Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-04-23, 12:56
  #457
Medlem
Bossesmygares avatar
"Har du tillhyggen utplacerade?"

Paranoid eller paranoid gangster?
Citera
2008-04-24, 04:56
  #458
Medlem
schvamps avatar
AK-74 med GP-30 lutad mot ett hörn.(GP-30 finns bara för gummiplugg och frontgrepp då man inte ska raila en ak) en 9mm beretta 92 nära ytterdörren ,brevid mig vid sängen står en m500 hagelbössa. knivar i olika format lite här och var. en sig p226 i soffan. sen en svart katt .(farligast av alla)

jag paranoid? näää...... vet att nån brukar kuta omkring och trycka nycklar i låsen på dagarna och det gillar jag inte. bor i stan dessutom:/
Citera
2008-04-24, 06:01
  #459
Medlem
Mordiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schvamp
AK-74 med GP-30 lutad mot ett hörn.(GP-30 finns bara för gummiplugg och frontgrepp då man inte ska raila en ak) en 9mm beretta 92 nära ytterdörren ,brevid mig vid sängen står en m500 hagelbössa. knivar i olika format lite här och var. en sig p226 i soffan. sen en svart katt .(farligast av alla)

jag paranoid? näää...... vet att nån brukar kuta omkring och trycka nycklar i låsen på dagarna och det gillar jag inte. bor i stan dessutom:/

bor du inte hos morbror fortfarande? hur gick det med polisen förresten, fick du tillbaka datorerna?
Citera
2008-04-24, 07:18
  #460
Medlem
schvamps avatar
flytat till eget då min morbror flippade ur totalt.datorerna i sig "försvann" från polisens datorer. dom har inte en aning om vad jag snackar om när jag undrar vad dom pysslar med.
Citera
2008-08-30, 21:36
  #461
Medlem
Valpens avatar
beror ju på vad man lever som, ja själv tar de rätt lugnt, men klart man har kniv och aluminium slagträ hemma, och om de hettar till så får man väl inhandla en Gun men de är rätt hög nivå mellan att få hembesök för att bli misshandlat och att bli skjuten, P.G.A höga fängelse straff,slår du ut tänderna och brytter armarna på någon får du typ 2 år och du har lyckats förstöra personens liv och då är man ju liksom nöjd, därför skjuter inte folk,om de nu inte är nån självmords benägen psykopat som inte har nåt annat för sej hehe men de är ju rätt sällan de händer eller a iaf vad ja tror
Citera
2008-08-30, 22:31
  #462
Bannlyst
Fjäderbatong och tårgas i nyckelskåpet i hallen. Det räcker gott och väl.
Om någon pundare skulle få för sej att börja kaxa så kan man snabbt oskadliggöra honom utan att riskera åtal själv.
Citera
2008-08-30, 22:44
  #463
Medlem
NanoFighters avatar
Dold dolk av Assassins Creed typen, bär alltid med mig. Ovanför dörren har jag ett par vattenballonger (förberedd för halloween då min systers kompisar kommer på besök), på vänstra sidan ett lasersvärd typ Star Wars och på högersidan splittergranater + shock

Ja juste, i garaget har jag en Saab 37 Viggen redo (ifall Jehovas Vittnen dyker upp)
Citera
2008-08-31, 01:50
  #464
Medlem
Running_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bossesmygare
"Har du tillhyggen utplacerade?"

Paranoid eller paranoid gangster?

He he...

Ja och nej på frågan TS ställde... knivar i köket!
Citera
2008-08-31, 03:12
  #465
Medlem
Ljungbackaeriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schvamp
AK-74 med GP-30 lutad mot ett hörn.
Perfekt vapen för närstrid inne i en lägenhet.
Citera
2008-08-31, 10:22
  #466
Medlem
Secs avatar
Baseballträ, teleskopbatong och tårgas i hallen. I vapenskåp en hagelbock + en skottsäker kevlarväst i sovrummet.Snart kommer en halvautomatisk 22a..den borde bli bästa försvarsvapnet av allt jag har. Möjlighet till helautomateld samt 50 skottsmagasin.
Citera
2008-08-31, 11:44
  #467
Medlem
Pwnys avatar
basebollträ brevid sängen av den enkla anledningen att vi hade inbrott för ett år sedan.
Citera
2008-08-31, 12:00
  #468
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schvamp
AK-74 med GP-30 lutad mot ett hörn.(GP-30 finns bara för gummiplugg och frontgrepp då man inte ska raila en ak)

Går hur bra som helst att "raila en ak". Finns hur många olika tillverkare som helst. Här är bara ett exempel:

http://www.defensereview.com/stories...Horizontal.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in