Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2008-05-25, 21:16
  #97
Medlem
Tord_Ywels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalakille
Ja det är iofs sant, men jag skulle även vilja se lite trådar där man klagar över politikers och vdars fallskärmar och förmåner m.m. Men men jag tycker i vilket fall som helst inte om den mongolida bildtråden.

Jag besparade dig just 5 sekunders sökande...

http://www.flashback.org/showthread.php?t=681161
Citera
2008-05-25, 21:28
  #98
Avstängd
Dalakilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tord_Ywel
Jag besparade dig just 5 sekunders sökande...

http://www.flashback.org/showthread.php?t=681161

Tack så mycket, detta ger dig en guldstjärna i himlen.
Citera
2008-05-25, 21:36
  #99
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalakille
Tack så mycket, detta ger dig en guldstjärna i himlen.
Om du bara letar så ser du att det finns fler trådar om de rika och välbeställdas liv än om mongolidernas dito.
Citera
2008-05-25, 21:41
  #100
Avstängd
Dalakilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Om du bara letar så ser du att det finns fler trådar om de rika och välbeställdas liv än om mongolidernas dito.

Ok då ska jag ge mig ut på trådjakt. Det var ju inte allt för många inlägg i tråden om Göran Persson än. Sen får jag se vilka sökord jag ska prova med. Men ordet rika verkar vettigast att börja med.
Citera
2008-05-25, 21:46
  #101
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalakille
Ok då ska jag ge mig ut på trådjakt. Det var ju inte allt för många inlägg i tråden om Göran Persson än. Sen får jag se vilka sökord jag ska prova med. Men ordet rika verkar vettigast att börja med.
Som sagt så är hela skvallerforat fyllt av trådar där rika smutskastas.
Citera
2008-06-09, 13:47
  #102
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoegberg
Men varför ska man hålla på och moralisera över vilken humor folk har?

Själv är jag igentligen inget stort fan av den mongoloida bildtråden då den inte roar mig så mycket.
Men ska jag då springa omkring och skrika att folk är idioter för att de tycker tråden är rolig?
Nej tack.

Ingen humor är fel och folk ska inte behöva bli kallade idioter för sin humor, då man inte kan bestämma vad man ska ha för humor.

Om jag mördar någon och sedan tycker det är "kul". Är det humor då?

La märke till att -OX- och Int3l är avstängda kanske det finns en gud ändå.
__________________
Senast redigerad av Mad monk 2008-06-09 kl. 13:50.
Citera
2008-06-09, 13:52
  #103
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheepnis
Ursprungligen postat av H.E.L.
Gömma dem?
Då blir det ju ännu svårare att fotografera dem.


Flashback måste utse infiltratörer som får spela mongon då för att kunna bryta sig in i grupperna och ta foton isåfall. Iofs kanske det är mer lagligt tveksamt.

Hm det lär ju inte bli speciellt svårt....
__________________
Senast redigerad av Mad monk 2008-06-09 kl. 13:59.
Citera
2008-07-18, 14:14
  #104
Medlem
Thebushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoegberg
Men varför ska man hålla på och moralisera över vilken humor folk har?

Själv är jag igentligen inget stort fan av den mongoloida bildtråden då den inte roar mig så mycket.
Men ska jag då springa omkring och skrika att folk är idioter för att de tycker tråden är rolig?
Nej tack.

Ingen humor är fel och folk ska inte behöva bli kallade idioter för sin humor, då man inte kan bestämma vad man ska ha för humor.


Arbetar idag som personlig assisten åt en gravt utvecklingsstörd person.. personen ifråga har ett antal gånger blivit fotograferad av framför allt unga eller bara kortväxta små kosovoalbaner då gruppboendet ligger i ett av sveriges ghetton.

Det är ingen kul situation att bli utnytjad på det viset för något man själv inte kan rå för, det borde ni endå förstå.. närapå lite patetiskt att ge sig på de som inte kan försvara sig.. inte sant ?

Läs på lite om autism och fundera sedan på hur de med den symptomen skulle reagera på att bli fotograferad helt öppet utanför sitt hem av främmande människor så kanske, bara kanske ni förstår allvaret i det.

Skulle det hända på mitt pass så skulle jag iallafall inte reagera som att et vore en "kul grej".

Men kanske bara är jag som missat humorn ?
Citera
2008-07-18, 18:39
  #105
Medlem
Kuzmins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thebush
Arbetar idag som personlig assisten åt en gravt utvecklingsstörd person.. personen ifråga har ett antal gånger blivit fotograferad av framför allt unga eller bara kortväxta små kosovoalbaner då gruppboendet ligger i ett av sveriges ghetton.

Det är ingen kul situation att bli utnytjad på det viset för något man själv inte kan rå för, det borde ni endå förstå.. närapå lite patetiskt att ge sig på de som inte kan försvara sig.. inte sant ?

Läs på lite om autism och fundera sedan på hur de med den symptomen skulle reagera på att bli fotograferad helt öppet utanför sitt hem av främmande människor så kanske, bara kanske ni förstår allvaret i det.

Skulle det hända på mitt pass så skulle jag iallafall inte reagera som att et vore en "kul grej".

Men kanske bara är jag som missat humorn ?

Snygg bump, detta borde diskuteras i själva tråden, och inte tråden där det uppmärksammas att fb fått vara med i media..
Citera
2008-08-01, 14:23
  #106
Medlem
Bara Glads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuzmin
Snygg bump, detta borde diskuteras i själva tråden, och inte tråden där det uppmärksammas att fb fått vara med i media..

Fast det är väl mest fjortonåringar i tråden och det går som bekant inte att diskutera med en bångstyrig fjortonåring.
Citera
2008-08-06, 01:38
  #107
Medlem
Rodels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lat_jävel
http://www.expressen.se/nyheter/1.86...oljs-och-hanas



Nu är jag ju inte 100% säker men jag kan inte tänka mig om att det rör sig om något annat forum än Flashback med sin mongobildtråd.
Om jag har fel i mitt antagande eller om den här länken till och med har postats (kunde inte hitta den någon annanstans) så kan moderator eller admin gärna ta bort mitt inlägg.

/lat_jävel
Haha!
'Någon har skrivit "Jag hatar folk med moral och empati" '
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback