2007-07-26, 00:38
Medlem
har tänkt börja en kur nu i sommar men har/har haft hjärt problem (blåsljud)(troligen), å till frågan då, är detta farligt för mig? även om min sjukdom inte längre känns av?
Citera
2007-07-26, 01:08
Medlem
staggy25s avatar
vet inte riktigt vad blåsljud är för hjärt problem...järtklaffsjukdom??

vad det än är så bör du nog bara glömma steroider för alltid...men om du är villig att leka med döden för lite muskler så visst, kör på.
Citera
2007-07-26, 09:44
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staggy25
vet inte riktigt vad blåsljud är för hjärt problem...järtklaffsjukdom??

vad det än är så bör du nog bara glömma steroider för alltid...men om du är villig att leka med döden för lite muskler så visst, kör på.
Kan bara hålla med.

/mvh Ikh
Citera
2007-07-26, 10:11
Medlem
När vi ändå är inne på ämnet så tänkte jag fråga om det är större risk att jag får hjärtproblem på aas om jag när jag varit liten(bebis) haft ett hjärtfel som dom åtgärdade.
Hjärtat slog inte i rytm tror jag det var, hade cirka 300 i puls när jag föddes
Citera
2007-07-26, 11:01
Medlem
insolents avatar
Är det värt risken?

"Risken" som förövrigt nog är jäkla svår att få reda på och innehåller ett svar som man nog inte kan få från flashbacks dopingforum. Uppsök experter inom ämnet. Jag skulle inte våga lita på internet i era fall iaf
Citera
2007-07-26, 11:25
Medlem
NEJ! du ska inte ge dig på aas om du inte är säker på ditt hjärta.. aas kan som bekand ge dig mycke högre blodtryck och puls och kan medföra hjärtproblem.. detta kan för dig orsaka saker som du inte ens vill tänka på...

TÄNK EN GÅNG EXTRA!!
Citera
2007-07-26, 13:11
Medlem
Jag vet en kille som hade ett medfött hjärtfel, läkarna sa att det var inget akut fel så dom skulle vänta till han fyllde 18 innan dom skulle ta ställning till operation.
Han blev bara 16 år, dog utan någon som helst förvarning på väg till Ica-affären.

Nu var den här killen drog/dopingfri men det jag vill ha sagt är att har man hjärtfel, så ska man inte leka runt med farliga mediciner osv. Det är att fresta sin lycka.
Citera
2007-07-26, 17:00
Medlem
Matasars avatar
Säger nån med "Get big or try dying" som sig haha. (Som är skrivet fel)
Skämt åsido, jag skulle aldrig våga och ändå vågar jag göra det mesta.
Citera
2007-07-27, 00:11
Medlem
Jag ska kolla min journal om vad det var för sjukdom mer exakt och diskutera saken med läkare innan jag gör något, det trodde jag ni förstod var självklart

Har några rena år kvar iaf så får vi se senare så jag har tid på mig att forska i ämnet
Tack ändå
Citera
2007-07-27, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matasar
Säger nån med "Get big or try dying" som sig haha. (Som är skrivet fel)
Skämt åsido, jag skulle aldrig våga och ändå vågar jag göra det mesta.
Skillnaden är att jag har en välmående pump. Hade jag inte haft det så hade jag inte använt aas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in