Flashback bygger pepparkakshus!
2011-04-18, 21:38
Bannlyst
Skylten sitter uppe fortfarande iaf och dom har kört här i området hela dagen. Såg 3st för 15min sen.
Lär ju vara nya klubbhuset. They ride with style
Citera
2011-04-18, 21:39
Medlem
Softails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adtra
Det ska tydligen vara så att krogen har varit i ägo av två personer, en man och en kvinna (vars namn jag ej kommer ihåg). Mannen äger 75% och kvinnan 25%. Kvinnan har sålt sin del till Outlaws medan mannen just nu gömmer sig över sundet i Danmark efter hot.

Fastigheten:
Vellinge Gessie 22:5. Adress: Annedalsvägen 18 Gessie. Datum: 2002-09-27. Pris: 2.700.000 kr. Förvärvare: Andersson, Bo-Göran. Förvärvare: Myrberg, Anette. Överlåtare: Göransson, Börje. Överlåtare: Göransson, Sonja Alvhild.

Krogen:
Gessie Byakrog AB
Org.nummer: 556753-1222 Bolagsform: Aktiebolag

STYRELSE OCH ANDRA ÖVERVAKANDE BEFATTNINGAR
Myrberg, Annette Solveig (f. 1959), Ordinarie ledamot
Sunesson, Therese Ann-Sofie (f. 1982), Suppleant
Citera
2011-04-18, 22:08
Medlem
b-os avatar
Lite rolig denna tråden...

Först spott, spe och garva åt ett " Internet gäng" sen visar dom upp sej på bild och då är det tråkiga gubbar etc...ev har dom en klubblokal och tidigare så slog sej folk för bröstet att dom fan skulle åka till OMC's lokaler och visa dom om det kom fram var dom gömde sej.

Ser ut som ni har en adress nu, måste ju börja någon stans. Kul hur man kan döma en fest efter ett par bilder, vore en annan sak om man deltog eller hade pratat med någon som var där.

Jag tar inte parti för någon klubb men tycker folk är roliga när dom inte fattar hur patetiska dom framstår som i dessa fall och ja jag kan också bli förbannad på saker och uttrycka mej klantigt men jag är den första att korrigera mej själv eller bocka med hatten i handen.

Men klart ni får kräkas på vem ni vill ....
Citera
2011-04-18, 22:28
Medlem
Wurztens avatar
Men hur kul ser det ut då ? Vuxna karlar som kramas och visar fingret på varenda bild och knappt ett kjoltyg att skåda. Jag ser inte heller någon rock n' roll eller de glada minerna

Inte konstigt att Jennekvist har skapat sig sin nidbild om homoerotiska 1%-klubbar
Citera
2011-04-18, 22:29
Medlem
Softails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Lite rolig denna tråden...

.........Kul hur man kan döma en fest efter ett par bilder, vore en annan sak om man deltog eller hade pratat med någon som var där.

Från min sida var det bara en reflektion över de sjuttiotalet bilder man valt att lägga upp ifrån festen. Jag deltog inte, dock fick jag en inbjudan som ett led i deras värvningsförsök. Men jag ska fråga någon som var där, vid lämpligt tillfälle, och höra hur dom hade det. Det blev kanske poolparty och striptease när fotografen somnat. Fastighetsägarens dotter hyr ju ut strippor och jobbar väl lite själv också, så det är ju inte omöjligt
Citera
2011-04-18, 22:38
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softail
Från min sida var det bara en reflektion över de sjuttiotalet bilder man valt att lägga upp ifrån festen. Jag deltog inte, dock fick jag en inbjudan som ett led i deras värvningsförsök. Men jag ska fråga någon som var där, vid lämpligt tillfälle, och höra hur dom hade det. Det blev kanske poolparty och striptease när fotografen somnat. Fastighetsägarens dotter hyr ju ut strippor och jobbar väl lite själv också, så det är ju inte omöjligt

Jag är den sista att kommentera festen då jag varken brytt mej om bilder eller att deltaga...men lovar jag varit på fest hos "konkurenter" till dessa utan att ha blivit imponerad...du vet där man står med armarna i kors solglasögon och inhyrda strippor och de vanliga västho**a.

