Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-08-22, 22:33
Bannlyst
OK, damer. Vad säger ni? Killar kan ju snöa in på de mest osannolika intressen. Om man nu vill skaffa sig en hobby som garanterat gör att man inte får ligga, vilken skall man välja då? Akvariefiskar, modelltåg...
Vad säger ni?
Citera
2007-08-22, 22:37
Medlem
Nakenchocks avatar
Minns en kille som jag blev hembjuden till. Bodde i en etta. Mitt i den hade han byggt upp en B I L B A N A Han tävlade tydligen i detta. Må vara hänt att han tävlade i det, men en bilbana som tog upp större delen av ettan - näe, där gick min gräns....
Citera
2007-08-22, 22:37
Medlem
kvints avatar
Frimärkssamlare.

(Fast om du har en gul tre skilling banco kan du nog lyckas skaffa brudar ändå!)
Citera
2007-08-22, 22:38
Medlem
Sillberts avatar
Marilyn Manson påstod någon gång att det enda han ångrade i livet var att han höll på med rollspel när han var tonåring. Han påstod att det försenade hans sexdebut med flera år.

Tjejer som rider (på hästar) är rätt avtändande. Få rumpor blir snygga i ridbyxor och hästlukten gör mig kroniskt impotent.
Citera
2007-08-22, 22:39
Medlem
Ad Astras avatar
Bilar, skrytprylar, mobilbögeri, bodybuilding.
Citera
2007-08-22, 22:40
Medlem
Jag minns en man, som på internet beskrev hans passion för tvättmaskinsdelar. Han samlade på delar från tvättmaskiner. De var tydligen väldigt vackra och uppenbarligen värda att samla på. Det kändes lite, lustigt men samtidigt, olustigt.
Citera
2007-08-22, 22:41
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillbert
Marilyn Manson påstod någon gång att det enda han ångrade i livet var att han höll på med rollspel när han var tonåring. Han påstod att det försenade hans sexdebut med flera år.

Har kompisar som håller på med rollspel, de har tydligen konstiga sexorgier mer eller mindre.
Citera
2007-08-22, 22:43
Medlem
GaTuSoPPaReNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Har kompisar som håller på med rollspel, de har tydligen konstiga sexorgier mer eller mindre.

Ja.. I rollspel kan man ju leva in sig i en ny värld som inte stämmer med verkligheten.

Kanske är det bara i den världen de kan ligga med varandra!

/Sopparn
Citera
2007-08-22, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Hoho! Låtsas de att de har sex?
Citera
2007-08-22, 22:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dildodagger

Haha, skön humor
Citera
2007-08-22, 22:49
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dildodagger

Aldrig vågat fråga mer ingående vad de gör vid sina rollspel.
Citera
2007-08-22, 22:57
Medlem
Halte Haralds avatar
Modelljärnvägar, finns en snubbe utanför Alunda(3 mil norr om Uppsala) som har byggt upp ett helt museum.
Tjejer som jag anser har hobbyn att glida/hänga utomhus och röka tycker jag är väldigt lodigt. Usch fyskam lite klass tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in