Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-17, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenne-i-viken
Om det finns en i Östersund , var ligger den då och vilka är det som är Outlaws Östersund?
Pissfläkar har jag sett i skåne, men de torkade upp snappt
Citera
2010-11-17, 22:56
Medlem
WarPigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenne-i-viken
Om det finns en i Östersund , var ligger den då och vilka är det som är Outlaws Östersund?

Bara en massa snack om lokal men inget konkret..Har setts till 3st dock ej fullvärdiga endast över å underbåge på väst å ingen av dom e från Östersund heller, Efter allt som hänt uppe i Östersund me knarkrättegång å grejer så vette fan hur de ska gå me etableringen
Citera
2010-11-18, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WarPig
Bara en massa snack om lokal men inget konkret..Har setts till 3st dock ej fullvärdiga endast över å underbåge på väst å ingen av dom e från Östersund heller, Efter allt som hänt uppe i Östersund me knarkrättegång å grejer så vette fan hur de ska gå me etableringen

Tror du verkligen att man kan öppna ett prospective chapter utan att vara minst 5 pers????
Citera
2010-11-18, 08:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bloods
Tror du verkligen att man kan öppna ett prospective chapter utan att vara minst 5 pers????
menar du att det springer omkring över 50 outlaws i svea?
undrar bara hur seriöst folk man får in med en storm rekrytering som omc bedrivit senaste året,
vet att det finns bra folk inom omc men tiden får väl utvisa
Citera
2010-11-18, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BIKERBANDIT
menar du att det springer omkring över 50 outlaws i svea?
undrar bara hur seriöst folk man får in med en storm rekrytering som omc bedrivit senaste året,
vet att det finns bra folk inom omc men tiden får väl utvisa

Ja de är väl bara till att räkna???
http://ltz.se/nyheter/ostersund/1.15...till-ostersund

o då hade inte dom andra öppnat...............Bra precis ett år sedan
Citera
2010-11-18, 08:54
Medlem
WarPigs avatar
Citat:

Har jag sagt det eller?..Tror inte du förstår riktigt vad du läser
Citera
2010-11-18, 08:59
Medlem
WarPigs avatar
Citat:
Ja de är väl bara till att räkna???
http://ltz.se/nyheter/ostersund/1.15...till-ostersund

o då hade inte dom andra öppnat...............Bra precis ett år sedan

Jag kan ju tala om för dig att det inte var 30 st Outlaws i Östersund den helgen..Totalt kanske 30 pers tillsammans å då var det allt möjligt folk..Fullvärdiga kanske 8 max sen några Proppar..Men allt som står i tidningen e ju sant..
Så fort dom ser en Support tröja så e de ju en Outlaws
Citera
2010-11-18, 09:05
Medlem
Östersunds okrönte kung på 1% klubbar...........
Citera
2010-11-18, 09:09
Medlem
WarPigs avatar
Citat:
Östersunds okrönte kung på 1% klubbar...........

Haha! Nu förstår jag vad du mena med att steka hamburgare.. Men tyvärr gissar du helt fel..Tror inte han kan hantera en dator heller haha!..Så du får nog gissa vidare
Citera
2010-11-18, 09:22
Medlem
WarPigs avatar
Citat:

Jag ska inte börja gissa vem du e och det hör inte hit heller för vi diskuterat Outlaws här och inte vem som e vem på Flashback..

Men kan tänka mig att du känner till D & S å Sundsvallarn som försöker få till chapter uppe i Östersund..
Citera
2010-11-18, 09:25
Medlem
Citat:
Jag ska inte börja gissa vem du e och det hör inte hit heller för vi diskuterat Outlaws här och inte vem som e vem på Flashback..

Men kan tänka mig att du känner till D & S å Sundsvallarn som försöker få till chapter uppe i Östersund..

jo då jag känner till ett par st av dom ja..................är ju ingen hemlighet att jag är en supporter!!!!!!!!!!!!!
Citera
2010-11-18, 09:25
Medlem
WarPigs avatar
[quote=bloods]
Citat:

inte en aning..............de borde du ju veta

Tydligen varit i Sveg å hotat folk..Men det får han nog äta upp snart som de verkar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in