Flashback bygger pepparkakshus!
2011-12-17, 05:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Om det är som ni säger, hur kan Fahkrooo med att höja en sådan snubbe till skyarna? Kan man chansa på att bakom det nicket sitter en lite grabb?

kalle e snäll, men har man 15 bröder så blir ryktet större o kamelerna i malmö e bra på att överdriva.
Citera
2011-12-17, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamescagney
kalle e snäll, men har man 15 bröder så blir ryktet större o kamelerna i malmö e bra på att överdriva.
Han den där jäveln som sköt han i BSK, eller han är jagad för det, och han har skjutit IF i växlingskontoret, han verkar vara karl för sin hatt? Jag frågade nicket Fakhrooo varför han eller de inte hämnats den skjutningen, men det ville inte svaras på.

Tror du han som är lyst har fruktat den släkten från det att han gick loss i TR tills nu, när han
fick fly?
Citera
2011-12-17, 05:57
Medlem
Citat:
Han den där jäveln som sköt han i BSK, eller han är jagad för det, och han har skjutit IF i växlingskontoret, han verkar vara karl för sin hatt? Jag frågade nicket Fakhrooo varför han eller de inte hämnats den skjutningen, men det ville inte svaras på.

Tror du han som är lyst har fruktat den släkten från det att han gick loss i TR tills nu, när han
fick fly?

han som sköt issam i facet e tung kille (betyder i dessa kretsar psykopat/sjuk), importerade cola i kilo klassen m.m, dom kom överens att han skulle betala issam en slant i skadestånd för skottet i facet men betalade inte en spänn o ingen var sugen att kräva han på pengarna, han har inget att frukta från fakro eller bsk, han behöver bara frukta polisen
Citera
2011-12-17, 05:59
Medlem
Citat:
han som sköt issam i facet e tung kille, importerade cola i kilo klassen, dom kom överens att han skulle betala issam en slant i skadestånd för skottet i facet men betalade inte en spänn o ingen var sugen att kräva han på pengarna, han har inget att frukta från fakro eller bsk, han behöver bara frukta polisen
Ja, det var min tolkning också, han verkar vara en hård jävel. Har han många bakom sig eller är han bara stark och stolt?
Citera
2011-12-17, 06:02
Medlem
Citat:
Ja, det var min tolkning också, han verkar vara en hård jävel. Har han många bakom sig eller är han bara stark och stolt?

han har lite folk bakom sig men min uppfattning är har han alltid klarat sig bra själv med ett vapen, dom flesta gängmedlemmar här e ju inga killers direkt, mycket snack o hot men krigsskadade bönder däremot hotar inte dom bara agerar som dom djuren dom är.
Citera
2011-12-17, 06:07
Medlem
Citat:
han har lite folk bakom sig men min uppfattning är har han alltid klarat sig bra själv med ett vapen, dom flesta gängmedlemmar här e ju inga killers direkt, mycket snack o hot men krigsskadade bönder däremot hotar inte dom bara agerar som dom djuren dom är.
Men nu har han väl gett sig på han kurdens livvakt på taxin, det är rätt uppfattat va? Den kurden där, S, han skulle kunnat ge denna killen en match, men han verkar ha tappat sina feta kontakter efter fulingar. Var det S Acke skulle backa?
Citera
2011-12-17, 06:19
Medlem
Citat:
Men nu har han väl gett sig på han kurdens livvakt på taxin, det är rätt uppfattat va? Den kurden där, S, han skulle kunnat ge denna killen en match, men han verkar ha tappat sina feta kontakter efter fulingar. Var det S Acke skulle backa?

Sardar har inte mycket att hämta, han e ingen våldsam typ, S ville betala för hjälp då han vart lite jagad, tillslut så nappade Acke på ett enligt ryktet mycket saftigt erbjudande där han skulle få del av taxibolaget, nu blev det ju inte så mycket med det.
Citera
2011-12-17, 06:25
Medlem
Citat:
Sardar har inte mycket att hämta, han e ingen våldsam typ, S ville betala för hjälp då han vart lite jagad, tillslut så nappade Acke på ett enligt ryktet mycket saftigt erbjudande där han skulle få del av taxibolaget, nu blev det ju inte så mycket med det.
Nej, han är ingen våldsam typ men de han hade kontakt med innan, eller om de var hans bror, de är våldsammare än vad han som är jagad är. Han hade ju en bror som blev mördad du vilka de misstänker va? Och det lustiga att hos dem de misstänker, hittade polisen nyligen dokument i Danmark att det fulats med pengar i bolag som de investerat. Kortfattat - det har funnit bra PKK-kontakter i S familj men de är raserade. Hade de inte varit raserade hade han aldrig behövt Acke och syriern hade inte vågat ge sig på S, för då hade han själv dött.

Skitsamma, det står lite om detta i Acketråden, kan ta det där nån dag. Han som anlitade Acke misslyckades, och han som anlitade Syriern misslyckades, för han lär aldrig kunna komma och försvara honom mer
Senast redigerad av xtroverto 2011-12-17 kl. 06:28.
Citera
2011-12-17, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderbacken
http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=7325837

Alla släppta i Norrköping
Bevis saknades
Citera
2011-12-17, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dnan0912
Just så här går det när man tar in en massa blattar. Hur fan tänkte dom när dom patchade in alla dessa jävla kamelryttare?
utan blattar finns inga gäng.....kom ihåg det!
Citera
2011-12-17, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olleliljeros
Tror inte på att du tagit cola, erkänn att pulvret du tagit egentligen var tjack? 2007 var BMC riktigt på gång, men sen dess har dom ju tappat hälften av sina chapter minst. OMC är troligen både den största och starkaste mc- klubben i Skåne, HA har starka fästen i Sthlm och Gbg. Var menar du att BMC skulle vara starka? ( Jag menar inte år 2007) I Danmark och Tyskland? Dom där som inte är med i OMC längre(världens största chapter 100-400 man) har väl aldrig varit med i BMC?
Har skrattat ännu mera, jodå cola var det men blev bjuden av min nu f.d arbetsgivare. Skulle aldrig betala för något så överreklamerat.

Nej de har inte varit med i BMC men jag menade generellt att ta in folk från förorterna, där har OMC misslyckats trots att de försökt.

Pidder kan nu pusta ut, varför skulle HA bry sig nu när OMC är borta från Skånekartan?
Citera
2011-12-17, 11:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GWashington
Har skrattat ännu mera, jodå cola var det men blev bjuden av min nu f.d arbetsgivare. Skulle aldrig betala för något så överreklamerat.

Nej de har inte varit med i BMC men jag menade generellt att ta in folk från förorterna, där har OMC misslyckats trots att de försökt.

Pidder kan nu pusta ut, varför skulle HA bry sig nu när OMC är borta från Skånekartan?
Cola? Kan nog ha varit Koffazon, OMC är inte borta från Malmö och är den av MC-klubbarna som har flest chapter i Skåne. Idag är det lördag, hoppas du får en trevlig kväll med gratis Koffazon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in