Flashback bygger pepparkakshus!
2013-09-08, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LisboaCaralho
Robban Machete? kan han ju inte heta på riktigt, jag är ifrån denna hålan ifrån början och har då aldrig hört någon med ett sådant smeknamn, borde man ju känt till med tanke på att alla som finns i den hålan känner man till mer eller mindre. Vet du vad han heter mer? hade varit kul o veta, pm om du inte vill skriva det här hade varit sjysst. har hört att det skulle finnas flera hässleholmare som ska vara med men har då aldrig sett eller hört vilka. Där fanns ett par gamla Ha snubbar där dock så stan är ju mer åt det hållet, kanske därför det är så tyst om dem svart vita där, iaf utanför Fb

??? Han kallar sig till o med Robban Machete Probationary på facebook. Jag bor långt från den hålan men den infon har även jag. Robban är inte sen att boosta hur farlig han är och hur han äger Hässleholm.
Citera
2013-09-08, 19:55
Medlem
InDrogoVeritass avatar
Citat:
Robban Machete? kan han ju inte heta på riktigt, jag är ifrån denna hålan ifrån början och har då aldrig hört någon med ett sådant smeknamn, borde man ju känt till med tanke på att alla som finns i den hålan känner man till mer eller mindre. Vet du vad han heter mer? hade varit kul o veta, pm om du inte vill skriva det här hade varit sjysst. har hört att det skulle finnas flera hässleholmare som ska vara med men har då aldrig sett eller hört vilka. Där fanns ett par gamla Ha snubbar där dock så stan är ju mer åt det hållet, kanske därför det är så tyst om dem svart vita där, iaf utanför Fb
Här har du honom,
https://www.facebook.com/r*chard.r*bertsson?fref=ts *=i,o
Citera
2013-09-08, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InDrogoVeritas
Här har du honom,
https://www.facebook.com/r*chard.r*bertsson?fref=ts *=i,o

Jo men hans "facebooknamn" är Robban Machete Probationary om man ska söka upp honom.
Citera
2013-09-08, 20:30
Medlem
LisboaCaralhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckOffAndDie
??? Han kallar sig till o med Robban Machete Probationary på facebook. Jag bor långt från den hålan men den infon har även jag. Robban är inte sen att boosta hur farlig han är och hur han äger Hässleholm.

Haha tack för infon ifrån både dig o Indrogoveritas, han är nog inte ifrån hässleholm ifrån början iaf, vi har inte en ändaste vän gemensamt, han kanske inte har några vänner i hässleholm verkar det som. Men vad gör det när man har över tusen stycken han inte känner ifrån Outlaws och deras supportrar som backar honom om någon bara ens tittar snett på honom. respected by few , feared by none
Citera
2013-09-08, 20:58
Medlem
fewdollarss avatar
Citat:
Johnny Dansk har lämnat in färgerna.

I skåne finns det numera tre som gör "väsen" av sig. Texas som tydligen nu verkar blivit beskjuten, Roger från Hbg som numera är Nationalpress och en luffare som kallas Robban Machete från Hässleholm (tror jag det är)

Hmm hur säker är du på att Dansken lämnat in färgerna?
För några veckor sen vet jag iaf med säkerhet att han ännu var med.
Citera
2013-09-08, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fewdollars
Hmm hur säker är du på att Dansken lämnat in färgerna?
För några veckor sen vet jag iaf med säkerhet att han ännu var med.

??? Vissa små "fakta" kan man faktiskt få från www.kvp.se
Citera
2013-09-08, 22:11
Medlem
Citat:
Haha tack för infon ifrån både dig o Indrogoveritas, han är nog inte ifrån hässleholm ifrån början iaf, vi har inte en ändaste vän gemensamt, han kanske inte har några vänner i hässleholm verkar det som. Men vad gör det när man har över tusen stycken han inte känner ifrån Outlaws och deras supportrar som backar honom om någon bara ens tittar snett på honom. respected by few , feared by none

Ingen som argumenterar emot här inte.
Citera
2013-09-09, 17:27
Medlem
fewdollarss avatar
Citat:
??? Vissa små "fakta" kan man faktiskt få från www.kvp.se

Hänger inte med... vilken artikel syftar du på då? var står det att dansken lämnat in färgerna?
eller antar du bara att han gjort det?
Citera
2013-09-09, 19:02
Medlem
Mursis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fewdollars
Hänger inte med... vilken artikel syftar du på då? var står det att dansken lämnat in färgerna?
eller antar du bara att han gjort det?

http://www.expressen.se/nyheter/har-...-inom-outlaws/

Jag tvekar på att Johnny dansken har lämnat...men enligt expressen så har han det.
Citera
2013-09-10, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mursi
Vilka är med nu i Stockholm?

I Skåne finns det Johnny dansken, Texas, - ska finnas några i Helsingborg med enligt expressen...Nån som har koll?
Johnny "dansken" har lämnat klubben och kommer inte gå in i någon ny klubb. Han lämnade in sin väst i juli eftersom hans åsikt om outlaws Sverige inte är positiv. Tänker inte gå in på hans exakta ordval. Sen kan tilläggas att Robban Machete är en feg liten jävel som hotar Johnnys fru och hennes barn för att försöka pressa Johnny på någon ihop fantiserad skuld, jag personligen kan tycka att riktiga män vill ha motstånd och fittor ger sej på sådana svagare än sej själv......
Senast redigerad av jitte 2013-09-10 kl. 19:07.
Citera
2013-09-10, 19:47
Medlem
Mursis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jitte
Johnny "dansken" har lämnat klubben och kommer inte gå in i någon ny klubb. Han lämnade in sin väst i juli eftersom hans åsikt om outlaws Sverige inte är positiv. Tänker inte gå in på hans exakta ordval. Sen kan tilläggas att Robban Machete är en feg liten jävel som hotar Johnnys fru och hennes barn för att försöka pressa Johnny på någon ihop fantiserad skuld, jag personligen kan tycka att riktiga män vill ha motstånd och fittor ger sej på sådana svagare än sej själv......

Bor Robban machete i Karlskrona eller Hässleholm?

Ja familj - kvinnor och barn ska man inte gå på! Men klart Johnny för betala 200.000:- om han har lämnat- det är ju vad Johnny har krävd av andra fullvärdiga när de har lämnat hans chapters- efter vad jag har hört...Sitter Johnny inne nu?- Tänker på eftersom Robban går på familj och barn
Citera
2013-09-10, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mursi
Bor Robban machete i Karlskrona eller Hässleholm?

Ja familj - kvinnor och barn ska man inte gå på! Men klart Johnny för betala 200.000:- om han har lämnat- det är ju vad Johnny har krävd av andra fullvärdiga när de har lämnat hans chapters- efter vad jag har hört...Sitter Johnny inne nu?- Tänker på eftersom Robban går på familj och barn
Ja Johnny sitter inne och nej han har inte krävt pengar av sina medlemmar det är skitsnack. Låt den komma fram och säga att han behövt betala.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in