Flashback bygger pepparkakshus!
2011-09-30, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orka...
Finns de som gjort det men ingen kommer...

Dom har gott kaffe o bra priser på ÖL..Trevliga e dom oxå..
Citera
2011-09-30, 21:26
Medlem
hur ligger det verkligen till med outlaws i sthlm?
Citera
2011-10-01, 07:03
Medlem
Bovfinkens avatar
Visst är Lakeside North och Malmö South två chapters med mestadelen av medlemmarna från fd Veterans MC? Eller iallafall från början innan många veterans kastats tillbaka ut i ensamheten...
Nu är de säkert gamla nyheter för er men ser på outlaws hemsida att de har ett chapter i Falun också, är de nån klubb som patchat över?
Citera
2011-10-01, 12:11
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bovfinken
Visst är Lakeside North och Malmö South två chapters med mestadelen av medlemmarna från fd Veterans MC? Eller iallafall från början innan många veterans kastats tillbaka ut i ensamheten...
Nu är de säkert gamla nyheter för er men ser på outlaws hemsida att de har ett chapter i Falun också, är de nån klubb som patchat över?

Det är fd Bandidos och X team medlemmar som patchat över.
Citera
2011-10-01, 13:11
Medlem
Laughing-Buddhas avatar
Lakeside North är borttaget från OMC´s hemsida.
Nytt Prospective chapter i finns med, South City.

Nån som vet om det är i Stockholm South City ska finnas? Jag får den uppfattningen.
Citera
2011-10-01, 13:21
Medlem
knebuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laughing-Buddha
Lakeside North är borttaget från OMC´s hemsida.

Nån som vet om det är i Stockholm South City ska finnas? Jag får den uppfattningen.

Jag såg det och funderar i samma bana som du, att south city hör till Sthlm. Kan någon bekräfta det?
Citera
2011-10-01, 13:29
Medlem
Laughing-Buddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knebus
Jag såg det och funderar i samma bana som du, att south city hör till Sthlm. Kan någon bekräfta det?
Spontant så känns det som om så skulle vara fallet, eftersom dom tidigare har haft ett South och ett East i Stockholm utöver det befintliga Stockholmschaptret, så underlag för medlemmar för ett ytterligare chapter tycker jag borde finnas.
Citera
2011-10-01, 13:30
Medlem
b-os avatar
[quote=Laughing-Buddha]Lakeside North är borttaget från OMC´s hemsida.

Har för mej att det har sagts tidigare här utav folk med insyn i OMC att det är de två chapter i Sthlm.
Citera
2011-10-01, 13:32
Medlem
Laughing-Buddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b-o

Har för mej att det har sagts tidigare här utav folk med insyn i OMC att det är de två chapter i Sthlm.
Som jag sa här ovan så har det ju till och med funnits 3 chapter tidigare innan dom tog bort East och South från hemsidan, så medlemsunderlag tycker jag borde finnas för 2.

Ha en trevlig helg, nu ska jag ut och ta tillvara på det fina höstvädret och åka lite hoj.
Citera
2011-10-01, 13:41
Medlem
b-os avatar
Citat:
Som jag sa här ovan så har det ju till och med funnits 3 chapter tidigare innan dom tog bort East och South från hemsidan, så medlemsunderlag tycker jag borde finnas för 2.

Ha en trevlig helg, nu ska jag ut och ta tillvara på det fina höstvädret och åka lite hoj.

Ska själv göra det samma hahah...Hörs !!
Citera
2011-10-01, 13:55
Medlem
knebuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Ska själv göra det samma hahah...Hörs !!

Jag ska ta bilen till systemet (nästan lika coolt) ses ute på vägarna!
Citera
2011-10-01, 15:35
Medlem
bajenvraks avatar
Citat:

Tror nog mer att det är ett skåne chapter som det syftas på. Men jag spekulerar enbart nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in