Flashback bygger pepparkakshus!
2013-08-29, 22:55
Medlem
Stämmer det att OMC falun gått över till Bandidos?
Citera
2013-08-30, 19:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Koalala
Stämmer det att OMC falun gått över till Bandidos?

Är han Tjack-Tommy nu rödgul?
Försökte han inte bli rödvit först innan han blev president i Black Pistons?

I dalarna kanske detta funkar men han hade inte klarat sig en dag i en annan större stad trots att han gärna går omkring o skryter att han är vass i kampsport
Citera
2013-08-30, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TT Boy
Är han Tjack-Tommy nu rödgul?
Försökte han inte bli rödvit först innan han blev president i Black Pistons?

I dalarna kanske detta funkar men han hade inte klarat sig en dag i en annan större stad trots att han gärna går omkring o skryter att han är vass i kampsport
Har jag förstått inlägget fel eller menar du att folk låter han
vara för att han skryter om att han är vass i kampsport ?

Skulle du backa för sådant snack om karate sparkar hit å dit
Citera
2013-09-05, 17:25
Medlem
Softails avatar
Om jag inte minns fel så bor/bodde väl Texas (president i Twin City) och hans fru i Tjörnarp utanför Höör. Kan det vara så att hans ovänner varit och hälsat på?

http://www.skanskan.se/article/20130...re-mordforsok-
Senast redigerad av Softail 2013-09-05 kl. 17:27.
Citera
2013-09-06, 07:42
Medlem
Har förstått att det inte finns mycket kvar utav Outlaws i Sverige än mindre i Norrköping, såg dock en figur med väst förra veckan.. Kanske ingen stor grej, det märkliga var att dagen innan noterad jag en HA medlem på samma plats/adress?!
Citera
2013-09-06, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softail
Om jag inte minns fel så bor/bodde väl Texas (president i Twin City) och hans fru i Tjörnarp utanför Höör. Kan det vara så att hans ovänner varit och hälsat på?

Softail du har så rätt så.
Texas (mikael) Strongwood o hans fru bor i Tjörnarp utan för höör & av allt man kan utläsa så är det dom som haft påhälsning. finns ju inte så många andra där ute som enl polisen är i "gängmiljö"

denna killen har nog inte mkt annat än ovänner som det är, han blåser ju alla han kan så det kanske inte är så konstigt att folk gör påhälsningar hos honom.
Men dessa skotten är nog en varning bara, för annars hade man gjort det på finare sätt.
Undra nu var han ska ta vägen o gömma sig?
blir ju inte lätt för han med gaddningen i huvet och så!!!
Citera
2013-09-06, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softail

Malmö Bandidos Raffe bor väl där i krokarna med???
Citera
2013-09-07, 20:48
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Omkring 200 medlemmar och vänner till mc-gänget Outlaws har i helgen fest i Norra Rörum utanför Höör.

Tillställningen bevakas av ett stort polispådrag.

–Vi går inte in i detalj på bemanningen, säger inre befäl vid polisen i Lund.
http://www.expressen.se/kvp/hardbeva...c-fest-i-hoor/
Så det finns så pass många medlemmar och folk som sympatiserar med dom som 200, trodde dom var mer eller mindre nedlagda här i Sverige..
Citera
2013-09-07, 21:09
Medlem
fewdollarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Så det finns så pass många medlemmar och folk som sympatiserar med dom som 200, trodde dom var mer eller mindre nedlagda här i Sverige..

Ja men folk på fb vet inte vad de snackar om när de säger att "omc är borta" osv..
De FÅR inte lägga ner och därför kommer de aldrig lägga ner, och lämnar en kommer en ny.
Att de kommer fortsätta va slagpåsar kanske så är, men tror de händer en hel del som vi inte läser om i tidningar också.. Att OMC slagit tillbaka mot R&WC och RD-medlemmar vet vi ju b la i dalarna.
De är svagare än Bandidos och HA men de finns än och många vet jag, särskilt i Sthlm, kör just nu utan västar. Så visst pumpar blodet runt i den sargade svartvita kroppen ännu. De har mer eller mindre funnits här i 12 år nu och de kommer inte försvinna.
Citera
2013-09-08, 16:41
Medlem
Mursis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fewdollars
De är svagare än Bandidos och HA men de finns än och många vet jag, särskilt i Sthlm, kör just nu utan västar. Så visst pumpar blodet runt i den sargade svartvita kroppen ännu. De har mer eller mindre funnits här i 12 år nu och de kommer inte försvinna.

Vilka är med nu i Stockholm?

I Skåne finns det Johnny dansken, Texas, - ska finnas några i Helsingborg med enligt expressen...Nån som har koll?
Citera
2013-09-08, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mursi
Vilka är med nu i Stockholm?

I Skåne finns det Johnny dansken, Texas, - ska finnas några i Helsingborg med enligt expressen...Nån som har koll?

Johnny Dansk har lämnat in färgerna.

I skåne finns det numera tre som gör "väsen" av sig. Texas som tydligen nu verkar blivit beskjuten, Roger från Hbg som numera är Nationalpress och en luffare som kallas Robban Machete från Hässleholm (tror jag det är)
Citera
2013-09-08, 19:47
Medlem
LisboaCaralhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckOffAndDie
Johnny Dansk har lämnat in färgerna.

I skåne finns det numera tre som gör "väsen" av sig. Texas som tydligen nu verkar blivit beskjuten, Roger från Hbg som numera är Nationalpress och en luffare som kallas Robban Machete från Hässleholm (tror jag det är)

Robban Machete? kan han ju inte heta på riktigt, jag är ifrån denna hålan ifrån början och har då aldrig hört någon med ett sådant smeknamn, borde man ju känt till med tanke på att alla som finns i den hålan känner man till mer eller mindre. Vet du vad han heter mer? hade varit kul o veta, pm om du inte vill skriva det här hade varit sjysst. har hört att det skulle finnas flera hässleholmare som ska vara med men har då aldrig sett eller hört vilka. Där fanns ett par gamla Ha snubbar där dock så stan är ju mer åt det hållet, kanske därför det är så tyst om dem svart vita där, iaf utanför Fb
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in