Märkligt egentligen...
Som inbiten porrfilmsbetraktare finner jag det ruskigt märkligt hur enkelt det är att komma ihåg de manliga skådisarna. För de består år efter år, medan det är en enorm omsättning på den kvinnliga sidan. Nåväl, jag tänkte också bjussa på lite ranking.
Grabbarna Grus: Rocco (Tjänars mest av alla, mer än brudarna också. 10 000 dollar per scen tar han när han frilansar) Peter North (eller Matt Ramsey som han heter när han spelar in bögfilmer) Tom Byron (Ska också ha packat dajm eller blivit packad i tidiga år i branschen) Ron Jeremy (Gubbe) John Holmes (Han är kungen och kommer alltid att vara)
Brudar: Traci Lords (Det finns bara en) Kim Chambers Debi Diamond Ginger Lynn Jenna Jameson Angelica Bella Monique DeMoan och så min favvo Betty Gabor En gudomlig brunett som dessvärre bara figurerar i en handfull rullar. Men mer gudomlig tjej än henne hittar man nog knappast
Äckel: Max Hardcore (Kör så hårt att man måste ifrågasätta vad han håller på med) Han beter sig som ett ärkesvin och det är nog knappast en slump att lever under konstant mordhot. I hans fall finns det flera exempel på kvinnoförnedring
Ed Powers. Inget fel om hans scener, men vilket slem han är. :P