Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-10-08, 12:08
Medlem
Observera att det är OMC du pratar om. De har ju för fan ingen som helst struktur.

Hade de tagit med sig en brud på indrivningen också?

Istället för att spela häftiga ute på landet så åk ner till Stockholm och ta tag i era problem.

Hoppas att någon håller denna händelse under uppsikt. Lägg gärna upp förundersökningen här. Intressant att veta vilka som ingår i Outlaws. De är ju så hemliga av sig. Åker hoj utan väst och nekar till att de är medlemmar när någon frågar. ( Ja, det är sant.)
Citera
2011-10-08, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frisprakig
Observera att det är OMC du pratar om. De har ju för fan ingen som helst struktur.

Istället för att spela häftiga ute på landet så åk ner till Stockholm och ta tag i era problem.

Hoppas att någon håller denna händelse under uppsikt. Lägg gärna upp förundersökningen här. Intressant att veta vilka som ingår i Outlaws. De är ju så hemliga av sig. Åker hoj utan väst och nekar till att de är medlemmar när någon frågar. ( Ja, det är sant.)

Snackar du av egna erfarenheter? Eller är det något du läst på fb?
Citera
2011-10-08, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knebus
Är det inte lite märkligt att presidenten är med på en vanlig indrivning, Kan det ha varit personligt?

Presidenten var inte med, det är antagligen någon av de gripna, som färdades i bilen, som snackat lite för mycket.
Citera
2011-10-08, 14:14
Medlem
McLembits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frisprakig

Beträffande den s.k indrivningen har du noll koll (och det vet du om). Beträffande Stockholmsincidenten så ligger ju bollen hos 81 igen (men det vet du ju som deras ivrigaste supporter såklart om). Vem menar du på har nekat till att vara medlem? Och vafan åker dom hoj??? Du har ju tidigare sagt att dom inte ens har hojar...Vet egentligen inte varför jag pratar med dig, du är en totalt färgad (läs hjärntvättad) pajas.
Citera
2011-10-08, 16:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av McLembit
Beträffande Stockholmsincidenten så ligger ju bollen hos 81 igen

Hur menar du nu , R&W har kört över OMC i Sthlm mer än en gång.
Citera
2011-10-08, 16:49
Medlem
McLembits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
Hur menar du nu , R&W har kört över OMC i Sthlm mer än en gång.

Det jag menar är att det senaste som har hänt är att RAWC åkt på stryk.
Citera
2011-10-08, 17:10
Bannlyst
Citat:
Det jag menar är att det senaste som har hänt är att RAWC åkt på stryk.

När då? Menar du en enskild person i RAWC eller fler?
Citera
2011-10-08, 17:12
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knebus
Är det inte lite märkligt att presidenten är med på en vanlig indrivning, Kan det ha varit personligt?

Du läser inte texten va? nöjer dig med överskriften?
Citera
2011-10-08, 18:03
Medlem
McLembits avatar
Citat:
När då? Menar du en enskild person i RAWC eller fler?

Flera
Citera
2011-10-08, 18:07
Bannlyst
Citat:
Flera

Källa på det? Menar du verkligen Sthlm?
Har väldigt svårt att tro OMC kunnat genomföra något sånt.
Skulle det mot all förmodan stämma och det innefattar RAWC Sthlm så lär hämnden bli omfattande.
Citera
2011-10-08, 18:13
Medlem
McLembits avatar
Citat:
Källa på det? Menar du verkligen Sthlm?
Har väldigt svårt att tro OMC kunnat genomföra något sånt.
Skulle det mot all förmodan stämma och det innefattar RAWC Sthlm så lär hämnden bli omfattande.

Nej jag menar inte i Stockholm, jag tror personligen inte att det kommer hända så mycket där då HA har ett på tok för stort näste där. Tror dom kommer slå mot skåne samt lite övriga hålor. Men frågan kvarstår när ska RAWC hämta tillbaka sina medlemströjor i skåne?
Citera
2011-10-08, 20:11
Medlem
Citat:
Nej jag menar inte i Stockholm, jag tror personligen inte att det kommer hända så mycket där då HA har ett på tok för stort näste där. Tror dom kommer slå mot skåne samt lite övriga hålor. Men frågan kvarstår när ska RAWC hämta tillbaka sina medlemströjor i skåne?

?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in