Flashback bygger pepparkakshus!
2013-07-23, 22:05
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LisboaCaralho
Jag har hört själv av några polare att det ska finnas några stycken outlaws i eller utanför hässleholm, men dessa pojkarna visar inte sig ute med väst när det är ljust ute med all säkerhet. När jag var nere i hässleholm för någon vecka sedan såg jag en 8-10 st HA medlemmar på hoj körandes genom byn, dock bara 2st fullpatch, varav en road captain som körde först. Då var säkerligen inte outlaws killarna i närheten av stan, om dom nu ens hänger där. Hässleholm kommer aldrig bli ett outlaws fäste med all sannolikhet.

Hur belystes hans position som Road Captain?
Citera
2013-07-24, 00:00
Medlem
Mursis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
OMC etablering i Skåne har ju misslyckats totalt de gånger de försökt så vi lär nog aldrig se det i våran livstid.
Men att dom finns på andra orter är ju en annan sak...

De ses ofta med väst i Lund för tiden...Har dock ingen aning vem dessa herrar är...kanske nån som vet?
Citera
2013-07-24, 00:05
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mursi
De ses ofta med väst i Lund för tiden...Har dock ingen aning vem dessa herrar är...kanske nån som vet?

Såg på deras hemsida innan idag att dom hade kvar Malmoe East och Capitol City, det var allt på deras sida vad gällde Chapters så då torde det ju finnas en minst 5-6 medlemmar i krokarna...

Edit: Saxat från gästboken;
Name: Texas 1% er
Homepage: http://outlawsmcsweden.com
City/Country: AOA Southside Sweden
Sent: 00.14 - Monday, 8.July 2013

Thanks to all brothers who supported me when i was in jail. L.L&R

Hur lång tid fick han på kåken?
Citera
2013-07-24, 07:29
Medlem
Citat:
Såg på deras hemsida innan idag att dom hade kvar Malmoe East och Capitol City, det var allt på deras sida vad gällde Chapters så då torde det ju finnas en minst 5-6 medlemmar i krokarna...

ja. jonny dansken robban texas roger jörgen samt kalle zeins var vel en del av malmö chaptert. zeins lämnade så då är det vel bara dem andra kvar.
Citera
2013-07-24, 07:40
Medlem
Softails avatar
Citat:

Knappt ett år. Det var väl för att han skimmade sina kunder som handlade i hans café i Sösdala.
Har hört att OMC var och letade efter honom med knallpåkar i händerna. Men det var kanske för att gratulera till frigivningen. BMC och HAMC lär visst också leta efter honom, men dom vill nog också bara framföra sina gratulationer.... Om han inte lämnat landet så är han nog på väg. Med halva ansiktet tatuerat är det inte så lätt att vara anonym.
Citera
2013-07-24, 12:02
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softail
Knappt ett år. Det var väl för att han skimmade sina kunder som handlade i hans café i Sösdala.
Har hört att OMC var och letade efter honom med knallpåkar i händerna. Men det var kanske för att gratulera till frigivningen. BMC och HAMC lär visst också leta efter honom, men dom vill nog också bara framföra sina gratulationer.... Om han inte lämnat landet så är han nog på väg. Med halva ansiktet tatuerat är det inte så lätt att vara anonym.

Haha, väl uttryckt...förutom tiden på interneringen så hade jag hört lite av det du säger. Men då får man anta att Texas inte bär Charlie på ryggen längre såvida inte det var Pidder som letade efter honom.
Tänkte på att Pidder förbjudit OMC att existera
Citera
2013-07-24, 16:02
Medlem
LisboaCaralhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pterodactyl
Hur belystes hans position som Road Captain?

Jag antog mest det eftersom han körde först. Men jag kan ha fel oxå.
Citera
2013-07-27, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LisboaCaralho
Jag har hört själv av några polare att det ska finnas några stycken outlaws i eller utanför hässleholm, men dessa pojkarna visar inte sig ute med väst när det är ljust ute med all säkerhet. När jag var nere i hässleholm för någon vecka sedan såg jag en 8-10 st HA medlemmar på hoj körandes genom byn, dock bara 2st fullpatch, varav en road captain som körde först. Då var säkerligen inte outlaws killarna i närheten av stan, om dom nu ens hänger där. Hässleholm kommer aldrig bli ett outlaws fäste med all sannolikhet.
Nä det e bara ett Alban näste.
Citera
2013-07-27, 11:45
Medlem
LisboaCaralhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madd
Nä det e bara ett Alban näste.

Ja det är det ju kan man lugnt säja hehe. Sorgligt men sant
Citera
2013-07-27, 11:53
Medlem
Någon som vet var Peter Hedlund är ? Gick han med till Topdogz.
Citera
2013-07-29, 21:01
Medlem
helsinges avatar
Vem, vad är Pidder för tomte som tror han har befogenhet att förbjuda en annan förening i Sverige? I min värd så framstår han som en idiot, men då jag inte känner honom så ska jag inte döma han i förtid.
Citera
2013-08-29, 18:55
Medlem
Vad finns kvar av OMC idag ?

Hur många medlemmar fanns i outlaws när dom var som flest i Sverige ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in