Citat:
Ursprungligen postat av vittne
Du vill att folk ska tro att du vet mer än du verkligen vet. Men här visar du att du bara är en tjej som inte vet så mycket.
Hahaha du skriver som att zein i malmö är ett gäng oskyldiga nybörjare som inte kan göra mkt. Men det bevisar bara att du inte känner många av dem. Jag själv har lärt känna några stycken av dom genom en vän som var omc supporter.
Det är mycket lätt att kolla upp folks brottsregister, det borde till och med du kunna göra, och har du personnr:et till en person så kan du genom skattemyndigheten ta reda på hans syskons person nr och kolla deras brottsregister.
Av ren nyfikenhet kollade jag upp kalle och hans brödrars brotts register. Kolla upp du med innan du kallar folk för nybörjare. Kalle har flera bröder som är dömda för våldsbrott och rån och vapen brott. Han har en bror som har suttit inne för mordförsök och en annan bror som satt för mord på en serb i slutet på 90-talet.
Så kolla upp din fakta innan du förskönar verkligheten och påstår att de är mycke snack och lite verkstad. Fixar du inte person nr till nån av bröderna så skicka ett pm så skickar jag info så du kan kolla upp brottsregistret
Så du menar att bara för att
Man e med i brottregistret så e man en kille och räkna med?finns hur många svenskar danskar turkar ja listan kan göra lång som e riktiga gangsters men som har ett rent register.Kalle har säkert släkt bröders som e något men inte Kalle och dom brödens han hade med sig i Omc.
Finns folk som e dömda för
Mord,grovt rån/narkotika brott som e riktiga töntar,men du menar att e man dömd för grova saker så e man badboy?
Riktig gangster som alltid e pank?för det e vad khaled och hans folk e.
Dom har blet förlöjligade av Dennis och Roger men gör inget åt det,?
Dennis e dömd för grovt skattebrott en han gangster?
Bättre dom börjar sälja frukt på
Möllan istället