2024-10-05, 17:24
Tar folk verkligen SMS lån fortfarande?
Citera
2024-10-06, 09:31
Medlem
Jag behöver åka utomlands för att få medicinsk vård, läget är akut (Får inte vård i Sverige). Jag har inte pengarna så kommer behöva ta smslån. Vart ska man låna ifrån? Tipsa gärna.

Jag är hellre hemlös än död
Senast redigerad av missionsg 2024-10-06 kl. 09:38.
Citera
2024-10-06, 10:58
Medlem
mickenyqvist123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missionsg
Jag behöver åka utomlands för att få medicinsk vård, läget är akut (Får inte vård i Sverige). Jag har inte pengarna så kommer behöva ta smslån. Vart ska man låna ifrån? Tipsa gärna.

Jag är hellre hemlös än död

Ferratum är rätt bra.
Citera
2024-10-17, 00:06
Medlem
Jag skulle ta ett lån men har försörjningsstöd just nyval det gick inte, är detta helt säkert eller finns det sidor som absolut inte bryr sig om min ekonomiska situation?

Söker att låna typ 5000kr.

Annan tanke var att köpa ny mobil på avbetalning och sen sälja den för swish, men kanske delbetalning också går åt helvette för mig då dom väl tar upplysning på mig?
Citera
2024-10-17, 23:12
Medlem
mickenyqvist123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Therak900
Jag skulle ta ett lån men har försörjningsstöd just nyval det gick inte, är detta helt säkert eller finns det sidor som absolut inte bryr sig om min ekonomiska situation?

Söker att låna typ 5000kr.

Annan tanke var att köpa ny mobil på avbetalning och sen sälja den för swish, men kanske delbetalning också går åt helvette för mig då dom väl tar upplysning på mig?

När jag var desperat för fem-sex år sedan så köpte jag elektronik via Klarna (betala nästa månad faktura) och sålde det på Tradera. Det går, men det är inte att rekommendera. Ibland blev det ett skambud som vann auktionen, det var inte så kul.
Citera
2024-10-18, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mickenyqvist123
När jag var desperat för fem-sex år sedan så köpte jag elektronik via Klarna (betala nästa månad faktura) och sålde det på Tradera. Det går, men det är inte att rekommendera. Ibland blev det ett skambud som vann auktionen, det var inte så kul.

Säljer man som bud och inte fast pris får man nog skylla sig själv lite grann tycker jag.
Citera
2024-12-03, 04:19
Medlem
1. Var kan man låna när man har anmärkningar?

2. Vad blir räntan?
Tex om jag lånar 10k på 12 månader, vad måste jag betala per månad då ungefär?
Citera
2024-12-31, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
1. Var kan man låna när man har anmärkningar?

2. Vad blir räntan?
Tex om jag lånar 10k på 12 månader, vad måste jag betala per månad då ungefär?

1. Det beror helt på din inkomst. Finns vissa som godkänner upp till 9 anmärkningar.
2. Räntan blir inte annorlunda på grund av din situation. Bästa är att gå till någon jämförelsetjänst som har flera olika.
Senast redigerad av NegerFittaHoraKuk 2024-12-31 kl. 10:59.
Citera
Igår, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegerFittaHoraKuk
1. Det beror helt på din inkomst. Finns vissa som godkänner upp till 9 anmärkningar.
2. Räntan blir inte annorlunda på grund av din situation. Bästa är att gå till någon jämförelsetjänst som har flera olika.

Klart som fan räntan påverkas, ockerbolagen som accepterar 9 anmärkningar sätter den efter risken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in