Flashback bygger pepparkakshus!
2009-07-03, 12:36
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JItterbugg
Jag har lovat mig själv att inte skriva mer i dessa trådar men ett sista inlägg då..

Klart som korvspad att Svenska Outlaws måste få rejäl uppbackning om dom ska på allvar etablera sig i Sverige. Hur tror ni resten av Europas Outlaws kommer reagera om det blir samma dokusåpa som förra gången? Det skulle nog vara rejält pinsamt för dom skulle jag tro. Utkörda två gånger från Sverige låter väl inte så bra runtom i världen bland 1%-arna
Nej, två gånger bli utslängda från samma land låter nog inte så bra i resten av alla världens outlawsöron... Skulle bli mycket förvånad om det tillåts att hända... Alldeles för mycket prestige på spel..
Citera
2009-07-03, 12:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Nej, två gånger bli utslängda från samma land låter nog inte så bra i resten av alla världens outlawsöron... Skulle bli mycket förvånad om det tillåts att hända... Alldeles för mycket prestige på spel..

idioter det pågår ju hela tiden outlaws är uträknade, dom kan inte etablera sig mer än på internet
Citera
2009-07-03, 16:19
Medlem
Lordsymaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrascoDonnie
Påstår du att ledningen är bättre nu eller hahaha no fuckin chance
stockholmarna har inte synts sen dom åkte på däng på anchor, outlaws vågar fan inte visa sig någonstans för helvete jävla fjollor lägg ner omgående !!!

Nä det har jag inte påstått, hur vore det om du läste inläggen och reflektera över innehållet innan du svarar på dem? Jag har ingen aning om vem/vilka som sitter i ledningen idag. Jag vet bara vad som hände sist de försökte etablera sig.
Citera
2009-07-03, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lordsymaskin
Nä det har jag inte påstått, hur vore det om du läste inläggen och reflektera över innehållet innan du svarar på dem? Jag har ingen aning om vem/vilka som sitter i ledningen idag. Jag vet bara vad som hände sist de försökte etablera sig.

Näe men jag vet vem som sitter i ledningen o dom e alla fjollor,
o eftersom du inte vet är det bättre att du håller käften okej
Citera
2009-07-03, 22:48
Medlem
Mr Bukkakes avatar
Citat:

Ja vad säger man, det krävs inte så mycket för att vara tuff när man sitter vid sin dataskärm, vilket BrascoDonnie tycks göra en hel del..
Citera
2009-07-04, 01:15
Medlem
Motos avatar
Citat:
Du vet inte ett jävla skit, så den som skall hålla käften e du din jävla nolla.
Citera
2009-07-04, 01:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Bukkake
Ja vad säger man, det krävs inte så mycket för att vara tuff när man sitter vid sin dataskärm, vilket BrascoDonnie tycks göra en hel del..

Hahahaha try me din fjolla!!!!!
Citera
2009-07-04, 01:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moto
Du vet inte ett jävla skit, så den som skall hålla käften e du din jävla nolla.

Ja vet mycket mera än du kan ana fjolla, outlaws är ingenting precis som du,
ja har ganska bra info om omc tro mig o dom flyr som råttor lita på det allt jag säger o har sagt om dom stämmer , o du moto snälla be mig hålla käften face to face snälla ja ber dig hahahahaha
Citera
2009-07-04, 02:00
Medlem
Citat:
Ja vet mycket mera än du kan ana fjolla, outlaws är ingenting precis som du,
ja har ganska bra info om omc tro mig o dom flyr som råttor lita på det allt jag säger o har sagt om dom stämmer , o du moto snälla be mig hålla käften face to face snälla ja ber dig hahahahaha

Du är ju helt sanslös för fan, att du har klarat dig från en överdos eller liknande är ju helt sjukt. Kan du bara erkänna att du inte har den minsta insikt i MC kretsar och att du nyss har klarat dig ifrån att gå ett femte år på invandrar Iv och klarat att komma in på samhälls där det krävs 40 points? Av alla som sitter på detta forum är du förmodligen den mest efterblivna av alla, vilket gör mig lite ledsen. Jag tycker verkligen att alla förtjänar en bra uppväxt med allt vad det innebär, men tyvärr så finns det sådana som inte hade den lyckan. Så snälla snälla snälla, gör oss alla en tjänst; Ta den där extra sprutan nästa gång eller far ut med bilen och kör lite extra fort så vi slippa dina totalt meningslösa inlägg här...
Citera
2009-07-04, 02:46
Medlem
Fjollor?

Kan ni inte kalla varandra för fjollor via PM-funktionen istället? Det för ju inte direkt tråden framåt, så att säga.
Citera
2009-07-04, 11:19
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BurtMunro
Kan ni inte kalla varandra för fjollor via PM-funktionen istället? Det för ju inte direkt tråden framåt, så att säga.

Mycket vettigt skrivet! Detta skulle gälla i flera trådar...Fjollor och nollor kan man kalla varandra via PM..Så slipper vi andra skitsnacket. Efter detta kan var och en sortera och utvärdera vad dom tror och tycker om olika inlägg.
Citera
2009-07-04, 12:17
Bannlyst
j...a p...r s....n t....s p...r m...e t..y m.....n några fullvärdiga samt proppar
under ledning av stor fjollan d...d, jag vet mycket mer än ni fjollar kan ana
har ingen lust o gola skulle kunna skriva ner person nr o adresser på samtliga fjollor men riktigt så arbetar jag inte
strömstad avdelningen är ett påhitt som inte existerar startad för att köra lite psyk-terror mot HA
sthlms avd går under ledning av j...a (liten krallig) s....n(liten fet)
national = d...d (långhårig)
det flesta fullvärdiga var med förra gången, j...a vart dömd för våldtäkt på en tjej i deras lokal i spånga och vart dömd både i tingsrätt o hovrätten,o när ingen vågade tysta tjejen bad man om hjälp från EC , det slutade med att en av EC killarna hamna på kåken med (tror inte EC är så glada) , tror att det var sista gången svartskalle mc hjälper outlaws, o tacken var att outlaws lägger ner hahahahaha
minns jag inte fel så var det bla m...e som vart nerslängd i vattnet o knivhuggen i norrtälje custom bike show, o han är oxå med denna runda bra merit hahahaha
s....n var en av dom som åkte på däng på anchor

förstår ni nu mina fjoll vänner att det är samma killar samma problem o absolut samma öde som väntar, och till er alla som vill utmana mig varsågod
jag garanterar att jag inte är en internet krigare o jag bangar aldrig från en bra fight med el utan vapen

http://www.outlawsmcsweden.com/
bild nr 1 d...d
bild nr 3 j...a
bild nr 9 8st se outlaws resten norrmän
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här