Flashback bygger pepparkakshus!
2007-08-07, 15:28
Medlem
Y0dAs avatar
Ngon som har ngon info om Filip och Fredriks nya program Boston Tea Party som ska sndas p Kanal 5. Tydligen ska det vara ett kunskapsprogram dr bland annat ett antal professorer kommer att vara med och diskutera diverse intressanta frgor som "Knner en tax igen sin bror? Hur tillagar man en mnniska fr bsta smak?". Undrar vad det r fr professorer och andra experter dom har bjudit in?

Inspelningarna kommer att brja i slutet av denna mnad och jag antar att det kommer att sndas i hst. Fr de som r intresserade s kan man tydligen f vara med p inspelningarna, vilket det finns info om hr http://www.kanal5.se/templates/page.aspx?id=20881.
Citera
2007-08-07, 17:59
Medlem
camejos avatar
Oj! Nu blev jag pirrig i kroppen, hihi! Can't wait!
Citera
2007-08-07, 19:11
Medlem
Y0dAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
Hehe, visst ska det bli spnnande att se hur det hr kommer att bli. De har ven en tecknad serie p gng, men man borde kanske ta det i en egen trd.
Citera
2007-08-07, 21:12
Medlem
Turbo-Jannes avatar
Sveriges tv vrsta wankers

Citat:
Ursprungligen postat av camejo

Filip och Fredrik r vl de programproducenter som frambringat mest skit sedan reklamteven infrdes. De bygger sin "humor" p frnedring, och det borde man aldrig acceptera som humor. Skit r skit, om n betalt med miljon efter mijon. Sorry, stavfel. "miljon" ska det vara.
Citera
2007-08-07, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbo-Janne
Filip och Fredrik r vl de programproducenter som frambringat mest skit sedan reklamteven infrdes. De bygger sin "humor" p frnedring, och det borde man aldrig acceptera som humor. Skit r skit, om n betalt med miljon efter mijon. Sorry, stavfel. "miljon" ska det vara.
Vad bygger sin humor p frnedning? Lysande branchskmt och en frmga att f personer att ppna sig r deras starka sidor. Antar att du bara har sett ngot av 100hjdare-sknaste mnniska avsnitten? Hade du sett Grattis Vrlden, High Chaparall och Ett Herrans Liv s hade du inte gjort det uttalandet. De r de mest intelligenta programledare vi har i det hr landet.

Personligen ser jag sjukt mycket fram emot Boston Tea Party, tror de kan bli lika kul som Grattis Vrlden. Ngon som har premirdatum?
Citera
2007-08-16, 16:10
Medlem
Y0dAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Ngon som har premirdatum?
Wikipedia sger inget mer n att det kommer att brja sndas under hsten/vinter, s det drjer nog tyvrr ngon mnad. Lite citat om programmet saxat frn Wikipedia:

Snillen spekulerar mter ett tourettskonvent - Fredriks beskrivning av programmet

Programidn kncktes under ett samtal om just vrdelst vetande som Filip och Fredrik frde. Det handlade om filmen Alive, dr ett plan kraschar i Anderna och de verlevande passagerarna tvingas ta upp de avlidna fr att verleva. - Filip sa att folk som legat ihjlfrusna i 30 r r det bara att slnga p grillen. Det tvekar jag vldigt mycket p. Har de sjlvdtt borde vl kttet ha blivit dligt. D kanske man blir sjuk. Sdana frgor ska vi ta upp - Fredrik Wikingsson
Citera
2007-08-16, 18:17
Bannlyst
Ska va publik i hela 5 avsnitt!
Citera
2007-08-16, 18:38
Medlem
Y0dAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky_star
Ska va publik i hela 5 avsnitt!
Coolt, synd att man bor s lngt bort annars hade det kunnat vara en jvligt kul grej.
Citera
2007-08-16, 23:29
Bannlyst
Dless p de hr snubbarna.
Citera
2007-08-17, 00:08
Medlem
Y0dAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spooz
Dless p de hr snubbarna.
Trkigt fr dig... sjlv s har jag inte trttnat n s jag tycker det ska bli hur gtt som helst att de r tillbaka i rutan.
Citera
2007-08-17, 00:15
Medlem
xxxandors avatar
Filip och Fredrik r det bsta som har hnt sverige, ser grymt
fram i mot att mysa ner sig i soffan och hra p dessa intellektuella
herrar diskutera vissa frgor.

Sedan r grattis vrlden det bsta program jag ngonsin sett.
Citera
2007-08-17, 01:35
Medlem
Tycker det lter som en ripoff p "Frga Anders och Mns"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här