j...a p...r s....n t....s p...r m...e t..y m.....n några fullvärdiga samt proppar
under ledning av stor fjollan d...d, jag vet mycket mer än ni fjollar kan ana
har ingen lust o gola skulle kunna skriva ner person nr o adresser på samtliga fjollor men riktigt så arbetar jag inte
strömstad avdelningen är ett påhitt som inte existerar startad för att köra lite psyk-terror mot HA
sthlms avd går under ledning av j...a (liten krallig) s....n(liten fet)
national = d...d (långhårig)
det flesta fullvärdiga var med förra gången, j...a vart dömd för våldtäkt på en tjej i deras lokal i spånga och vart dömd både i tingsrätt o hovrätten,o när ingen vågade tysta tjejen bad man om hjälp från EC , det slutade med att en av EC killarna hamna på kåken med (tror inte EC är så glada) , tror att det var sista gången svartskalle mc hjälper outlaws, o tacken var att outlaws lägger ner hahahahaha
minns jag inte fel så var det bla m...e som vart nerslängd i vattnet o knivhuggen i norrtälje custom bike show, o han är oxå med denna runda bra merit hahahaha
s....n var en av dom som åkte på däng på anchor
förstår ni nu mina fjoll vänner att det är samma killar samma problem o absolut samma öde som väntar, och till er alla som vill utmana mig varsågod
jag garanterar att jag inte är en internet krigare o jag bangar aldrig från en bra fight med el utan vapen
http://www.outlawsmcsweden.com/
bild nr 1 d...d
bild nr 3 j...a
bild nr 9 8st se outlaws resten norrmän