Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-09-25, 21:03
  #1
Medlem
Arne Bajses avatar
tyckte den skäggige mannen i jeansjackan var problemet, obegåvad jöns som inte lyssnar. Den andra gubben var högdragen, men han verkade kunna diskutera utan att gapa hej vilt.

Den gapige skäggige mannen skulle kunnat råka i fejd med vem som helst. Nåväl denna fejd blir nog inget i jämförelse med zigenarfejden i Tornedalen, undrar om Arschelberg kommer att kunna lösa den?
Citera
2007-09-25, 21:04
  #2
Avstängd
Jokerugglas avatar
Inte vidare mogen kille.
Fast den andre gubben som spelade vuxen var en hejare på att ljuga också. Långtråkigt program i sann tv3 anda.
Citera
2007-09-25, 21:09
  #3
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jokeruggla
Inte vidare mogen kille.
Fast den andre gubben som spelade vuxen var en hejare på att ljuga också. Långtråkigt program i sann tv3 anda.

Gubben som spelade vuxen var ganska vuxen om man säger så...tyckte inte det var långtråkigt utan ett spännande samhällsprogram i ren TV3-anda, typ Chrille P-dokumentärerna, fattas bara att Gert Fylking var med på ett hörn.
Citera
2007-09-25, 21:11
  #4
Medlem
Fattar inte hur vuxna människor kan lägga hela sitt liv på att bråka om såna bagateller. Men det blir väl en livsstil för dom.
Citera
2007-09-25, 21:20
  #5
Medlem
Skulle inte vilja ha nån av dom som granne.Fy fan vilka tråkiga människor,snickaren var dock värst.
Citera
2007-09-25, 21:42
  #6
Medlem
Kan någon förklara detta för mig, Idag var det alltså premiär för detta programmet? Men hur kommer det sig då att jag såg exakt detta avsnittet i torsdags vid 22?
Citera
2007-09-25, 21:52
  #7
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balkong
Kan någon förklara detta för mig, Idag var det alltså premiär för detta programmet? Men hur kommer det sig då att jag såg exakt detta avsnittet i torsdags vid 22?

Det kallas på TV-språk för smygpremiär, det hela är extremt ologiskt vad det ska vara bra för?, men det är precis som det låter, & är nog en ursäkt för att inte ha något annat å visa
jag blev jävligt irriterad över att det var samma avsnitt igen jag med

jag hade hoppats på att få se *skiten* om familjen med 703 hundar som *skiter* på grannarnas konturklippta konst-gräsmatta
Citera
2007-09-25, 23:42
  #8
Medlem
Någon mer än jag som tyckte det var kul att det var Adressändring som sponsrade programmet
Citera
2007-09-25, 23:48
  #9
Medlem
straycats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanimej
Någon mer än jag som tyckte det var kul att det var Adressändring som sponsrade programmet

underbart.
Citera
2007-09-26, 06:38
  #10
Avstängd
$poker$s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efraim Barkbit
Skulle inte vilja ha nån av dom som granne.Fy fan vilka tråkiga människor,snickaren var dock värst.
Ja och hans fru, typisk skånsk gnäll kärring
edit: rober aschberg är så jävla skön, längtar som fan tills nästa avsnitt då är det norrlänningar
Citera
2007-09-26, 16:12
  #11
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av $poker$
Ja och hans fru, typisk skånsk gnäll kärring
edit: rober aschberg är så jävla skön, längtar som fan tills nästa avsnitt då är det norrlänningar

Längtar redan efter näste avsnitt

TV3 tar fram idioter som den jeansklädde killen + den pantade kärringen bara för sätta lite färg på programmet. Vem f-n hade kikat om det varit saklig debatt?

För övrigt har jag samma problem med min granne. Han låter häcken växa 2.5 meter på sin egen sida.... Och han lyssnar inte heller....
Citera
2007-09-26, 17:42
  #12
Medlem
WoWbaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret

För övrigt har jag samma problem med min granne. Han låter häcken växa 2.5 meter på sin egen sida.... Och han lyssnar inte heller....

Ser fram emot att se dig i kommande program. Tyckte programmet vara lysande då jag roas av idioter som gör bort sig på TV.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback