Jag har ett par knivar utplacerade strategiskt i lägenheten. Har även en syl "Oz-style" vid dörren som jag kan greppa snabbt om någon jag öppnar för blir jobbig, förutom baseballträet som står bredvid dörren, bra att ha alternativ. I bilen har jag en batong nedstoppad mellan sätet och dörren, samt en kniv i handskfacket.
Ja det skulle isåfall vara golfbagen i hallen och hantelparet i sovrummet. Är dock mycket skeptisk till att jag ska behöva använda dessa till att sopa på någon med.
Vafan är du seriös? Knivar högt och lågt i hela lägenheten . Vartfan bor du?
Nej, jag har inga tillhygget utplacerade, utöver rena vardagsföremål (köksknivar osv) och jag tvivlar på att jag skulle klara mig särskilt bra om jag skulle ge mig in i en knivstrid med någon.
Mindre yxa under passagerarsätet. Fina knivar, typ sveneric loodh som hänger på väggen som alltså fyller dubbla funktioner fast huvudsakligen som prydnad givetvis.
Nån form av rundträ på hatthyllan i hallen och det är den enda som känns motiverad. Det går tretton stöldturnerande balter och andra subhumans på dussinet i norrland så nån form av försvar är bara hälsosamt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!