2007-08-20, 18:23
Bannlyst
för att göra en lång historia kort.
när jag gick i 9an och satt utanför matsalen med min käre vänn och småpratade så gick denhär lusstiga personen "han i 8an" berätellsen handlar om förbigåendes och slängede helt oprovocerat ordet "bög" som så många använder flitigt idag som skällsord.
i alla fall jag blev välldigt förbannad och komfronterade honom, frågade vad problemet var och det hela utbrast till slagsmål effter att han pötte mig och inte ville ursäkta sitt val av ord att säga till en främmande männisska.
innan något allvarligt hände så kom lärarna till undsättning och stoppade det hela, vi var självklart tvungna att skaka hand och be om förlåtelse det ena med det anndra sedan var allt lugnt.
I alla fall gick på stan idag och vips där står kille som jag bråkade med för mer än 3-4 år sedan och glodde mig rätt in i ögat utan att villja släppa blicken precis som om han ville utmana mig, jag och anndra sidan har släppt det hela och är inte alls intresserad utav att villja bråka.

alltså, nu undrar jag vad denhär personen har för fel egentligen?
vill han starta bråk igen så att han ska kunna bekräffta sigsjälv eller vad sjutton?
stör han sig på mig allmänt?
vill han att jag ska golva honom för gott så han släpper det hela och kanske lär sig något utav det?

i alla fall, vad är det frågan om egentligen, jag är absoulut inte personen som gillar att bråka, är heller inte provocerande etc etc
Citera
2007-08-20, 20:47
Medlem
Det där låter som en "Åhh shit, Är det verkligen han? Var ett tag sen jag såg honom, Nu ska jag glo på honom så han ser att jag tittar på honom och se om han känner igen mig, också kanske han hälsar."

Kort och gott
Citera
2007-08-20, 23:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Olga22
Det där låter som en "Åhh shit, Är det verkligen han? Var ett tag sen jag såg honom, Nu ska jag glo på honom så han ser att jag tittar på honom och se om han känner igen mig, också kanske han hälsar."

Kort och gott

men varför skulle han lixom vilja att jag ens hälsade på honom? det är det som e så konstigt
Citera
2007-08-20, 23:05
Medlem
För att ni var ju polare eller hur?

Ett litet bråk gör att man bli sura på varandra ett litet tag, du sa ju själv att du hade släppt det, antagligen har ju han också gjort det.
Citera
2007-08-20, 23:25
Medlem
CurryCurres avatar
Ehm, du frågade inte ut honom på plats vad det rörde sig om, utan vände dig istället till ett internetforum, som om vi skulle ha bättre koll på läget än vad du hade som var där?

Han kanske inte stirrade på dig ens en gång, utan på en brinnande zeppelinare som störtdök i horisonten på väg mot hans barndomshem? Jag har ingen susning, och det kan inte rimligtvis någon annan heller ha, som har läst ditt inlägg.
Citera
2007-08-20, 23:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Et96Alhe
för att göra en lång historia kort.
när jag gick i 9an och satt utanför matsalen med min käre vänn och småpratade så gick denhär lusstiga personen "han i 8an" berätellsen handlar om förbigåendes och slängede helt oprovocerat ordet "bög" som så många använder flitigt idag som skällsord.
i alla fall jag blev välldigt förbannad och komfronterade honom, frågade vad problemet var och det hela utbrast till slagsmål effter att han pötte mig och inte ville ursäkta sitt val av ord att säga till en främmande männisska.
innan något allvarligt hände så kom lärarna till undsättning och stoppade det hela, vi var självklart tvungna att skaka hand och be om förlåtelse det ena med det anndra sedan var allt lugnt.
I alla fall gick på stan idag och vips där står kille som jag bråkade med för mer än 3-4 år sedan och glodde mig rätt in i ögat utan att villja släppa blicken precis som om han ville utmana mig, jag och anndra sidan har släppt det hela och är inte alls intresserad utav att villja bråka.

alltså, nu undrar jag vad denhär personen har för fel egentligen?
vill han starta bråk igen så att han ska kunna bekräffta sigsjälv eller vad sjutton?
stör han sig på mig allmänt?
vill han att jag ska golva honom för gott så han släpper det hela och kanske lär sig något utav det?

i alla fall, vad är det frågan om egentligen, jag är absoulut inte personen som gillar att bråka, är heller inte provocerande etc etc

lol
Citera
2007-08-21, 23:43
Medlem
nazipoliss avatar
han frågade ju ut er i grundskolan om ni var bögar, fick han nåt vettigt svar på det?

3-4 år senare så träffar du han på stan, och han undrar fortfarande om ni/du är/var bögar...

kärleken är stark den...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in