Nä min reflektion utan att nämna namn var hur man dissar deras vara eller inte vara sen när dom är då dissar man det...så vad ska man pissa på nästa fest där det finns inhyrda strippor och annat female bikertrash?

Men självklart har alla rätt att ha en åsikt men kritik har en förmåga att låta som en barnfis när det är politiken som styr tungan
Citera
2011-04-18, 22:47
Bannlyst
Varför snackar alla om It-Klubb? Vad menar ni med det? OMC har funnits länge, tror ni dom rekryterart från interent eller? Muppar!

Sen ser man avundsjukan ganska stor, folk ska alltid klaga på nått. Att det inte är mycket brudar kanske beror på dom snackar bizniz och affärer och brudarna ska inte höra, eller nått sånt.

Vart är däras hojjar nånstans?

Sen är klubblokalen lite sådär, ser ut som en kyrka eller bondgård, borde inreda den så det kan vara lite cozy, dom har ingen dansgolv heller.

Stort plus allafall till bassängen där kan man bada på sommaren.
Citera
2011-04-18, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gagahihi
Varför snackar alla om It-Klubb? Vad menar ni med det? OMC har funnits länge, tror ni dom rekryterart från interent eller? Muppar!

Sen ser man avundsjukan ganska stor, folk ska alltid klaga på nått. Att det inte är mycket brudar kanske beror på dom snackar bizniz och affärer och brudarna ska inte höra, eller nått sånt.

Vart är däras hojjar nånstans?

Sen är klubblokalen lite sådär, ser ut som en kyrka eller bondgård, borde inreda den så det kan vara lite cozy, dom har ingen dansgolv heller.

Stort plus allafall till bassängen där kan man bada på sommaren.
hahahahahahahahahahahaha grymt inlägg,,,snackar bizniz och inget dansgolv.hahhahaahaha..
Citera
2011-04-18, 23:02
Medlem
Softails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gagahihi

Dansgolv finns nog, om det finns någon att dansa med

http://www.gessiebyakrog.com/nattklubb.html
Citera
2011-04-19, 08:41
Medlem
JJDecays avatar
Är ingen fastighetsmäklare eller jurist men ägande förhållandet på fastigheten verkar lite suddig... Om 25% skulle ägas av OMC och 75% av en man som nu gömmer sig i Danmark... Knepigt läge för mannen... Hans enda räddning är väl att sälja sina 75% till kommunen eller varför inte HA eller BMC

Om ägarförhållandet nu ser ut så. Enligt utdraget verkar det ju inte riktigt så.
Citera
2011-04-19, 09:32
Medlem
svenskmexikans avatar
Det luktar Svensk avundsjuka på tråden Verkar som det svider ordentligt för vissa att de skaffat sig ett så fint klubbhus.

Jag får ge ett engångs OFFO till killarna som rott det här i hamn. (är neutral annars)

Saludos
Citera
2011-04-19, 10:42
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenskmexikan
Det luktar Svensk avundsjuka på tråden Verkar som det svider ordentligt för vissa att de skaffat sig ett så fint klubbhus.

Jag får ge ett engångs OFFO till killarna som rott det här i hamn. (är neutral annars)

Saludos

Om det var mig du syftade på som svenska avundsjukan så måste jag göra dig besviken
Är inte det minsta avundsjuk på OMC klubbkåk, om det nu är deras klubbkåk.

För stor, för mycket jobb, för mycket kostnader av storlek att döma.
Och vem vill ha farbror blå utanför dörren var och varannan dag
Det skulle väl iof ha hänt OMC även om kåken varit mindre förståss...

Är nöjd med den klubbkåk jag är involverad i så inte avundsjuk. Reflekterade mest över ägarförhållanden och snacket kring det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in