Är jag satanist?
Hulk:
"din själviska dåre... du är inte ens med på avbytarbänken! svarting"
Jag hade fram tills nu följt dina inlägg med en viss naturlig respekt. Dock när jag läste detta föll allt jag nånsin respekterat dig för. Du är nog bland det lägsta jag någonsin har stött på. Att gå till sådana personangrepp i en sån här diskussion visar bara din uppenbara brist på argument och sviktande självförtroende. Vad vet du om att jag är självisk??? eller ens svart för den delen (vilket jag inte är). Skaffa för H-vete, om inte argument, så lite sans och vett innan du argumenterar.
Du fattar inte ett smack av vad jag säger...jag menar på att om det inte finns ondska här i världen (i varierande former) så kan INTE det vi idag kallar för "godhet" finnas, ser du inte det???? om man inte har något att jämföra med så rörs det ena ut till en odefinierbar soppa. Således existerar det inte i den mening som tidigare var relevant.
Angående det uppochnervända korset, så är det inte ens någon "satanist" symbol, utan en symbol för ödmjukhet och härstammar i en av jesus lärjungar och hans ovilja i att bli korsfäst åt samma håll som jesus. (minns tyvärr inte hans namn)
M.ov.H
Blackie