• 1
  • 2
2002-07-05, 15:40
Medlem
Vem anser du vara den största kvinnliga stjärnan genom tiderna?
Personligen håller jag på Teresa Orlowski, helt enastående!
Av de nu aktiva håller jag Olivia del Rio som etta. Hon har en oerhört hög RA (RunkAbilitet).
Bland herrarna leder Harry Reems, tätt följd av Peter North.
Fast egentligen är ju Ed Powers störst av dem alla. Eller Ron "the hedgehog" Jeremy. Nej det går inte att bestämma sig.
Citera
2002-07-05, 15:52
Medlem
Kvinnlig: Tracy Lords utan tvekan.

Hon har inte tagit avstånd från porren eller bytt namn sen hon började med vanlig spelfilm, det ska hon ha fet respekt för. Hon verkar inte vara nån hycklare utan hon tar för sig och njuter och gör det hon vill.

Mannlig: Ron Jeremy. han är bara för cool. Och hårig,
Citera
2002-07-05, 16:03
Medlem
Fula Gubbens avatar
Kvinnlig: Christy Canyon, Traci Lords
Manlig: Peter North, John Dough

Silvia Saint är inte så dum. Liksom Andrea Molnar, som tyvärr inte gjorde så många filer. Anjelica Bella är också en hit... många fina små europeiskor... europeiska snubbarna är dock losers de flesta.
Citera
2002-07-05, 16:30
Medlem
Den värsta p-snubbe jag vet är Christoph Clark, fy fan så vidrig han är.
God tvåa är Mike Horner, genomäcklig.
Citera
2002-07-05, 22:51
Medlem
Kvinnliga: Kitty Yung, Brittany O'Connell, Tiffany Mynx, Madison. Av dessa är väl bara Brittany O'Connel och Tiffany Mynx aktiva, tror jag. Brittany ser dock ganska härjad ut. Höll på att glömma Porsche Lynn! Hon lade väl av för 10 år se'n dock... Alisha Klass var inte dum heller. Nina Hartley hade en grym bak. (Fan, man har varit med länge... :-) )

Manliga: De som hållit på längst och fortfarande är aktiva är väl Peter North, Tom Byron och Ron Jeremy. Kudos till Rodney Moore - grymt ful, men gör bra filmer.

Etc... :twisted: :twisted: :twisted:
Citera
2002-07-06, 00:41
Medlem
Cineastens avatar
Mothman: Är det inte snarare tvärtom när det gäller Tracy Lords? Dvs att hon tog avstånd samt kom med målande beskrivningar av hur vidrig branschen var och att hon aldrig njöt av att spela in sina filmer?
Citera
2002-07-06, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Är det inte snarare tvärtom när det gäller Tracy Lords? Dvs att hon tog avstånd samt kom med målande beskrivningar av hur vidrig branschen var och att hon aldrig njöt av att spela in sina filmer?

Nä, så va det väl inte. Tracy Lords har väl aldrig tagit avstånd från branchen... däremot har Linda Lovelace (Långt ner i halsen) blivit helt galen på senare tid.
Citera
2002-07-06, 10:49
Medlem
Fula Gubbens avatar
Kolla fakta först... Linda Lovelace dog nyligen i en bilolycka, hon tog helt avstånd från branschen bla i en självbiografi, vilket en del som träffade henne på 70-talet tyckte var konstigt eftersom hon verkade hur nöjd som helst då... Traci Lords har talat illa om sina upplevelser i branschen och försökt få igång en vanlig skådiskarriär, hoppas hon ger upp och kommer tillbaka på det rätta spåret snart
Citera
2002-07-06, 11:26
Medlem
Har hört att det finns två olika självbiografier av Linda Lovelace. I den ena är hon negativ till all porr och i den andra är hon hur possitiv som helst. Har dock bara läst den negativa verisionen.
Citera
2002-07-06, 11:30
Medlem
i sådana fall beder jag ödmjukast om ursäkt för mitt usla porrvetande
Citera
2002-07-06, 12:46
Medlem
Det gick en E - behind the scenes dokumentär om Traci nyligen, hon verkade inte alls negativ till porren så vitt jag minns.

Men oavsett vad hon anser om porren idag så var hon den bästa porrskådisen i mitt tycke, med den sexigaste kroppen, bästa utstrålning, osv...

Dagens porrfilmer man bläddrar förbi på Canal+, TV1000 osv från USA är så jävla trist verkar det som, alla tjejer ser ju ut som dom vore klonade. Brunbrända, supertränade, blonda, ansat könshår och det värsta av allt, sillikon!! Jag blir fan äcklad när jag ser en tjej med stenhårda upppumpade bröst, jag kan inte föreställa mig nåt mer avtändande.
Citera
2002-07-06, 14:32
Medlem
Ron Jeremys avatar
Bland gubbarna blir det jag själv :P , Tom Byron eller Peter North.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in