• 1
  • 2
2007-07-25, 16:55
Medlem
aiiss avatar
Jag vill tappa underhållsfett och inte bygga på för mycket muskler utan snarare få de jag redan har mer framträdande.

Jag vet att man inte ska ta amfetamin och träna, men är det möjligt att (grovt exempel) träna en dag, amfa dagen efter och sen träna dagen efter det?

Det är nämligen så att jag har lite svårt att få tag på efedrin/ephedra och jag är inte heller helt säker på ifall jag vill gå på en heltidskur.

Dock behöver jag verkligen någonting för att hålla mig borta från onyttig mat/mat i ren allmänhet och amf'et skulle hjälpa mig med koncentrationen och energin annars också.

Tacksam för alla svar och tips.
Citera
2007-07-25, 16:58
Medlem
Låter som en skitbra idè. Go for it..
Citera
2007-07-25, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aiis
Jag vill tappa underhållsfett och inte bygga på för mycket muskler utan snarare få de jag redan har mer framträdande.

Jag vet att man inte ska ta amfetamin och träna, men är det möjligt att (grovt exempel) träna en dag, amfa dagen efter och sen träna dagen efter det?

Det är nämligen så att jag har lite svårt att få tag på efedrin/ephedra och jag är inte heller helt säker på ifall jag vill gå på en heltidskur.

Dock behöver jag verkligen någonting för att hålla mig borta från onyttig mat/mat i ren allmänhet och amf'et skulle hjälpa mig med koncentrationen och energin annars också.

Jaaaa, vilken bra idé. Fan att inte jag tänkt på det. Träna en dag, punda en, träna en och.... ja ni hajar. Det här var nog årets bästa träningsschema.
Jaf tror inte du är så sugen på att går till gymet dagen efter du gått på tjack. Men visst, säger som Natural, go for it...........
Citera
2007-07-25, 19:26
Medlem
Condemneds avatar
Så istället för att äta lite nyttigare och ta några promenader extra så tänkte du trycka amfetamin varannan dag?
Citera
2007-07-25, 19:44
Medlem
Visst att man får ideén kan jag förstå men att seriöst överväga den, det borde man skjutas för MINST!
Citera
2007-07-25, 20:04
Medlem
FromHells avatar
O hur hade du tänkt bygga muskler utan att äta?
Citera
2007-07-25, 20:27
Medlem
LiquidSwordss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aiis

Fungerar om du håller dig till små doser på morgonen/förmiddag och sover som vanligt, dagen efter kan dock hjärtat vara ganska utmattat, så träningen kan bli jobbig. Tänk på att amfetamins halveringstid är 11-12h.
Citera
2007-07-25, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiquidSwords
Fungerar om du håller dig till små doser på morgonen/förmiddag och sover som vanligt, dagen efter kan dock hjärtat vara ganska utmattat, så träningen kan bli jobbig. Tänk på att amfetamins halveringstid är 11-12h.
Asså är du helt dum i huvudet??? Hur fan kan du tippsa honom hur han på bästa sätt ska kombinera tjack och träning. Du är fanimej pinsammare än trådskaparen............
Citera
2007-07-25, 21:48
Medlem
LiquidSwordss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDave
Asså är du helt dum i huvudet??? Hur fan kan du tippsa honom hur han på bästa sätt ska kombinera tjack och träning. Du är fanimej pinsammare än trådskaparen [Femton Smileys]
Om någon undrar något så är det väl klart att man ska ha information om det eller hur?
Jag talar bara utifrån egna erfarenheter. Bidra något själv istället för att spamma smileys?
Citera
2007-07-25, 21:57
Medlem
UltimateWarriors avatar
Vill du växa är egentligen inte amf, eller effe något alternativ...

Tänk på att du växer när du Soooooooover.
Citera
2007-07-25, 22:40
Medlem
d-kings avatar
tänker inte ens gå in på varför denna iden e helkorkad. men kan garantera dig att du kommer förbränna 99%muskelmassa och kanske 1% fet med ditt upplägg. mvh d.
Citera
2007-07-25, 23:07
Medlem
spudwishs avatar
Addiction guaranteed om man använder speed varannan dag
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto