Flashback bygger pepparkakshus!
2011-04-19, 11:22
Medlem
svenskmexikans avatar
Okay Decay.......syftade inte på Dig heller, men man kan skönja från vissa andra att det nog tar emot lite och att det är svårt att svälja. Det syns ju lång väg i trådarna lite länge bak. Det lät ju inte så här direkt: Fan vad kul för Outlaws MC, gratulerar till ett kanonklubbhus.

Saludos
Citera
2011-04-19, 15:16
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenskmexikan
Okay Decay.......syftade inte på Dig heller, men man kan skönja från vissa andra att det nog tar emot lite och att det är svårt att svälja. Det syns ju lång väg i trådarna lite länge bak. Det lät ju inte så här direkt: Fan vad kul för Outlaws MC, gratulerar till ett kanonklubbhus.

Saludos

Naturligtvis får man gratulera till lokalen (även jag är opartisk o-sympatiserar) med något speciellt gäng då jag är en vanlig "non 1% biker"

Det är inte lätt för vilken MC klubb den än är att få lokal i dagens Sverige, då just MC kretsar har mycket "svartmålat" över sig...

Undrar hur det är för ex. raggarkulturen att få tag på lokaler?
Citera
2011-04-19, 15:33
Medlem
Brott mot knivlagen och trafikbrott

http://www.sydsvenskan.se/omkretsen/...knivlagen.html
Citera
2011-04-19, 16:16
Bannlyst
Japp grattis till nya klubbhuset. Confirmed!
Citera
2011-04-19, 16:19
Medlem
svenskmexikans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atero
Brott mot knivlagen och trafikbrott

http://www.sydsvenskan.se/omkretsen/...knivlagen.html

Är väl inte så konstigt att de vill ha kniv på sig om R&W pojkarna kommer för att ställa till problem som hände i Ystad för inte så länge sedan. Och några hemska trafikbrott, voine voine vilken maffia.

Ankdammspolisen måste känna sig nöjda, skattebetalarna fuckade igen som vanligt. Vad kostade inte denna insatsen?

Saludos
Citera
2011-04-19, 18:00
Medlem
bajenvraks avatar
Citat:

Saludos

Var precis det jag menade.. It-klubb var inte min benämning, jag har hela tiden påpekat det motsatta.
Citera
2011-04-19, 18:31
Medlem
svenskmexikans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajenvrak
Var precis det jag menade.. It-klubb var inte min benämning, jag har hela tiden påpekat det motsatta.

Jag vet Herr Bajen. Det är väl Peter som verkar lite

Saludos
Citera
2011-04-19, 18:41
Bannlyst
Citat:
Är väl inte så konstigt att de vill ha kniv på sig om R&W pojkarna kommer för att ställa till problem som hände i Ystad för inte så länge sedan. Och några hemska trafikbrott, voine voine vilken maffia.

Ankdammspolisen måste känna sig nöjda, skattebetalarna fuckade igen som vanligt. Vad kostade inte denna insatsen?

Saludos

Har man Palle i ledet så behövs de fan ingen kniv...
Citera
2011-04-19, 18:54
Medlem
Svartskjortas avatar
Vem är den 39-årige ex-Bandidos chefen eller vad fan det nu stod som numera är med i Outlaws ledatrojka?
Citera
2011-04-19, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Vem är den 39-årige ex-Bandidos chefen eller vad fan det nu stod som numera är med i Outlaws ledatrojka?

Är det inte Dennis dom syftar på?
Citera
2011-04-19, 19:27
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junior-Mint
Är det inte Dennis dom syftar på?
Jag vet inte. Vem är denne Dennis?
Citera
2011-04-19, 21:31
Medlem
stibkloFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajenvrak

Äsch - det är väl ingen IT-klubb? Menar ni ett gäng programmerare samt några nätverkstekniker eller några missförstådda helpdesk snubbar? Ni menar väl internet-klubb?

Jag säger som Kungen - nu vänder vi blad och går vidare.

Så - vilka MC-gäng har vi som vill gå upp i HAMC i skåne? Det här är ju en enkel fribiljett upp a' la Åtvidarberg. Eller skickar de dansken? Går ju inte ha ett IT gäng som har A.D.I.O.S som motto i HAMC mother county?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in