Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-16, 06:41
Medlem
Nej. Dom är ingen mc klubb. Såg ingen mc patch
Citera
2012-02-16, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vittne
Nej. Dom är ingen mc klubb. Såg ingen mc patch

Dom vill säkert vara det,men mc klubb =ha och köra Mc
Klubb hus du ska ha ett fungerande styrande och brödraskap..
Va har dom?knappt pengar till och köpa 1L mjölk,men sen e kanske get mjölk som dom dricker dyrare ?
Bättre dom e kvar i seved och hotar vanliga brevbärare och folk som e där,skäller som hundar men när det kommer till kritan då är det inte mycket med dom.
Citera
2012-02-16, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simma-lungt
Va har dom?knappt pengar till och köpa 1L mjölk,men sen e kanske get mjölk som dom dricker dyrare ?
Bättre dom e kvar i seved och hotar vanliga brevbärare och folk som e där,skäller som hundar men när det kommer till kritan då är det inte mycket med dom.

Om dom bara är stora i käften som du påstår så borde ju du och omc sweden ha en lätt match... Vi får låta tiden visa om du har rätt eller fel...

Vi får se om omc bötar dom och vi får se med tiden om omc kan förbjuda dom att heta Original Outlaws..

Lyckas inte omc att böta dem för att de brände omc's färger; eller straffa dom för att de bråka utanför veberöd så att omc blev tvungna att ringa polishjälp. Och lyckas inte omc förbjuda dem att använda namnet så betyder det att du har fel.

Om du skulle ha rätt i det du påstår så hade dom inte haft den respekten de faktiskt har bland kriminella i malmö.
Citera
2012-02-16, 07:58
Medlem
Citat:

Menar du att Outlaws betyder biker?

För vad jag vet så kallades kriminella under cowboy tidens vilda västern för outlaws. Och på den tiden hade dom inte äns kommit på tanken att uppfinna en hoj..
Citera
2012-02-16, 09:15
Medlem
Citat:

Du vill att folk ska tro att du vet mer än du verkligen vet. Men här visar du att du bara är en tjej som inte vet så mycket.

Hahaha du skriver som att zein i malmö är ett gäng oskyldiga nybörjare som inte kan göra mkt. Men det bevisar bara att du inte känner många av dem. Jag själv har lärt känna några stycken av dom genom en vän som var omc supporter.

Det är mycket lätt att kolla upp folks brottsregister, det borde till och med du kunna göra, och har du personnr:et till en person så kan du genom skattemyndigheten ta reda på hans syskons person nr och kolla deras brottsregister.

Av ren nyfikenhet kollade jag upp kalle och hans brödrars brotts register. Kolla upp du med innan du kallar folk för nybörjare. Kalle har flera bröder som är dömda för våldsbrott och rån och vapen brott. Han har en bror som har suttit inne för mordförsök och en annan bror som satt för mord på en serb i slutet på 90-talet.

Så kolla upp din fakta innan du förskönar verkligheten och påstår att de är mycke snack och lite verkstad. Fixar du inte person nr till nån av bröderna så skicka ett pm så skickar jag info så du kan kolla upp brottsregistret
Citera
2012-02-16, 10:39
Medlem
Citat:
Du vill att folk ska tro att du vet mer än du verkligen vet. Men här visar du att du bara är en tjej som inte vet så mycket.

Hahaha du skriver som att zein i malmö är ett gäng oskyldiga nybörjare som inte kan göra mkt. Men det bevisar bara att du inte känner många av dem. Jag själv har lärt känna några stycken av dom genom en vän som var omc supporter.

Det är mycket lätt att kolla upp folks brottsregister, det borde till och med du kunna göra, och har du personnr:et till en person så kan du genom skattemyndigheten ta reda på hans syskons person nr och kolla deras brottsregister.

Av ren nyfikenhet kollade jag upp kalle och hans brödrars brotts register. Kolla upp du med innan du kallar folk för nybörjare. Kalle har flera bröder som är dömda för våldsbrott och rån och vapen brott. Han har en bror som har suttit inne för mordförsök och en annan bror som satt för mord på en serb i slutet på 90-talet.

