Citat:
Ursprungligen postat av thefisk
Vet inte om du syftar på mig nu också? Men jag påstår inte att OMC medlemmen är oskyldig.
Men om det stämmer att tjejen ifråga i två tidigare fall anmält våldtäkt så drar åtminstone jag öronen åt mig. Det plus att den här typen av våldtäkter i vanliga fall är väldigt svåra att avgöra vad som egentligen har skett. Ja, då tycker inte jag det är så glasklart längre.
Tyvär så är stora delar av domen+förundersökning sekretessbelagda, när man läser dessa faller bevisläget i ett tydligare ljus.
Förundersökningen (sekretessbelagda delen) redogör på ett mycket tydligt och bra sätt vad som hänt tjejen tidigare och framförallt
VARFÖR hennes tidigare anmälan inte lett till åtal.
Att säga att hon stannade kvar för att servera och äta frukost och liknande uttalanden som förmildrar och ifrågasätter hans våltäkt, är lätt att konstatera som skitsnack! finns många fler exempel.
Tjejen har haft en tragisk uppväxt på flera sätt, denna händelse har knappast lett fram till att hon idag mår prima och lever livets glada dagar.
Tyvär kan jag inte lägga ut de delar som inbegriper dom hot hon och andra i utredning fick i samband med denna händelse, kort sagt de skulle ändra sin historia så att han friades eller se sina nära och kära råka väldigt illa ut. Hot mot andra tjejer och barn förekom i denna utredning.
Man ansåg att det vara viktigare att fria sin klubbmedlem än att sparka ut skihögen död eller levande, trots att fakta talar sitt klara språk.
Jag kan garantera att vilken annan 1% klubb hade statuerat ett mycket kraftigt exempel vid en liknande händelse.
Om en tjej råkar illa ut tidigare i livet betyder det inte att hon ska låsa in sig och inte försöka leva igen, forskning visar att tjejer som tidigare råkat illa ut har större chans att senare i livet råka ut för liknande händelser el värre.
Nu är det tyvär så att han är mycket karismatisk och manipulativ, dessutom var det han enligt FUP som såg till att omc kom till Sverige från första början.
Den sista raden kan förklara deras handlande och iver att mörka detta, skall man bygga upp en klubb vill man inte ha en snabbknullande gris som företrädare för klubben. Den vetskapen ville man tysta till varje pris, men nu ligger han gärning på fb för allas beskådan
Ska jag tolka Lawbreakers uttalande om att en tjej som blivit alt våldtagen/sexuellt utnyttjad /misshandlad/utsatt för incest/ el utsatt för anndra brott tidigare, så är hon inte längre trovärdig och dessutom en slampa/hora/lögnerska som förtjänar att bli våldtagen/misshandlad/mördad eller vad det nu kan vara och dessutom inte är trovärdig.
Reservation för ev stavfel, är ganska upprörd och förbannad.
Alla golningar de har gjort mot ett antal personer får ni leta fram sjävla, men jag kan höra Lawbreaker försvara dessa med;
DET VAR DEN ANDRE SOM GOLADE FÖRST, SEN GOLADE OMC KILLEN, OCH DET RÄKNAS INTE SOM GOLNING!
VADDÅ GOLNING? HAN SA BARA SOM DET VAR... ETC!