Tja tänkte vi här kunde diskutera hur man på naturligt vis får upp kroppens testosteronproduktion. Vad jag har hört ska vitt livsmedel såsom pasta, ris och vitt bröd minska produktionen medans animaliskt fett ökar den. Avstånd från onani (ej sex) ökar också produktionen liksom hård träning.
Träna stora muskelgrupper som ben och rygg hårt hjälper kroppen att frigöra mer tillväxthormon. Det är nog bland det enda man kan göra om man ska använda sig av lagliga vägar som inte ger mer biverkningar än vad det ger effekter.
tror de flesta naturliga sätt påverkar nivån med så få procent att det inte ger någon effekt. enda jag tycker känns vettigt är en tablett bra zink innan man lägger sig.
tror de flesta naturliga sätt påverkar nivån med så få procent att det inte ger någon effekt. enda jag tycker känns vettigt är en tablett bra zink innan man lägger sig.
Jag tycker absolut att man känner skillnad när man tränar hårt och äter bra mot att man sitter hemma och degar
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!