:23
Medlem
Mycket dramatisk rapport, gillar den starkt! Skönt att du klarade dig, nu är det bara att njuta av livet så gott som det går
Citera
2007-07-16, 18:02
Medlem
Mindstates avatar
Ny användare och allt, mitt första inlägg blir väl att säga att det var tur att du överlevde, benso är hemskt ibland. Tripprapporten var bra, som vanligt och jag fick en känsla i kroppen. Någon sorts stämmning skapades medans jag läste. Inte så konstigt kanske

Krya på dej, !
Citera
2007-07-16, 18:12
Medlem
är det inte dags för en liten översyn på din syn på livet?
Du säger att det inte är första gången det händer dig, tyder inte det på att du inte värderar livet så högt?

Eller om man tar det från andra hållet, borde du inte se över din syn på döden?
Tror du att det finns något efter döden, att livet fortsätter fast på ett annat sätt/plan?
Citera
2007-07-16, 18:31
Medlem
Har har ju en historia som mytoman så...
Citera
2007-07-17, 04:39
Bannlyst
konstatera> Vad jag tror på har väl inte någon med att göra? Det går vare sig bevisa eller motbevisa ett liv efter detta, så varför dessa frågor? Kan du bevisa att livet inte går vidare efter detta?

....

De som undrade om varför jag gör så mot min familj: Självklart är det inte meningen att såra någon, eller skada mig själv. Det var en missbedömning. När man har käkat benso ett tag så ökar toleransen till sådana nivåer att man måste ta stora mängder för att få samma effekt som en utan tolerans får på ett par piller. Nu hade jag lagt av med benso en längre tid, varför jag inte hade någon tolerans. Det tänker man dock inte när man e en pixad zombie efter en natt med diverse kul - man tar samma dos som man brukade eftersom det liksom sitter i ryggen att si o så mkt måste jag ta för att känna något.
Detta är just vad som händer när folk dör i överdos. Missbedömning av sin tolerans och potensen hos den substans man tar.

Nej, jag slutar inte med droger, eftersom det inte går att definiera droger. Allt man stoppar i sig påverkar det ena eller det andra. I det avseendet så är allt vi äter någon sorts drog. Slutar du dricka kaffe för att dina tänder blir gula o din mun stinker arsle varje morgon?
Ja, jag kommer dock att vara så jävla försiktig i framtiden. Ibland behöver man en chock för att vakna till.
Jag håller mig nog till Maria & Jana i fortsättningen. En o annan mush då o då kanske.
Citera
2007-07-17, 05:06
Bannlyst
Tacka gud för att du lever killen,han tycker om dig Jätte bra rapport och jag e glad att du lever , hur mår din lever idag då? Jag som trodde att de va jävligt svårt o överdosera på benso ..
Citera
2007-07-17, 10:17
Medlem
nops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack n' coke
Har har ju en historia som mytoman så...

Folk har viljat se det så ja. Men det är svårt att bedöma via ett forum.
Citera
2007-07-17, 10:26
Medlem
nops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catclaw
Kan du bevisa att livet inte går vidare efter detta?

Med största _sannolikhet_ så är det finito. (vart skall det gå vidare? kosmos?)

Har dock ibland önskat att jag vore en lobotomerad troende eftersom det troligtvis skulle vagga in mig i någon form av skön förtröstan.

Innan vara det mörker, efter bliva det mörker
Citera
2007-07-17, 12:11
Medlem
Mycket välskriven, det hjälpte mig igenom hela rapporten iaf. Brukar aldrig läsa hela rapporter men denna var hur lugn som helst =)

Men hur kände du ruset ? var det normalt fram tills att du däcka eller kände du under tiden att detta nog va "to much" ?
Citera
2007-07-24, 22:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pårr
Mycket välskriven, det hjälpte mig igenom hela rapporten iaf. Brukar aldrig läsa hela rapporter men denna var hur lugn som helst =)

Men hur kände du ruset ? var det normalt fram tills att du däcka eller kände du under tiden att detta nog va "to much" ?

Tack. Hehe.. =) Jag som tycker att jag har rejäl särskrivning!!
Ja, allt var normalt. Inte så att jag kryper bland TP sladdar och sånt under skrivbordet om jag e borta och bäng som bengtsson! Allt var typ helt ok och jag var bara mest slapp.
Det hela kändes som ett par minuter medan det gick ett helt dygn.

Mvh
Citera
2007-07-24, 22:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Catclaw
Tack. Hehe.. =) Jag som tycker att jag har rejäl särskrivning!!
Ja, allt var normalt. Inte så att jag kryper bland TP sladdar och sånt under skrivbordet om jag e borta och bäng som bengtsson! Allt var typ helt ok och jag var bara mest slapp.
Det hela kändes som ett par minuter medan det gick ett helt dygn.

Mvh

Lite frågor :

1. Vem ringde ambulansen?
Din polare var däckad?

2.Vad hade hänt från & med att han hade ringt?

3. vad hade din polare tänkt när han fattade vad som hänt?

4. Vad säger dina parentes?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in