Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-30, 19:24
Medlem
Caacrinolaass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pitbull31
Skumt om de vågar visa sig öppet i HA-trakter

Varför skulle dom inte våga visa sig i HA-trakter?
Citera
2010-06-30, 19:46
Medlem
Pitbull31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caacrinolaas
Varför skulle dom inte våga visa sig i HA-trakter?
För att de knappt vågar visa sig öppet i "sina egna" trakter.
Citera
2010-06-30, 22:47
Medlem
Snilleblixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caacrinolaas
Gremium MC finns ju också

+Sons of silence
Citera
2010-07-02, 23:00
Medlem
Aardwolfs avatar
Citat:
För att de knappt vågar visa sig öppet i "sina egna" trakter.

Det är just därför jag blev förvånad. Men såg tydligt patchen med Charlie men satt tyvärr på en buss då så kunde inte hänga på vart den tog vägen. Men kanske kanske är det ett OMC chapter på G i östra Deje? Eller?
Citera
2010-07-02, 23:41
Medlem
Pitbull31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aardwolf
Det är just därför jag blev förvånad. Men såg tydligt patchen med Charlie men satt tyvärr på en buss då så kunde inte hänga på vart den tog vägen. Men kanske kanske är det ett OMC chapter på G i östra Deje? Eller?
Ser inte meningen med att starta ett chapter i en liten håla så nära både HAMC och BMC, såvida inte ett sammarbete är på gång mellan dem och BMC som det redan har spekulerats lite i.

Någon mer som sett dem i Värmland?
Citera
2010-07-03, 10:49
Medlem
guldankans avatar
En Hells Angels i USA smäller till en Outlaws så han ramlar och blir liggande på marken, han får även en spark när han ligger ner. Video:

http://mcrazzia.blogspot.com/2010/07...tet-klipp.html
Citera
2010-07-03, 10:52
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Varför just i Deje? Var det inte där RD låg förr?
Citera
2010-07-03, 10:53
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ser inte meningen med att starta ett chapter i en liten håla så nära både HAMC och BMC, såvida inte ett sammarbete är på gång mellan dem och BMC som det redan har spekulerats lite i.

Någon mer som sett dem i Värmland?
Har fått uppfattningen att BMC inte är negativt inställda till OMC denna gång. Men samarbete tror jag ej på, snarare tyst samexistens.
Citera
2010-07-03, 11:45
Medlem
Aardwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Varför just i Deje? Var det inte där RD låg förr?

Jo tills det brann hos dom. Är bara jag spånar lite. Kan det vara att RD i Östra Deje har flörtat med OMC och eventuellt är på väg att upptas hos dom? OBS! Bara rena spekulationer.
Citera
2010-07-03, 12:10
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Jo tills det brann hos dom. Är bara jag spånar lite. Kan det vara att RD i Östra Deje har flörtat med OMC och eventuellt är på väg att upptas hos dom? OBS! Bara rena spekulationer.
Det är alltid roligt med spekulationer.
Skulle det vara fallet så kan jag inte tänka mig annat än att det kommer att bli riktigt livat i området, för en sådan sak skulle inte kunna gå ostraffat.
Citera
2010-07-07, 11:05
Medlem
mcmonsters avatar
Det var tydligen en stor Outlawsfest i Uppsala i lördags. Ingen som lade märke till var någonstans denna fest hölls? Eventuella poliskontroller osv? Om den har gått så obemärkt förbi så måste det ju nästan betyda att dom hade den rätt avsides utanför Uppsala någonstans. Någon som har börjat få koll på var dom eventuellt kan hålla till någonstans?
Citera
2010-07-07, 17:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Det var tydligen en stor Outlawsfest i Uppsala i lördags. Ingen som lade märke till var någonstans denna fest hölls? Eventuella poliskontroller osv? Om den har gått så obemärkt förbi så måste det ju nästan betyda att dom hade den rätt avsides utanför Uppsala någonstans. Någon som har börjat få koll på var dom eventuellt kan hålla till någonstans?
Vem har du hört detta av ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in