Hej!
Skulle vilja skapa en tråd om graffittin's
guldålder i Västerås (enligt mig iaf), nämligen mitten på nittiotalet och fram till typ - 99 då den så sakta började dö ut och bli till det den är idag... Fan jag saknar iallafall those days!
Kommer ni ihåg alla "gamla" (vissa finns ju naturligtvis kvar) Crews typ IAK, OAM, VKM, IMS, MIC, CPT, DSC, MSL, BIF m.fl?
Vad skrev ni? kommer ni ihåg några speciella pieces som ni gillade speciellt mycket? Vad gör alla gamla målare idag? Målar ni nåt fortfarande? Vissa vet man ju vad dom pysslar med.... men många var det längesen man såg röken av..
Vilken/vilka målare var/är egentligen fetast?
Kommer ni ihåg nåra kul graffitti händelser/anekdoter typ "skultunabussen" under den tidseran?
Aja ni fattar säkert vad jag vill få fram
Vet att det finns nåra sidor där man kan hitta feta piecar från den tiden, kommer inte ihåg adresserna, men det vore fett om man kunde få fram lite sköna länkar till såna sidor så man kan
reliving old reviews. Hoppas det finns nåra gamla Västeråsmålare eller bara graffittiintresserade lirare från V-ås som kommer ihåg den här tiden här på FB, som är intresserade att bidra med lite nostalgi!
Mvh Sweetbird