Flashback bygger pepparkakshus!
2009-05-28, 04:36
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nwodasd
Jasså du ska dit? Undra om dom nu vågar visa sig på ett sådant spektakel, lär vara en hel del från HA där.

Jepp, snart åker vi upp mot Umeå och färjan där till Vasa.

Kameran kommer att gå varm.
Får jag nån smaskig bild så lägger jag upp den.
Citera
2009-05-28, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Jepp, snart åker vi upp mot Umeå och färjan där till Vasa.

Kameran kommer att gå varm.
Får jag nån smaskig bild så lägger jag upp den.

okej okej Har endel bekanta som ska dit också, så lär väl höra av dom om något intressant har hänt.
Hade vart roligt med lite bilder, så släng upp direkt sen om du pallar=)
Citera
2009-05-28, 14:46
Medlem
Roadrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lordsymaskin
Nu vet de säkert om det. Men under tiden Gävle chapter blev utsatt för både det ena och det andra så tystade stockholmsledningen ner det hela och ett tag tror jag inte ens att norrbaggarna visste riktigt att OMC swe blev påhoppade av både HA och BMC, har för mig att det var så det låg till.
Det kan nog stämma att ledningen inte ville att det skulle komma ut. Jävligt naivt i så fall tycker jag med tanke på all mediaexponering som konflikten drog på sig.
Å andra sidan tycker man ju att ledningen skulle vilja ha hjälp av sina utländska bröder om man inte känner att man klarar av motståndarna själva, lite gran det som är meningen med att vara en stor internationell klubb.
Hur som helst så vet nog hela Outlaws-världen om situationen nu. Har för mig att Nomads killarna som finns här i Sverige är från utlandet, helt säker är jag dock ej.
Citera
2009-05-28, 15:15
Medlem
Lordsymaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roadrage
Det kan nog stämma att ledningen inte ville att det skulle komma ut. Jävligt naivt i så fall tycker jag med tanke på all mediaexponering som konflikten drog på sig.
Å andra sidan tycker man ju att ledningen skulle vilja ha hjälp av sina utländska bröder om man inte känner att man klarar av motståndarna själva, lite gran det som är meningen med att vara en stor internationell klubb.
Hur som helst så vet nog hela Outlaws-världen om situationen nu. Har för mig att Nomads killarna som finns här i Sverige är från utlandet, helt säker är jag dock ej.

Var ju det ledningen sa till Gävle grabbarna också. Att de skulle ta det lugnt tills deras polska bröder kom, för dom var ju tydligen på väg enligt ledningen. Men så låg ju inte läget alls till.
Citera
2009-05-28, 15:26
Medlem
Roadrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lordsymaskin
Var ju det ledningen sa till Gävle grabbarna också. Att de skulle ta det lugnt tills deras polska bröder kom, för dom var ju tydligen på väg enligt ledningen. Men så låg ju inte läget alls till.
Hur många av den sk. ledningen som var med då är fortfarande kvar innom Outlaws? Har fattat det som att dom inte blev så poppis inom de egna leden efter allt holaballo. Någon som vet hur det ligger till med de "gamla rävarna"?
Citera
2009-05-28, 17:56
Medlem
Lordsymaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roadrage
Hur många av den sk. ledningen som var med då är fortfarande kvar innom Outlaws? Har fattat det som att dom inte blev så poppis inom de egna leden efter allt holaballo. Någon som vet hur det ligger till med de "gamla rävarna"?

Inom stockholmsledningen har jag ingen aning om vilka som är kvar, förhoppningsvis inte swe pressen i alla fall.
Är rätt säker på att Da**d från Sandviken är kvar. Några mer vet jag inte.
Citera
2009-05-31, 20:49
Moderator
oilslicks avatar
Just hemkommen från SR och hur trött som helst.

Ingen OMC fanns på plats vad jag såg, och jag kutade runt lite överallt och spanade.
Så tyvärr så finns det inga bilder som skulle kunna platsa i den här tråden.

Men jag knäppte tydligen 114 bilder av varierad kvalitet som jag ska gå igenom i morgon.
Citera
2009-06-01, 08:46
Medlem
De öppnade ett chapter i Strömstad i helgen istället!
Citera
2009-06-01, 14:35
Medlem
knebuss avatar
va inne på hemsidan och såg det, dom är ju helt klart på väg att växa sig stora. när tror ni att dom kommer våga sätta upp skyltar vid klubblokalerna då? jag bor i sthlm men har aldrig sett någon med väst på!
Citera
2009-06-01, 16:01
Medlem
Roligt att dom har öppnat ett fjärde chapter nu Är det en redan existerande klubb som bytt västar, eller är det ett gäng individer som har samlats och dragit igång det?

Strömstad ligger väl nära norska gränsen eller? Kan det isof vara ett gäng Norrmän som har flyttat dit och tagit in ett par svenskar?
Senast redigerad av nwodasd 2009-06-01 kl. 16:05.
Citera
2009-06-01, 16:45
Medlem
Citat:
Roligt att dom har öppnat ett fjärde chapter nu Är det en redan existerande klubb som bytt västar, eller är det ett gäng individer som har samlats och dragit igång det?

Strömstad ligger väl nära norska gränsen eller? Kan det isof vara ett gäng Norrmän som har flyttat dit och tagit in ett par svenskar?

Strömstad är precis på andra sidan sundet från Norge sett. man kan göra sig en bra hacka på att frakta både ett och annat till andra sidan.
Citera
2009-06-03, 13:11
Bannlyst
4 avdelningar & 4pers har synts till hmmm
finns det nåra avdelningar överhuvudtaget el har dom 4nomader som åker runt på 4 avdelningar, nån som hört något efter dom fick pisk av röd vita ingen hämnd?? el är allt som det var förr mycket pisk & liten verksta

Citat:

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in