Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-09-07, 05:30
  #1
Medlem
Admiral Ganjas avatar
Jag har ett par knivar utplacerade strategiskt i lägenheten. Har även en syl "Oz-style" vid dörren som jag kan greppa snabbt om någon jag öppnar för blir jobbig, förutom baseballträet som står bredvid dörren, bra att ha alternativ. I bilen har jag en batong nedstoppad mellan sätet och dörren, samt en kniv i handskfacket.

Är du förberedd om något händer?

Kan du isåfall försvara dej?
Citera
2007-09-07, 08:01
  #2
Medlem
soptippsbosses avatar
Ja det skulle isåfall vara golfbagen i hallen och hantelparet i sovrummet. Är dock mycket skeptisk till att jag ska behöva använda dessa till att sopa på någon med.

Vafan är du seriös? Knivar högt och lågt i hela lägenheten . Vartfan bor du?
Citera
2007-09-07, 08:10
  #3
Medlem
miklons avatar
Nej, jag har inga tillhygget utplacerade, utöver rena vardagsföremål (köksknivar osv) och jag tvivlar på att jag skulle klara mig särskilt bra om jag skulle ge mig in i en knivstrid med någon.
Citera
2007-09-07, 08:22
  #4
Medlem
henans avatar
Jag har en M60 i vitrinskåpet.
Say hello to my little friend
Citera
2007-09-07, 08:39
  #5
Medlem
MyteNs avatar
Har en kolsyrepistol liggandes, mest för nöjes skull att panga lite på burkar en bra bit ifrån människor men funkar även bra ifall ifall.
Citera
2007-09-07, 08:50
  #6
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Är Du en stor knarkdealer eller gangster?Superparanoid Wtf tror att Du kollat på för mkt tv. Svaret på frågan är: Icke!
Citera
2007-09-07, 08:52
  #7
Medlem
Nej jag har inga tillhyggen utplacerade, om det mot all förmodan skulle behövas försvar finns det inget bättre än kroppens kunskap om självförsvar.
Citera
2007-09-07, 09:19
  #8
Medlem
TomBakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Nej jag har inga tillhyggen utplacerade, om det mot all förmodan skulle behövas försvar finns det inget bättre än kroppens kunskap om självförsvar.

PANG, du är död!
Citera
2007-09-07, 09:25
  #9
Medlem
t3x5s avatar
Jag har ett basebollträ bakom min sovrumsdörr och en butterfly gömd i ett skåp!
Citera
2007-09-07, 10:06
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomBaker
PANG, du är död!

Haha!

Ingen karatemästare har en chans mot ett hagelgevär...
Citera
2007-09-07, 10:21
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Haha!

Ingen karatemästare har en chans mot ett hagelgevär...
Har man vältränad kropp och snabba reflexer klarar man en attack utan svårigheter.
Citera
2007-09-07, 10:36
  #12
Medlem
Uppercuts avatar
Mindre yxa under passagerarsätet. Fina knivar, typ sveneric loodh som hänger på väggen som alltså fyller dubbla funktioner fast huvudsakligen som prydnad givetvis.
Nån form av rundträ på hatthyllan i hallen och det är den enda som känns motiverad. Det går tretton stöldturnerande balter och andra subhumans på dussinet i norrland så nån form av försvar är bara hälsosamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in