• 1
  • 2
2007-08-10, 13:49
Medlem
Abbsters avatar
Vad tror ni om matchen mellan Randy Couture Vs. Gabriel Gonzaga och Josh Koscheck Vs. Georges St-Pierre

Själv skulle jag tro på att gonzaga tar hem vinsten mot couture

Sen hoppas jag på att St.pierre spöar skiten ur koscheck för han verkar vara en sån jävla idiot, alla som sett The ultimatefighter serien när han var med vet vad jag menar.. men jag tror nästan koschek kommer vinna han är grymm på marken och har blivit riktigt duktig stående också..

Aja det är vad jag tror få höra era tankar kring dessa matcher..
Citera
2007-08-10, 13:53
Medlem
papa_ogens avatar
Hoppas faktiskt på Randy, men man vet ju att Gonzaga kommer bjuda upp till dans.

Precis som du skriver så verkar Koscheck vara ett översittar-drygarsel och GsP är nog sjukt revanschsugen så jag är övertygad om att han spöar skiten ur Koschek. Nej, men blir nog jämnt, men Canadicken tar det.
Citera
2007-08-10, 14:04
Medlem
Abbsters avatar
Jo hoppas faktiskt också på att Randy ska ta det skulle vara rätt mäktigt att en så gammal man fortfarande efter alla år håller måttet

Citat:
Ursprungligen postat av papa_ogen
Hoppas faktiskt på Randy, men man vet ju att Gonzaga kommer bjuda upp till dans.

Precis som du skriver så verkar Koscheck vara ett översittar-drygarsel och GsP är nog sjukt revanschsugen så jag är övertygad om att han spöar skiten ur Koschek. Nej, men blir nog jämnt, men Canadicken tar det.
Citera
2007-08-10, 14:21
Medlem
Redspeedos avatar
Måste säga att jag har sett lite för lite av Gonzaga för att välja honom över Captain america.

Om Koscheck vinner så blir jag fruktansvärt ledsen.. Gillar varken honom eller hans fightingstil. Go GSP!
Citera
2007-08-12, 12:24
Medlem
Bulldoozers avatar
Koscheck är en kaxig jävel, får hoppas Georges St-Pierre visar honom vart skåpet ska stå .. Annars ska det bli intressant att se randy fightas, får hoppas han vinner!
Citera
2007-08-12, 15:08
Medlem
tror de kommer bli en grym fight mellan couture o gonzaga. hoppas på couture
Citera
2007-08-15, 01:45
Bannlyst
Jag skulle gärna vilja se Gonzaga vinna matchen som mot Cro-Cop, för det känn som om det skulle behövas generationsskifte, Couture borde nog packa ihop och hålla sig till expert jobbet, för han har gjort allt man kan göra inom sporten.

GSP all the way!!! Hur bra brottare än Kos lär vara,så har han inte de sammanlagda kunskaperna i helheten (ännu) som Georges har. Hejjjja "Rush"!
Citera
2007-08-15, 08:39
Medlem
ska bli kul att se vad som händer när randy får lite motstånd,är rätt säker på att gonzaga kommer vinna men har haft fel förut.
Citera
2007-08-15, 12:19
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
När är den?
Citera
2007-08-15, 13:16
Medlem
Redspeedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
När är den?

25e augusti smäller det. Förmodligen på någons huvud också.
Citera
2007-08-15, 14:54
Medlem
gryps avatar
Jag brukar inte hoppas på att någon ny kommer och hugger bältet förutom om det är någon favorit som får chansen. Jag har inte heller sett mycke av gonzaga, bara matchen mot crocop som jag hoppades att han inte skulle vinna. Men gonzaga är fan inte dålig och det kommer bli en läskig match. Ja jag tror fan att gonzaga vinner
Citera
2007-08-15, 20:35
Medlem
nefrols avatar
UFC 74: AUGUST 25, 2007 IN LAS VEGAS, NEVADA
venue: Mandalay Bay in Las Vegas, Nevada

Main Card Bouts:
-Randy Couture vs. Gabriel Gonzaga
-Georges St. Pierre vs. Josh Koscheck
-Joe Stevenson vs. Kurt Pellegrino
-Kendall Grove vs. Patrick Cote
-Roger Huerta vs. Alberto Gonzales Crane