Flashback bygger pepparkakshus!
2010-10-02, 19:48
Medlem
guldankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gadden666
Nääää, det har du ju rätt i!! Här ska inte markeras på nåt vis mot de rödvita hjältarna.....självklart ska dom o alla andra 1%-lirare känna att det är heeelt ok att låta allmänheten drabbas av deras prepubertala sandlåderevirspinkande.....lite chockade Svenssons och en sönderslagen restaurang passar perfekt för grabbarnas image.
Låt oss sätta dom på piedestal och göra vågen för dom!! Äras dom som äras bör.....

Låt oss då även göra vågen för de i Outlaws som enligt polisen var mycket fåordiga.

Jag talar om okynnet på flashback där man utan att blinka hänger ut folk som inte redan är lagförda
Citera
2010-10-02, 20:13
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stibkloF
Ditt inlägg är nog det mest intressanta på 100+ inlägg här. Jag tycker mig kunna tolka att du gillar BMC liiiiiite mer än HAMC?! Right? Jag tror om OMC får denna tysta backup från BMC så lär det bli en holmgång som heter duga. För den sinnessvaga så vart ju inte BMC så imponerad förra gången:
http://hd.se/inrikes/2007/12/16/en-k...n-med-en-egen/

Är de kompisar denna gång så kan det bli tufft för HAMC.

Intressant. Du är väl en av dom här som gett OMC mest skit och gång efter annan förklarat att dom inte är något att räkna med osv osv. Har du vänt helt nu?
Citera
2010-10-02, 20:19
Medlem
gadden666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guldankan
Låt oss då även göra vågen för de i Outlaws som enligt polisen var mycket fåordiga.

Jag talar om okynnet på flashback där man utan att blinka hänger ut folk som inte redan är lagförda

Om man som inblandad håller truten, kan jag utan problem acceptera.
Det jag själv har så jävla svårt att acceptera är att de går lös på varann bland andra människor. Så jääävla respektlöst i mina ögon. Jag har inte ett skit till övers för dessa individer. Hade jag själv namnen skulle jag omgående ge dom till ordningsmakten.......utan att blinka.. För att de ska kunna bli lagförda, krävs ju att de är kända och i det här fallet borde dom fanimig bita i det sura äpplet.

Hade dom här gooa procentsatserna valt att ge sig på varann ngnstans där ingen utomstående drabbats, hade dom i mitt tycke kunnat få hållas så länge de hade haft ork, motivation o plåster....
Citera
2010-10-02, 20:24
Medlem
BigB666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gadden666
[/b]

Om man som inblandad håller truten, kan jag utan problem acceptera.
Det jag själv har så jävla svårt att acceptera är att de går lös på varann bland andra människor. Så jääävla respektlöst i mina ögon. Jag har inte ett skit till övers för dessa individer. Hade jag själv namnen skulle jag omgående ge dom till ordningsmakten.......utan att blinka.. För att de ska kunna bli lagförda, krävs ju att de är kända och i det här fallet borde dom fanimig bita i det sura äpplet.

Hade dom här gooa procentsatserna valt att ge sig på varann ngnstans där ingen utomstående drabbats, hade dom i mitt tycke kunnat få hållas så länge de hade haft ork, motivation o plåster....

Nu var det väl så att OMC blev attakerade! Tror inte de planera det direkt!
Citera
2010-10-02, 20:28
Medlem
b-os avatar
Tror folk här skiter i namnen på dom som svingade rör och slagträ...frågan var vilken klubb och det är inte att hänga ut namn..Sen om klubben inte vågar stå för sina grejer eller om dom åkte dit utan färger så att ingen annan vet vilka det var...tja det är ju en annan femma.

Det hängs ut folk med namn och klubbar till höger och vänster det kan jag hålla med om...men som i detta fallet lämna ut vilken klubb det var vilket lär komma fram förr eller senare är inte för mycket..
Citera
2010-10-02, 20:35
Medlem
BigB666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Tror folk här skiter i namnen på dom som svingade rör och slagträ...frågan var vilken klubb och det är inte att hänga ut namn..Sen om klubben inte vågar stå för sina grejer eller om dom åkte dit utan färger så att ingen annan vet vilka det var...tja det är ju en annan femma.

