2007-10-07, 15:11
Medlem
Läste i tidningen idag, kommer inte ihåg vilken att Asirledaren släpptes idag från Tidaholm... Kan man vänta sig oroligheter i gänggrupperingarna nu?
Citera
2007-10-07, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvandraren
Du kommer inte ihåg vilken tidning du har läst idag ?

Nu fattar jag varför jag inte hittade det....
Står på svenskmaffia.se men publicerades redan i fredags...

Vad är han för en typ? Inte så insatt men vad jag förstår av det jag läst på flashback ligger dom juh i ständiga krig med både OG & Bandidos.... Eller?

Blir det en upptrappning nu?
Citera
2007-10-07, 16:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TRAVIAN77
Nu fattar jag varför jag inte hittade det....
Står på svenskmaffia.se men publicerades redan i fredags...

Vad är han för en typ? Inte så insatt men vad jag förstår av det jag läst på flashback ligger dom juh i ständiga krig med både OG & Bandidos.... Eller?

Blir det en upptrappning nu?

Han är en tuffing om man säger så. Väldigt aggressiv!!
Uppsala är "hans stad". Han vart huvudpersonen i gängkriget där. Han ringde runt och hotade och skrek till allt och alla ( rättare sagt vrålade!) Och han körde runt och letade efter folk. Han skickade en av hans springpojkar till Göteborg som torskade på b.la en kalashnikov och en revolver och en del andra skjutvapen. Dessa vapen skulle han ha till "kriget". Sen så åkte han in för detta då polisen hade över 100 avlyssnade samtal där han samlade ihop folk på sin sida b.la Bandidos ( han e bra vän med sthlms presidenten). Och en massa andra kriminella kändisar. Men huvuddelen av samtalen var mest hot och svordomar...
Han har varit medlem i O.G också.
Det är många som håller andan nu när han muckat...
En jävligt rak och modig kille!
Citera
2007-10-07, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rottis187
Han är en tuffing om man säger så. Väldigt aggressiv!!
Uppsala är "hans stad". Han vart huvudpersonen i gängkriget där. Han ringde runt och hotade och skrek till allt och alla ( rättare sagt vrålade!) Och han körde runt och letade efter folk. Han skickade en av hans springpojkar till Göteborg som torskade på b.la en kalashnikov och en revolver och en del andra skjutvapen. Dessa vapen skulle han ha till "kriget". Sen så åkte han in för detta då polisen hade över 100 avlyssnade samtal där han samlade ihop folk på sin sida b.la Bandidos ( han e bra vän med sthlms presidenten). Och en massa andra kriminella kändisar. Men huvuddelen av samtalen var mest hot och svordomar...
Han har varit medlem i O.G också.
Det är många som håller andan nu när han muckat...
En jävligt rak och modig kille!

Mycket bra beskrivning av mannen i fråga. Killen är stenhård mer kan man inte säga om killen.
Citera
2007-10-07, 17:26
Medlem
hur stort är hans gäng ?
Citera
2007-10-08, 00:48
Medlem
fuck asir

han e fucking golbög det finns papper och hämta på uppsala tingsrätt om denna så kallade raka människa som endast går på svagare men blev stoppad av dom riktiga tuffa grabbarna i uppsala när det så kallade kriget startade / fuck asir mvh BFL
Citera
2007-10-08, 01:03
Medlem
fuck asir

du glömde oxå att när han körde runt och letade efter folk så blev en av hans bilar med grabbar som körde runt pepprad med två magasin av några killar på moppe och hans hus blev oxå sprejad av nån snubbe med kalle , skrev hela sanningen om du ska skriva nåt.
Citera
2007-10-08, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B F L
han e fucking golbög det finns papper och hämta på uppsala tingsrätt om denna så kallade raka människa som endast går på svagare men blev stoppad av dom riktiga tuffa grabbarna i uppsala när det så kallade kriget startade / fuck asir mvh BFL

Vem har han golat på? Lite svårt att tro att han är golbög....men du säger att det finns på papper eller?
Citera
2007-10-08, 10:45
Medlem
fat tunas avatar
Han är bara en jävligt bra skådis. Är faktiskt i Gottsunda just nu, skulle va kul att stöta på den sk tuffingen.
Citera
2007-10-08, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mcqueen
Vem har han golat på? Lite svårt att tro att han är golbög....men du säger att det finns på papper eller?

Det där jävla ordet missbrukas så otroligt ofta. En golbög är en som setat i en rättegång och gjort så en eller flera människor blivit dömda för det han sagt. För om man ska gå på vad som sagts i förhör så är varenda såkallad tuffing i denna stad golbög. Det är annat om personen i fråga sätter sig i ett förhör och pratar och sen tar det alltid en ganska lång tid från det förhöret tills det blir en rättegång och under den tiden har personen god tid på sig att ordna upp sitt misstag. Men sitter personen sen i rättegången flera månader därefter och säger samma saker istället för att ordna upp det så är det en riktig JÄVLA GOLBÖG!! Alla kan göra misstag men det gäller då att styra upp det så att det i slutet inte blir en fällande dom OCH att man då lärt sig av sitt misstag och inte gör om det igen för då är man körd. Men så länge det blir en fällande dom så är det en GOLBÖG som ordnat till det.

Soar är absolut inte någon jävla golbög!!
Citera
2007-10-08, 11:36
Medlem
driver du

golbög e golbög skojar du eller spelar ingen roll om man golar i förhör eller i rättegång e man kriminell så ska man inte gola punkt slut .och sen att det finns på papper oxå fattar inte hur mycket han hjärntvättat dig att det e okej att gola i förhör bara man fixar det till rättegången vilka jävla pajaser ni e asså
Citera
2007-10-08, 11:57
Medlem
Man känner ingen man vet inget och har aldig gjort något är min regel
sen det ända du skall prata med snuten om är när du skall få mat och ut o röka ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in