Så kolla upp din fakta innan du förskönar verkligheten och påstår att de är mycke snack och lite verkstad. Fixar du inte person nr till nån av bröderna så skicka ett pm så skickar jag info så du kan kolla upp brottsregistret

Så du menar att bara för att
Man e med i brottregistret så e man en kille och räkna med?finns hur många svenskar danskar turkar ja listan kan göra lång som e riktiga gangsters men som har ett rent register.Kalle har säkert släkt bröders som e något men inte Kalle och dom brödens han hade med sig i Omc.
Finns folk som e dömda för
Mord,grovt rån/narkotika brott som e riktiga töntar,men du menar att e man dömd för grova saker så e man badboy?
Riktig gangster som alltid e pank?för det e vad khaled och hans folk e.
Dom har blet förlöjligade av Dennis och Roger men gör inget åt det,?
Dennis e dömd för grovt skattebrott en han gangster?
Bättre dom börjar sälja frukt på
Möllan istället
Citera
2012-02-16, 13:17
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:

Vi får se om omc bötar dom och vi får se med tiden om omc kan förbjuda dom att heta Original Outlaws..

Dom kommer inte bara få Outlaws MC efter sig...dom kommer även att troligtvis få en ännu värre fiende efter sig...Original Gangsters MC...BAAAHAHAHAHAHAHAHA... kunde fan inte hålla mig...måste gå och byta kalsonger nu...vi ses...
Citera
2012-02-16, 16:56
Medlem
Citat:
Så du menar att bara för att
Man e med i brottregistret så e man en kille och räkna med?finns hur många svenskar danskar turkar ja listan kan göra lång som e riktiga gangsters men som har ett rent register.Kalle har säkert släkt bröders som e något men inte Kalle och dom brödens han hade med sig i Omc.
Finns folk som e dömda för
Mord,grovt rån/narkotika brott som e riktiga töntar,men du menar att e man dömd för grova saker så e man badboy?
Riktig gangster som alltid e pank?för det e vad khaled och hans folk e.
Dom har blet förlöjligade av Dennis och Roger men gör inget åt det,?
Dennis e dömd för grovt skattebrott en han gangster?
Bättre dom börjar sälja frukt på
Möllan istället

Jo, dom jag syftade pÅ var med i omc...
Och du skriver som att mycket pengar gõr att folk respekterar dej mer.

Så funkar det tyvärr inte i malmös undrevÄrld.

Du skrev först att dom inte gjort nåt kriminellt, och att de bara pratar... Jag visade dej att du har fel och att flera har dömt och bevisligen inte bara pratar. Så den diskutionen har du förlorat. Men fortsätt du prata ditt skit... Folk som känner dem flera år tillbaka vet vad de går för. Du e bara en tjej som bara pratar skitsnack. Så jag skiter i din åsikt då jag vet att det inte är sanningen.
Citera
2012-02-16, 17:09
Medlem
Citat:

Om du skulle ha rätt om dem att de är bara snackare och inte så tuffa så blir min fråga; varför stoppar inte du eller omc dom? varför sätter ni inte dom på plats?

Och varför vågar inte omc visa sina färger i malmö efter att zein lämnat sin post som omc livvakt i malmö?
Citera
2012-02-16, 17:35
Medlem
Citat:
Om du skulle ha rätt om dem att de är bara snackare och inte så tuffa så blir min fråga; varför stoppar inte du eller omc dom? varför sätter ni inte dom på plats?

Och varför vågar inte omc visa sina färger i malmö efter att zein lämnat sin post som omc livvakt i malmö?

Hur ofta ser du BMC i Malmö,ha osv?
Deras livvakter haha ja så kan man ju se det oxå,khaled e en pajas det vet alla
E inte lönt och diskutera med sig för du e ju en Zein så klart du vill få dom till och va bäst

Ja jag e en tjej såklart sitter ner och pissar men skiter inte i ett hål i marken som du gör,
Har inga samankopplingar med Omc merän nån support kille.
Citera
2012-02-21, 17:55
Medlem
blavitts avatar
stämmer det att pider fd ha..e president nu i outlaw`?????eller vem e sverige president??
Citera
2012-02-21, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blavitt
stämmer det att pider fd ha..e president nu i outlaw`?????eller vem e sverige president??

Ja det stämmer,Pidder e Sverige president,verksr som han skärpt till sig och styr opp Omc rätt så bra.
E det Johnny outlaw som springer runder i Tomelilla och spelar tuff,tydligen hänger han med små brudar,gubben e fan rynkig och snart pensionär
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in