Det hängs ut folk med namn och klubbar till höger och vänster det kan jag hålla med om...men som i detta fallet lämna ut vilken klubb det var vilket lär komma fram förr eller senare är inte för mycket..

Ge dig ut i världen och in i vimlet så får du säkert veta det innan det står på FB
Citera
2010-10-02, 20:47
Medlem
b-os avatar
självklart har du rätt i det även om skåne inte är världen och jag kanske av orsak inte är ute nu..Men tack för tipset.
Citera
2010-10-02, 21:03
Medlem
gadden666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigB666
Nu var det väl så att OMC blev attakerade! Tror inte de planera det direkt!

Jadå, alla människor, oavsett hudfärg, kön, sexualitet, åsikt, symbol på västen....har min sympati om de utsatts för oprovocerat våld.
Självklart tror jag inte att OMC planerat attacken på sig själva.

Vill man från 1%.världen ha en gnutta respekt från vanligt folk, så är det väl för fan inte för mkt begärt att de inte ska dra in allmänheten i deras skit??
Denna gång var det sannolikt polkagris-sfären som stod för skiten.....De andra färgpalletterna är väl inte direkt fria från synd i det avseendet heller!?....rätta mig gärna om jag har fel på den punkten.
Citera
2010-10-02, 23:46
Bannlyst
Outlaws MCs nyetablering kan möjligtvis lyckas denna gång då motståndarklubbarna H.A och BMC är upptagna med annat , det var skillnad 2007 då det var ganska så lugnt och freden var bevarad mellan klubbarna. Det blev ju till och med samarbete för att få ut OMC ur Sverige vilket dom även lyckades med. Tror att OMC har en ganska så god chans att växa genom att ta sig in på marknaden och på allvar etablera en tredje stor 1% klubb i Sverige.

Då borde dom använda sig av samma taktik som dom gjorde vid milleniumskiftet då dom endast hade 2st fungerande avdelningar som inte gjorde så mycket väsen av sig.
Loyalty BFL tiden blev som bekant deras fall...återstår att se om OMC ledningen har lärt sig något av sitt misstag.
Citera
2010-10-03, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
Outlaws MCs nyetablering kan möjligtvis lyckas denna gång då motståndarklubbarna H.A och BMC är upptagna med annat , det var skillnad 2007 då det var ganska så lugnt och freden var bevarad mellan klubbarna. Det blev ju till och med samarbete för att få ut OMC ur Sverige vilket dom även lyckades med. Tror att OMC har en ganska så god chans att växa genom att ta sig in på marknaden och på allvar etablera en tredje stor 1% klubb i Sverige.

Då borde dom använda sig av samma taktik som dom gjorde vid milleniumskiftet då dom endast hade 2st fungerande avdelningar som inte gjorde så mycket väsen av sig.
Loyalty BFL tiden blev som bekant deras fall...återstår att se om OMC ledningen har lärt sig något av sitt misstag.
fattar dock inte att klubbar som BMC o HA kan samarbeta efter att ha både dödat och försökt döda varandra under 90 talet.
medlemmar satte livet till på 90 talet.vad är tacken för det.. samarbete mellan klubbarna.
kanske lite överreklamerat att dom ställer upp för sina medlemmar.
tänk er själva om någon i eran familj hade blivit dödade, inte fan hade man startat något slags av samarbete med mördaren efter 10 år.
jag tycker personligen att dom pissar på gravarna av dom medlemmarna som dog under 90 talet..(jag vet att det inte varit ngt stort dödsantal under 90 talet men där var folk som dog)
Citera
2010-10-03, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigB666
Ge dig ut i världen och in i vimlet så får du säkert veta det innan det står på FB

Helt rätt skrivet... Men vissa härinne sitter bara framför en skärm och spelar "gangstrar" och inte är ute i verkligheten där dom helst hade velat vara.... Dom har inga att "leka" med dom stackarna....
Citera
2010-10-03, 08:23
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulabananen
Helt rätt skrivet... Men vissa härinne sitter bara framför en skärm och spelar "gangstrar" och inte är ute i verkligheten där dom helst hade velat vara.... Dom har inga att "leka" med dom stackarna....

Var har jag utgett mej för att vara gangster? Jävla luffare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in