Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-07-31, 07:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av civil18
Det är inte bara Omc som har utläningar , titta på HAmc i tyskland

http://www.youtube.com/watch?v=FTFTkkT65Uk

Det har nog ingen påstått. Däremot att verkar det ju stämma att OMC har flera avdelningar med svartskallar utan något som helst Mc intresse.
Citera
2011-07-31, 13:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Det har nog ingen påstått. Däremot att verkar det ju stämma att OMC har flera avdelningar med svartskallar utan något som helst Mc intresse.

HA avdelningarna i Tyskland med svartskallarna saknar Mc intresse och de äger inga mc...

Ser du derras mc i filmen kanske?

Så om ni påstår att svartskallarna i omc sweden saknar egna mc, då vill jag påstå att det e same shit hos HAmc germany..

Och nån annan påstog i denna tråd att de träffat på en HA medlem för 7 år sen i sweden som redan då saknade mc och körde hellre en volvo

Citat:
Ursprungligen postat av TrashWar
Hmm. Mitt första inlägg i denna tråd. slakta mig inte Men Pidder har väl blivit fullrygg
som jag har förstått. Har han MC?? Anledningen till min fråga är att jag läste längre tillbaka
i tråden att alla har MC i Outlaws. Själv har jag ingen koll men har träffat Pidder när han
var HA några gånger & har bara sett han i bil. Har inget mot någon, varken HA eller OMC
då jag är neutral. Bara undrade lite....

Som jag har förstått det hela så finns det folk i flera klubbar utan båge. Har inget mot detta
men tycker det är konstigt. Mongolerna startade väl sin klubb innan dom hade bågar?

Fördömer ingen, vill bara veta men visst finns det fullrygg i outlaws utan båge?
Citera
2011-07-31, 13:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TrashWar
förmodligen är det som du säger men har aldrig sett pidder med hoj. första gången jag träffa honom var för 7 år sedan å då var han HA. tror han körde volvo då. har för mig att jag hörde han säga, vaddå HD? jag har en cykel sedan har jag hört att det finns folk i olika klubbar numera (inte många) som inte har hoj. vad det i så fall beror på om detta stämmer beror nog på flera olika
anledningar då klubbarna kanske vill expandera på andra områden. allt från datorer men även front
i ev gängkrig. men detta är bara en tanke. klart klubbarna måste följa med i utvecklingen & bredda sig. inget konstigt i det i så fall. jag köper det fullt ut. men som sagt. detta är bara jag som spekulerar. inget jag har underlägg för. peace.

Om hamc redan för 7år sen accepterade folk utan en egen hoj så har de säkert några fler avdelningar börjat acceptera det oxå...

.
Citera
2011-07-31, 13:50
Medlem
Citat:
Om hamc redan för 7år sen accepterade folk utan en egen hoj så har de säkert några fler avdelningar börjat acceptera det oxå...

.
Det kan du glömma. Du blir inte ens propp utan att ha en MC i HA. På det sättet så håller dom på sin standard. Men det stämmer att det börjar dyka upp fler och fler hudingar i klubben.
Citera
2011-07-31, 14:04
Medlem
Citat:
Du har din åsikt och jag har min.. vad jag vet så har ingen annan mc klubb gjort nåt mot omc norrköping.

Så du vet inte vad du yrar om..

Jag vet förmodligen lite mer än du.

Hur kommer det sig att (bl.a de skjutna) grabbarna i Norrköping med OMC-Sweden fullrygg-tröjor delar/delade på en stulen mopedscooter?

Är de er mopedavdelnig?

Samma grabbar som ställer sig vid vägen så fort de hör en hoj, o vänder OMC-trycket mot alla på 2 hjul. För de "ska ta över stan".

De har inte ens en vanlig bmx-cykel.

Tror ni att nån tar er på allvar när ni hänger på stans slödder era kläder och påstår att ni är "de nya"?
Citera
2011-07-31, 14:10
Medlem
Citat:
HA avdelningarna i Tyskland med svartskallarna saknar Mc intresse och de äger inga mc...

Ser du derras mc i filmen kanske?

Så om ni påstår att svartskallarna i omc sweden saknar egna mc, då vill jag påstå att det e same shit hos HAmc germany..

Och nån annan påstog i denna tråd att de träffat på en HA medlem för 7 år sen i sweden som redan då saknade mc och körde hellre en volvo

Hej .. flikar in lite här...
Jag vet att killarna i OMC INTE HAR HOJ.. kanske en två stycken men det är tyvätt allt..
I en 1% biker klubb ska alla äga en hoj enlig bylaws så det är bara att läsa innantill.
OMC är bara ett street gang och har inte med den riktiga biker kulturen att göra. Nu syftar jag på svenska klubbar. Se på de i USA ?? så funkar det inte där..
Så kom igen med ert skit snack som ni inte har en aning om..
Citera
2011-07-31, 14:24
Medlem
perineums avatar
Jag såg faktiskt Två Outlaws på mc häromdan (i Gävle) och dom var inte några blattar utan såg ut som bikers båda två.
Citera
2011-07-31, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perineum
Jag såg faktiskt Två Outlaws på mc häromdan (i Gävle) och dom var inte några blattar utan såg ut som bikers båda två.

Haha det måste vara dom två jag vet ....
Nej ärligt jag vet inte hur det är i resten av landet men i skåne kör dom bil MED VÄST som är totalt absurt... o förbjudet...
Citera
2011-07-31, 14:41
Medlem
BigB666s avatar
Jävligt konstig med alla här som läst alla klubbars bylaws!! Inte ens deras egna proppar får göra det. Visst en del är ofentligt men långt i från allt!

Hm förklara gärna er?
Citera
2011-07-31, 14:43
Medlem
BigB666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lachicha
Haha det måste vara dom två jag vet ....
Nej ärligt jag vet inte hur det är i resten av landet men i skåne kör dom bil MED VÄST som är totalt absurt... o förbjudet...

förbjudet? I vilken klubb/klubbar då! Bmc japp ha nej omc vet inte.
Citera
2011-07-31, 14:47
Medlem
BigB666s avatar
Angående mc ägande alt tillgång (kan ju va så att man har skulder och kan inte stå på mcn själv)

Klubbarnas krav propp bmc ja måste ha hängis nej inte tvunget.

Ha propp japp måste ha.

Omc nej verkar inte som propp måste ha det med medlemarna måste ha eller ha tillgång till mc.....
Citera
2011-07-31, 15:20
Medlem
svenskmexikans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigB666
Jävligt konstig med alla här som läst alla klubbars bylaws!! Inte ens deras egna proppar får göra det. Visst en del är ofentligt men långt i från allt!

Hm förklara gärna er?

De har antagligen läst den här 1% klubbens bylaws som de gav ut fritt på nätet:

http://www.rcvsmc.net/id6.html

Den har funnits ute på nätet i några år och är väl en Basic förklaring hur en 1% klubb fungerar, men som de själva skriver finns det stora variationer mellan klubbarna. Men det finns ju en hel del regler här som de Svenska klubbarna ger faen i. Ingen nämnd ingen glömd.

Saludos
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in